Discussietopic Tour de France

DeletedUser10486

Guest
Thanks, eindbeloning is een heel mooi gebouwtje.:) Het is veel kleiner dan de oase,
zeker een goede beloning voor een event. Wel jammer dat het exclusief voor dit
event is en niet meer weer komt. Tenzij er wordt overwogen om ons later nog
een kans te bieden, als die hele tuin set is uitgebracht. Ook mooi historisch
verhaal, weer wat geleerd gedurende het event.
Shit, ik ben weer vergeten het verhaal te lezen...
 

DeletedUser10111

Guest
Shit, ik ben weer vergeten het verhaal te lezen...
Ha, ja dat heb ik ook altijd, ook met de normale opdrachten overigens.

Zou leuk zijn als je zou kunnen terugbladeren, of je omhoog kunt scrollen naar oude tekst.
 

DeletedUser10111

Guest
Ah, bedankt voor het vinden.
Weer zo'n goedgekeurd voorstel waar we nog jaren op moeten wachten.
 

DeletedUser1019

Guest
Is het mogelijk om een exact tijdstip te geven tot wanneer het event loopt? Volgens mij heeft er wel eens een klok meegelopen. Helaas had ik het makkelijk kunnen afmaken maar was in de veronderstelling dat het vandaag nog de hele dag kon. Natuurlijk speel ik het spel lang genoeg om te weten dat updates meestal rond het middaguur plaatsvinden, maar een klok was wel erg handig geweest.
 

DeletedUser1019

Guest
In de aankondiging stond dat idd, maar in andere berichten stond dat je het uiterlijk vandaag moest afsluiten. Daar is formeel niks gelogen aan, maar dacht echt dat ik nog de hele dag had. Een timer is dan wel erg handig. Het is ook maar een suggestie. Ik zeur er niet over.
 

DeletedUser7153

Guest
In de aankondiging stond dat idd, maar in andere berichten stond dat je het uiterlijk vandaag moest afsluiten. Daar is formeel niks gelogen aan, maar dacht echt dat ik nog de hele dag had. Een timer is dan wel erg handig. Het is ook maar een suggestie. Ik zeur er niet over.
die timer is er ook had je op het vraagteken moeten klikken
 
Bovenaan