Discussietopic Tour de France

DeletedUser10544

Guest
Zal de kiosk net als de voliere fp kunnen produceren? Zo niet, wat zal zij wel kunnen produceren?

Los van de beloning: Dit lijkt me een erg leuke missiereeks!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De kiosk produceert elke dag wat munten en goederen wanneer het gebouw is gemotiveerd.
 

DeletedUser6085

Guest
Deze missiereeks was in juli wel iets toepasselijker geweest...
 

DeletedUser

Guest
Altijd leuk. Verheerlijking van de allereerste bedrieger in de Tour de France.

Ik hoop wel weer op de opdrachten scout een provincie en verover een provincie.
 

DeletedUser9559

Guest
En als je aan het einde van je tech tree bent?
Heb je de missie dan automatisch ook gehaald?
Nog 2 dagen en dan ben eindelijk zo ver.
 

DeletedUser6877

Guest
ja die vinkt dan automatisch af. maar idd als ik het zo lees geen opwindende beloning.
 

midas89

Actief lid
Eindbeloning is een soort Oase, alleen dan 2x zo klein.
Genoeg spelers die daar heel blij mee zullen zijn, dus dikke prima.
 

DeletedUser10111

Guest
alleen een beetje jammer voor al die spelers die al cidermolens, voliere, en bazaars hebben
 

DeletedUser10111

Guest
Mijn punt was dat heel veel spelers al tig van die gebouwen hebben, "heel blij" wordt dan meer, "oh, nog een".
 

DeletedUser

Guest
Mijn punt was dat heel veel spelers al tig van die gebouwen hebben, "heel blij" wordt dan meer, "oh, nog een".

Cidermolens, voliere, en bazaars zijn een ander soort gebouwen met andere functies. Die kiosk is vergelijkbaar met een oase en neemt minder ruimte in.
 

DeletedUser5986

Guest
Wat ik ten zeerste mis in dit geheel:oops: is gewoon de exacte uitleg wat de nieuwe gebouwen brengen (gezien elk era) zoals support normaal wel in aankondigingen weer geeft.
Dus support een foei:eek::mad: voor het vergeten dit te geven.
Verder lijkt me dit weer een van de vele toch wel aardige events die de monotobie van het spel een beetje breekto_O;)
 

DeletedUser

Guest
Wat ik ten zeerste mis in dit geheel:oops: is gewoon de exacte uitleg wat de nieuwe gebouwen brengen (gezien elk era) zoals support normaal wel in aankondigingen weer geeft.
Dus support een foei:eek::mad: voor het vergeten dit te geven.
Verder lijkt me dit weer een van de vele toch wel aardige events die de monotobie van het spel een beetje breekto_O;)

De bedoeling is dat je op Kiosk! klikt en dan zie je de exacte uitleg

Dacht juist dat jij wel gek op kleurtjes was.
 
Bovenaan