Discussietopic Tour de France

DeletedUser9703

Guest
Gemiste kans dat de gilde-expeditie en de vriendentaveerne niet in de opdrachten meegenomen worden. Met al die evenementgebouwen zou er bij de grotere evenementen wel eens een uitbreiding als beloning gegeven mogen worden...
Age of Events
Deze historische events maken allemaal gebruik van hetzelfde raamwerk. Dus zullen allemaal dezelfde missies hebben. Op een paar kleine veranderingen, zoals het aantal te spenderen fp's.
Zal mij trouwens niet verbazen als al deze events al klaar op de plank liggen. Hoeven ze alleen een startdatum in te vullen en klaar zijn ze.
 

DeletedUser

Guest
Zal mij trouwens niet verbazen als al deze events al klaar op de plank liggen. Hoeven ze alleen een startdatum in te vullen en klaar zijn ze.

Als je kijkt naar de afbeelding die laadt als er een verhaallijn loopt dan weet je het wel zeker.
 
Spijtig...ik ben op A net in Morgen aanbeland en noch in Hedendaags, noch in Morgen zijn er wegen...de missie waarvoor ik wegen uit mijn eigen tijdperk of dat ervoor moet aanleggen, kan ik dus nooit op tijd volbrengen.
 

DeletedUser

Guest
Spijtig...ik ben op A net in Morgen aanbeland en noch in Hedendaags, noch in Morgen zijn er wegen...de missie waarvoor ik wegen uit mijn eigen tijdperk of dat ervoor moet aanleggen, kan ik dus nooit op tijd volbrengen.

Lees eens terug.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is geen fout, het wordt alleen niet getoond in de missievereisten omdat er onlangs geen spelupdate is geweest.
 

DeletedUser10486

Guest
Zo, klaar ermee. Bij de eerste missie moest ik 2 dagen wachten op de GE voor de eenheden, en een provincie verkennen duurde ook een dag. De rest is een fluitje van een cent. De tweede provincie van postmodern (6 sectoren) kon ik zonder verliezen pakken op een kwartiertje tijd.
 

DeletedUser7156

Guest
Het is geen fout, het wordt alleen niet getoond in de missievereisten omdat er onlangs geen spelupdate is geweest.
Hoezo geen fout??? Voor het event kon ik alle wegen uit Hedendaags en Morgen gewoon bouwen...
Als het geen fout is, is het een luizenstreek, WAARDELOZE actie!
 

DeletedUser7153

Guest
Hoezo geen fout??? Voor het event kon ik alle wegen uit Hedendaags en Morgen gewoon bouwen...
Als het geen fout is, is het een luizenstreek, WAARDELOZE actie!

vind ik knap kan je ons misschien uitleggen waar wij die wegen van hedendaags en morgen kunnen vinden in het bouwscherm/tech?
 

FantasyFan

Actief lid
Hoezo geen fout??? Voor het event kon ik alle wegen uit Hedendaags en Morgen gewoon bouwen...
Als het geen fout is, is het een luizenstreek, WAARDELOZE actie!

Er zijn geen wegen in het hedendaags en morgen tijdperk, en deze zijn er ook nooit geweest. Daarom was het voor mensen in het morgen tijdperk onmogelijk een missie te voltooien die vraagt om wegen uit hun huidige of het voorgaande tijdperk te bouwen. Om dat op te lossen is er de mogelijk toegevoegd om de missie te voltooien met het bouwen van 3 boulevards. Het enige puntje dat er nog is, is dat deze mogelijkheid niet in de missietekst staat.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn geen wegen in het hedendaags en morgen tijdperk, en deze zijn er ook nooit geweest. Daarom was het voor mensen in het morgen tijdperk onmogelijk een missie te voltooien die vraagt om wegen uit hun huidige of het voorgaande tijdperk te bouwen. Om dat op te lossen is er de mogelijk toegevoegd om de missie te voltooien met het bouwen van 3 boulevards. Het enige puntje dat er nog is, is dat deze mogelijkheid niet in de missietekst staat.

Blijft het dus vreemd dat hij op de beta wel in de missietekst stond. Zelfs als hij daar tijdens de verhaallijn is toegevoegd zou je toch verwachten dat er op de life servers dan de juiste tekst staat. Je gaat fouten die je op de beta hersteld toch niet weer als fout naar de life servers brengen :oops:
 

DeletedUser4591

Guest
Bij de tweede opdracht uit de tour de france missie-reeks, moet je wegen bouwen uit het huidige tijdperk of het vorige tijdperk. Belachelijk als je halverwege in het tijdperk morgen zit. De reeks moet toch voor iedereen te doen zijn zou ik zeggen~!! ik ben meer dan een jaar gestopt geweest met spelen, pak het nu sinds kort weer op, leek me wel weer leuk, maar dit vind ik niet echt motiverend om door te spelen. STOM!!
 

DeletedUser7153

Guest
Bij de tweede opdracht uit de tour de france missie-reeks, moet je wegen bouwen uit het huidige tijdperk of het vorige tijdperk. Belachelijk als je halverwege in het tijdperk morgen zit. De reeks moet toch voor iedereen te doen zijn zou ik zeggen~!! ik ben meer dan een jaar gestopt geweest met spelen, pak het nu sinds kort weer op, leek me wel weer leuk, maar dit vind ik niet echt motiverend om door te spelen. STOM!!
zucht lees eens hierboven
 

DeletedUser4100

Guest

Veel plezier met deze missiereeks over de Tour de France!
Thanks, eindbeloning is een heel mooi gebouwtje.:) Het is veel kleiner dan de oase,
zeker een goede beloning voor een event. Wel jammer dat het exclusief voor dit
event is en niet meer weer komt. Tenzij er wordt overwogen om ons later nog
een kans te bieden, als die hele tuin set is uitgebracht. Ook mooi historisch
verhaal, weer wat geleerd gedurende het event.
 

DeletedUser

Guest
Thanks, eindbeloning is een heel mooi gebouwtje.:) Het is veel kleiner dan de oase,
zeker een goede beloning voor een event. Wel jammer dat het exclusief voor dit
event is en niet meer weer komt. Tenzij er wordt overwogen om ons later nog
een kans te bieden, als die hele tuin set is uitgebracht. Ook mooi historisch
verhaal, weer wat geleerd gedurende het event.

Het is geen event maar een verhaallijn. Gebouw is ook veel kleiner dan een Karavansarai. Dat kan iedereen wel zien.
 
Bovenaan