Discussietopic nieuw berichtencentrum

Goede avond,

Het is hier al een keer aangegeven, maar ik wil het toch nog eens benoemen...

In het "gilde" tabje kun je niet "alles verwijderen", in het tabje "sociaal" kan dit wel, en het staat vlak onder "alles gelezen markeren" wat, omdat je die gele punt weg wil hebben, vaak gebruikt wordt..... van begin af aan heb ik de angst gehad dat zou gebeuren wat vandaag gebeurd is....... juist.... ipv op "alles gelezen" op "alles verwijderen" geklikt en omdat je dat uit automatisme doet, ook op bevestigen geklikt....... ALLE berichten weg.....

Ik zie niet in wanneer iemand "alles verwijderen"zou willen gebruiken..... hoe vaak komt het voor dat men niet één bericht wil bewaren? Ik zou het erg op prijs stellen als deze knop weg gehaald kon worden, of zwaarder beveiligd (of als gelezen markeren niet meer beveiligd, dan valt het op dat je moet bevestigen voor alle verwijderen) Wat is de mening van anderen hierover en wat zijn de mogelijkheden Inno?
 

nietje52

Actief lid
Het is me bij het vorige berichtencentrum ook al eens gebeurd.
Heel vervelend vooral als je de moderator was van veel van die berichten.
Ik zou ook niet zo goed weten waarom je die knop zou willen hebben en van mij mag hij weg.
 

Marien

Lid
Als ik op tablet meer dan 2 regels typ, dan kan ik niet meer zien wat ik verder schrijf, dat is verdwenen onder de witte balk, dus moet je op goed geluk verder typen, dit is heel erg lastig.
Ook met een lijst GG's kopiëren en je moet er dan iets tussen uit halen is dat bijna niet te doen.
Dit graag aanpassen/verbeteren.
 

Guillome

Actief lid
Hoe hoe hoe in vredesnaam kan je het hele berichtencentrum op de schop nemen en NIET het mega irritante automatish-naar-beneden-scrollen hebben aangepakt wat al jaren lang geroepen wordt.
Handel afnemen is een hel nu. Echt, ongelooflijk soms
 
Hoe hoe hoe in vredesnaam kan je het hele berichtencentrum op de schop nemen en NIET het mega irritante automatish-naar-beneden-scrollen hebben aangepakt wat al jaren lang geroepen wordt.
Handel afnemen is een hel nu. Echt, ongelooflijk soms
Op de app is het wel opgelost, maar op pc idd niet... zeer vervelend....
 

Felair

Actief lid
Geen idee hoe lang dit al kan maar kwam vandaag ineens tegen dat je berichten nu kunt bewerken :)

Nu nog dat regel/teken limiet eraf :-D
 

nietje52

Actief lid
Wat ik erg jammer vind is dat het zelfs voor iemand met de hoogste rang in een gilde onmogelijk is om een speler de toegang tot een mailing in het gildetab te ontzeggen zonder die persoon te verwijderen uit de gilde.
 
Bovenaan