Discussietopic Tour de France

DeletedUser10486

Guest
De kiosk is goed als je de goederen kan gebruiken. Alleen jammer dat je telkens een verbeter- of renovatiekit nodig hebt om zulke gebouwen mee te nemen naar een volgend tijdperk.
 

DeletedUser

Guest
De kiosk is goed als je de goederen kan gebruiken. Alleen jammer dat je telkens een verbeter- of renovatiekit nodig hebt om zulke gebouwen mee te nemen naar een volgend tijdperk.

Als je die goederen kan gebruiken is 1 van elk ook maar een druppel op een gloeiende plaat.
 

DeletedUser6919

Guest
Detail puntje, de Tour is de tweede grote ronde, niet de eerste. De Giro is de eerste (mei), daarna de Tour (juni/juli) en tot slot de Vuelta (augustus).
 

DeletedUser

Guest
Detail puntje, de Tour is de tweede grote ronde, niet de eerste. De Giro is de eerste (mei), daarna de Tour (juni/juli) en tot slot de Vuelta (augustus).

Detail puntje. De eerste Tour de France was 1 juli 1903. De eerste Giro was 13 mei 1909. De eerste Vuelta was 29 april 1935. Volgens jouw zeer vreemde beredenering was dan de Vuelta de eerste grote ronde.
 

DeletedUser7156

Guest
Gemiste kans dat de gilde-expeditie en de vriendentaveerne niet in de opdrachten meegenomen worden. Met al die evenementgebouwen zou er bij de grotere evenementen wel eens een uitbreiding als beloning gegeven mogen worden...
Age of Events
PS: waarom is een deel van de forumelementen in het Engels?
 

DeletedUser10111

Guest
Gemiste kans dat de gilde-expeditie en de vriendentaveerne niet in de opdrachten meegenomen worden.
Niet iedereen doet dat, en dan zouden al die spelers het evenement niet uit kunnen spelen.

PS: waarom is een deel van de forumelementen in het Engels?
Forum software kijkt naar je taalinstellingen van je browser volgens mij. Wellicht krijg je meer uniform Nederlands als je de nrowser omzet?
 

DeletedUser7156

Guest
Dat niet iedereen dat doet vind ik een zwak excuus, ze kunnen na het event er gewoon weer mee stoppen. Het is juist een goede gelegenheid om beginnende spelers wegwijs te maken.
Aan mijn browser lijkt het niet te liggen,
 

FantasyFan

Actief lid
PS: waarom is een deel van de forumelementen in het Engels?

Wijs met je muis rechtsboven op je naam (naast meldingen en postvak in) en klik in het menu dat uitvouwt op voorkeuren. Selecteer in het venster dat je krijgt bij taal nederlands en klik dan op bewaar wijzigingen.
 

DeletedUser7156

Guest
Ook leuk: Bouw wegen uit je huidige of uit je vorige tijdperk...
... zijn de wegen uit mijn huidige en vorige tijdperk niet meer beschikbaar in het bouwmenu...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7339

Guest
Ook leuk: Bouw wegen uit je huidige of uit je vorige tijdperk...
... zijn de wegen uit mijn huidige en vorige tijdperk niet meer beschikbaar in het bouwmenu...

Ik zit idd ook met het zelfde probleem.
Sta op de grens van morgen en de toekomst en zowel in hedendaagse tijdperk en morgen hebben geen wegen in het pakket.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8605

Guest
hier nog iemand met het wegen aanleg probleem..!! hoe dit op te lossen...??
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Mochten er geen wegen zijn uit jouw huidige of een vorige tijdperk, dan kan je de missie inderdaad ook afsluiten door een boulevard aan te leggen.
 

DeletedUser9521

Guest
Ik wordt echt een beetje moe van Verken en Verover een provincie bij ELK evenement. Verken gaat nog wel, maar of ik in 8 dagen een provincie met 16 sectoren kan veroveren is maar de vraag. Dus einde evenement voor mij. Waarom nu geen alternatief, dat vinden een heleboel mensen. Maakt de evenementen ook beter speelbaar. Als nu iets niet lukt einde verhaal.
 

DeletedUser

Guest
Ik wordt echt een beetje moe van Verken en Verover een provincie bij ELK evenement. Verken gaat nog wel, maar of ik in 8 dagen een provincie met 16 sectoren kan veroveren is maar de vraag. Dus einde evenement voor mij. Waarom nu geen alternatief, dat vinden een heleboel mensen. Maakt de evenementen ook beter speelbaar. Als nu iets niet lukt einde verhaal.

Het is een verhaallijn, geen evenement. Als verkennen nog wel lukt moet je blij zijn. Bij mij duurt verkennen bijna 3 dagen.

Als je een beetje moe begint te worden van die opdrachten dan moet dat bijna wel betekenen dat je er al wat langer mee te maken hebt. Vrij dom dan dat je geen voorbereidingen treft.
 
Bovenaan