Discussietopic nieuw berichtencentrum

Guillome

Actief lid
Zal ik de prangendste vraag dan maar stellen?

Is de auto-scroll eindelijk uit bij nieuwe berichten / marktitem afnemen?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Vanwege problemen die opgemerkt zijn tijdens de uitrol op de Duitse werelden zal dit helaas niet vandaag worden geactiveerd, we houden jullie nog op de hoogte.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het gaat in ieder geval om dagen, maar ik kan momenteel helaas geen datum aangeven.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is vrij duidelijk uitgelegd hoe je er komt, maar we hebben niet heel veel pc spelers. Ik gok dat alle pc spelers wel weten waar t zit..
maar als de gilde berichten helemaal niet meer verdwijnen zal het wel erg voordelig zijn.
Berichten zullen nog steeds verdwijnen na 60 dagen, behalve gildeberichten die als belangrijk zijn gemarkeerd. Op die manier kan je dus nog steeds ergens gilderegels plaatsen.
 

DarthRonin

Actief lid
Krijgen we wel weer een melding met een datum als er iets bekend is, of is het mogelijk dat het gewoon ineens aangepast wordt?
 

Marien

Lid
Wat een vreselijk groot berichtencentrum, het beslaat m'n hele tablet, waarom niet de oude grote handhaven, daar was niets mis mee...
 

DeletedUser10443

Guest
Komt er misschien ook een mogelijkheid om per bericht pushmelding in te stellen?
Wij willen voor bepaalde gilde berichten voor als we worden aangevallen met GS dat gilde leden een push bericht krijgen maar niet als iemand handel op de gilde handel mail zet.
Wij hebben de standaard hoofdmail nu voor GS in gebruik omdat je die apart een push bericht kon geven, maar nu als ik alles naar gilde berichten zet krijg je voor ieder gilde bericht een pushmelding.
 
Bovenaan