Discussietopic Oceanische toekomst deel 3

Mr.Quib

Actief lid
Welk licht heeft bedacht om dit midden in een event, pardon, verhaallijn te doen? o_O

'Verover twee sectoren' wordt nu dus: 'verken eerst de nieuwe provincie en hoop dat dat klaar is voor het einde van het event, ehh, de verhaallijn' :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat mij betreft moet er eens serieus aandacht besteed worden aan de vertalingen uit het Engels. Daar staan steeds meer fouten in waardoor het in het Nederlands volkomen onduidelijk wordt.

Er komen geen 2 nieuwe wegen, maar 2 nieuwe diamanten wegen. En "Het vergif werkt alleen TEGEN gevechten"???:rolleyes::rolleyes::rolleyes:. Het vergif werkt alleen TIJDENS gevechten!!!

Verder zijn die nieuwe bemanningsleden en oceaan terminal uitbreiding volkomen overbodig. Als je slim bent ligt je havern al lang stil en heb je meer dan genoeg orichalcum. Het zijn dus volkomen nutteloze uitbreidingen.
 

DeletedUser10111

Guest
Verder zijn die nieuwe bemanningsleden en oceaan terminal uitbreiding volkomen overbodig. Als je slim bent ligt je havern al lang stil en heb je meer dan genoeg orichalcum. Het zijn dus volkomen nutteloze uitbreidingen.
Wellicht komt dit omdat je het tijdperk in delen speelt.
Een speler die begint in het oceanische tijdperk nadat alle delen afgeleverd zijn heeft een ander beeld, en een andere doorlooptijd van het tijdperk.
 

DeletedUser3948

Guest
Ondertussen is er op GE-niveauverhogingskosten na nog steeds geen toepassing voor de AT en OT goederen in de gildekas.
 
Staat dan weer tegenover dat spelers die net AT of OT binnengegaan zijn, grote kans hebben om vast te lopen in de GE aangezien je dus goedereren nodig hebt om te onderhandelen die je niet via de markt kan verkrijgen en pas in het 2e deel vrijgespeeld kunnen worden.
 

DeletedUser

Guest
Wellicht komt dit omdat je het tijdperk in delen speelt.
Een speler die begint in het oceanische tijdperk nadat alle delen afgeleverd zijn heeft een ander beeld, en een andere doorlooptijd van het tijdperk.

Maakt niets uit. Productie van orichalcum gaat ten koste van je andere oceanische goederen. Aangezien je die ook nodig hebt is het verstandig om een voorraadje orichalcum op te bouwen en daarna je haven stil te leggen. Die haven wordt daarna nooit meer gebruikt. Het uitbreiden van haven en bemanning is dus totaal overbodig. Ook voor een speler die pas aan oceanisch begint als het hele tijdperk is uitgerold. Het gegeven blijft hetzelfde.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wat mij betreft moet er eens serieus aandacht besteed worden aan de vertalingen uit het Engels. Daar staan steeds meer fouten in waardoor het in het Nederlands volkomen onduidelijk wordt.

Er komen geen 2 nieuwe wegen, maar 2 nieuwe diamanten wegen. En "Het vergif werkt alleen TEGEN gevechten"???:rolleyes::rolleyes::rolleyes:. Het vergif werkt alleen TIJDENS gevechten!!!
Diamanten wegen blijven wegen, en een klein foutje kan gebeuren. Ik heb het nu in ieder geval aangepast :)
 

DeletedUser

Guest
Diamanten wegen blijven wegen, en een klein foutje kan gebeuren. Ik heb het nu in ieder geval aangepast :)

Er staat nog steeds:

- We presenteren graat het derde deel
- 9 new onderzoeken te voltooien

:D:D:D
 

DeletedUser5379

Guest
Had op nog een nieuw GG gehoopt,
ik zal wel braaf en geduldig zijn :)
 

DeletedUser

Guest
Al met al klinken die Oceanische TP's als iets om kosten wat het kost te vermijden.
De GE wordt in hogere tp's steeds lastiger en op de GvG zijn geen kaarten waar je de goederen kan gebruiken.
Vreselijk zonde van de producties van de Arc etc.
 

DeletedUser10111

Guest
Inderdaad, van Morgen naar Toekomst, en weer 10% erbij voor de tegenstander. Totaal maar liefst 65% op level 1. Hoe mensen ooit level 2 of verder halen is mij een raadsel. (Haal nu level 1 niet eens, maar dat ligt ook aan andere dingen.)
 

