Discussietopic nieuw berichtencentrum

Felair

Actief lid
Ziet er goed uit, erg benieuwd naar hoe groot het gaat zijn op de pc want daar kun je zo geen inschatting van maken helaas.
 

nietje52

Actief lid
Verdwijnen inactieve berichten nog steeds na 2 maanden?
Ook al dan niet als belangrijk gemarkeerde gildeberichten?
 

88JD88

Lid
aan 1 kant makkelijk wel ga ik even moeten kijken bij de fp treintjes hoe ik dit ga doen met leden die nog geen storten bij andere hun GG's hebben vrijgespeeld. vaak lieten we die uit de lijstjes zodat ze niet daar in konden zetten zodat de trein vast liep. Het stukje samenvoegen uit gilde forum heb ik nog niet gevonden wat hier precies mee bedoeld wordt. voor de rest heerlijk kan ik niet meer een lijstje overslaan met perongeluk iemand vergeten toe te voegen in die lijst. wel weer moeilijk als iemand niet stort en geen gehoor geeft om m dan even uit de lijsten te halen tot schuld vereffend is. en uit gilde zetten is ook geen optie want dan moet die persoon 7 dagen wachten om terug te komen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Leuk!
Hoe kunnen we bestaande berichten onderbrengen bij "Gilde" of bij "Sociaal"?
Alle huidige berichten worden verplaatst naar sociaal, voor gildeberichten zal er dus een nieuw bericht moeten worden aangemaakt.
 

Mark.

Nieuw lid
aan 1 kant makkelijk wel ga ik even moeten kijken bij de fp treintjes hoe ik dit ga doen met leden die nog geen storten bij andere hun GG's hebben vrijgespeeld. vaak lieten we die uit de lijstjes zodat ze niet daar in konden zetten zodat de trein vast liep. Het stukje samenvoegen uit gilde forum heb ik nog niet gevonden wat hier precies mee bedoeld wordt. voor de rest heerlijk kan ik niet meer een lijstje overslaan met perongeluk iemand vergeten toe te voegen in die lijst. wel weer moeilijk als iemand niet stort en geen gehoor geeft om m dan even uit de lijsten te halen tot schuld vereffend is. en uit gilde zetten is ook geen optie want dan moet die persoon 7 dagen wachten om terug te komen.

dit geldt alleen voor de gildeberichten dat nieuwe mensen automatisch erbij komen. dan zet je de treintjes toch in het sociale gedeelte.
 
dit geldt alleen voor de gildeberichten dat nieuwe mensen automatisch erbij komen. dan zet je de treintjes toch in het sociale gedeelte.
Kun je wel zelf kiezen waarbij een bericht staat. Uit de aankondiging maak ik op dat alle berichten die enkel naar je gilde zijn automatisch bij gildeberichten komen te staan.
 

88JD88

Lid
Kun je wel zelf kiezen waarbij een bericht staat. Uit de aankondiging maak ik op dat alle berichten die enkel naar je gilde zijn automatisch bij gildeberichten komen te staan.
dat ligt er aan onder welke catogorie je t zet. het zal morgen er wel opneer komen dat alleen de algmene mail nog bestaat omdat het systeem hier zelf een besluit over kan nemen dat dit onder gilde komt. de rest zal denk ik opnieuw aangemaakt moeten worden om zo in de goede catogorie te zetten.
 

DarthRonin

Actief lid
Klinkt goed.
Eindelijk geen last meer van die sticky inno berichten op de eerste pagina die belangrijke gildeberichten weg drukken.
 
Op het gildeforum hebben wij een lijn met onze tips staan, juist om te voorkomen dat deze telkens weer verdwijnen; het samenvoegen van gildeforum en berichten is dan een beetje lost voor mij.
 

nietje52

Actief lid
Op het gildeforum hebben wij een lijn met onze tips staan, juist om te voorkomen dat deze telkens weer verdwijnen; het samenvoegen van gildeforum en berichten is dan een beetje lost voor mij.

Mijn eerdere vraag hierover is niet beantwoord maar als het gildeforum verdwijnt denk ik niet dat de berichten in het gildegedeelte van het berichtencentrum nog verdwijnen.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar bij ons weet de helft niet waar het gildeforum is of dat die er is.
En dan rond ik het nog af naar boven.
 

Felair

Actief lid
Haha hetzelfde hier nietje34, helpt ook niet dat je als app speler dat hele gilde forum sowieso niet toegankelijk is voor je dus die missen het sowieso.

Niets gelezen dat het zou verdwijnen op beta in ieder geval.
 
Mijn eerdere vraag hierover is niet beantwoord maar als het gildeforum verdwijnt denk ik niet dat de berichten in het gildegedeelte van het berichtencentrum nog verdwijnen.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar bij ons weet de helft niet waar het gildeforum is of dat die er is.
En dan rond ik het nog af naar boven.
Het is vrij duidelijk uitgelegd hoe je er komt, maar we hebben niet heel veel pc spelers. Ik gok dat alle pc spelers wel weten waar t zit..
maar als de gilde berichten helemaal niet meer verdwijnen zal het wel erg voordelig zijn.
 

Atreus

Lid
Leden kunnen geen gildeberichten verlaten. Kan de eigenaar van een gildebericht het bericht nog terugroepen of verwijderen?
 
Bovenaan