DeletedUser6867

Guest
Jesus wat is die Manta een waardeloze eenheid bagger bereik en beweging plus 50% kans op vergif wat 1 schade doet is gewoon lachwekkend.
Contact met een bereik van 9 wat het ena laagst is van alle OT eenheden alleen de krab mech heeft een lagere bereik.
de manta bay heeft gelukkig nog 7% aanval wat misschien het overwegen waard maakt om hem te plaatsen maar te gebruiken als eenheid in GE of dergelijke is ie gewoon weg nutteloos.
 

DeletedUser

Guest
Jesus wat is die Manta een waardeloze eenheid bagger bereik en beweging plus 50% kans op vergif wat 1 schade doet is gewoon lachwekkend.
Contact met een bereik van 9 wat het ena laagst is van alle OT eenheden alleen de krab mech heeft een lagere bereik.
de manta bay heeft gelukkig nog 7% aanval wat misschien het overwegen waard maakt om hem te plaatsen maar te gebruiken als eenheid in GE of dergelijke is ie gewoon weg nutteloos.

En dan hebben ze hem zelfs al aangepast. Originele bereik was 5 :rolleyes:
 

DeletedUser3120

Guest
Bij mij loopt het gevecht nu vast en het lijkt te komen door de manta (ik dacht ik probeer hem eens uit) welk plaatje maar niet geladen lijkt te worden. Hebben meer mensen hier last van?

Update: Nadat ik het hele protocol voor een bugmelding had gevonden, zag ik opeens dat het geladen was en het gevecht verder kon gaan. Hopelijk was dit eenmalig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Inderdaad, van Morgen naar Toekomst, en weer 10% erbij voor de tegenstander. Totaal maar liefst 65% op level 1. Hoe mensen ooit level 2 of verder halen is mij een raadsel. (Haal nu level 1 niet eens, maar dat ligt ook aan andere dingen.)

Ik hoor van mensen die in Arctisch zitten dat ze nu bijna verplicht zijn hun av's op een abnormale manier te boosten.
Tenzij ze natuurlijk de hele GE willen uitonderhandelen of misschien een andere manier hebben gevonden om die gevechten naar hun hand te zetten.
Ik heb begrepen dat zelfs met zwaar gebooste GG's het nog echt lastig is.
Ik kan er niet over oordelen maar het klinkt als een zeer onprettig en onwenzelijk vooruitzicht.
Het spel verliest op die manier iedere vorm van normale proproties voor mijn gevoel.
Met mijn av's op lvl 10 red ik het nog prima in Progressief maar ik zou wel zuur zijn als zelfs dat niet meer goed genoeg is.
 

Mr.Quib

Actief lid
Ik hoor van mensen die in Arctisch zitten dat ze nu bijna verplicht zijn hun av's op een abnormale manier te boosten.
Tenzij ze natuurlijk de hele GE willen uitonderhandelen of misschien een andere manier hebben gevonden om die gevechten naar hun hand te zetten.
Ik heb begrepen dat zelfs met zwaar gebooste GG's het nog echt lastig is.
Ik kan er niet over oordelen maar het klinkt als een zeer onprettig en onwenzelijk vooruitzicht.
Het spel verliest op die manier iedere vorm van normale proproties voor mijn gevoel.
Met mijn av's op lvl 10 red ik het nog prima in Progressief maar ik zou wel zuur zijn als zelfs dat niet meer goed genoeg is.
Ik haal in OT makkelijk einde level 3, zonder onderhandelen of extreem gebooste GG. Kwestie van op de hand spelen, units goed uitkiezen (je komt heel ver met units uit TK, ook in AT en OT) en gebruik maken van de taveerneboost.
 

DeletedUser5968

Guest
wat zijn jouw bonussen dan mr.quib?

ik heb 160/128 en kom amper niveau 3 door. niveau 4 nooit gehaald
 

DeletedUser

Guest
wat zijn jouw bonussen dan mr.quib?

ik heb 160/128 en kom amper niveau 3 door. niveau 4 nooit gehaald

Daarmee moet je met gemak level 3 doorkomen. Zeker als je je taveerneboost aanzet, maar je moet wel alles handmatig vechten. Ook is een goede afstemming van je eenheden belangrijk. Niet altijd maar blind voor de schurken gaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik haal in OT makkelijk einde level 3, zonder onderhandelen of extreem gebooste GG. Kwestie van op de hand spelen, units goed uitkiezen (je komt heel ver met units uit TK, ook in AT en OT) en gebruik maken van de taveerneboost.


Goed nieuws met de hand spelen heb ik altijd gedaan, in lastige gevallen, en ook eenheden goed uitkiezen.
Ik ben blij dat strategie nog steeds wint versus het percentage tegenstand.
Ik ben wat avontuurlijk geweest op de continentkaart en daar merk je echt dat 7 schurken en één eenheid ergens ophoudt inderdaad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan