Discussietopic nieuw berichtencentrum

We zullen maar zeggen dat het nieuwe berichtencentrum even wennen is (of ik er nou blij van wordt...)

- In de app (android) kan je nu niet meer op een avatar klikken om zo bericht naar een speler te sturen (net getest op de PC kan het wel). In app kan je alleen een speler melden (bij het gilde tab, bij sociaal kan het wel!?!?)
- Waarom staan de favorieten niet bij elkaar? Nu heeft gilde en sociaal een eigen favorieten. Erg onhandig als je bijvoorbeeld boost op meerdere plekken.
 

DeletedUser11916

Guest
Waar ik gisteren achter kwam en wat ik erg vervelend vind is dat ik op mijn tablet uit een draadje niet een bericht naar iemand kan sturen. Daarvoor moest ik het persoon eerst opzoeken in het gilde. Als ik op de PC speel kan het wel. Ik hoop dat dit wordt opgelost.
 

Azgalaxa

Actief lid
Het is wel handig dat er zowel wat is voor gildezaken als sociaal/anders

Wat niet handig is is dat al je berichtjes open moet om van de gele stip die ongelezen berichten bevat af te komen. Je moet dus herhaaldelijk op alles gelezen klikken of daadwerkelijk alles openen.

Het is niet berekent op spelers die in hele actieve chats zoals boosts zitten.
 

DeletedUser10581

Guest
De update heeft zijn voor en nadelen.
Ik vind het jammer dat we bij de map gilde automatisch het gehele gilde toe moet voegen aan een draadje. Dat heeft in de praktijk als nadeel dat je niet alleen een draadje voor gilde leiders of Arc boost kan maken. Dat kan wel onder sociaal, maar in de praktijk is het mij opgevallen dat je dan ook echt 100% onderscheid in wilt. Ik hoop echt dat Inno dit binnenkort gaat aanpassen.
 
Ik had begrepen dat we zelf ook # aan konden maken, 3 categorieën is echt niet veel. Zou ook fijn zijn als je kon filteren op meer dan 1 ding. Bv alleen favorieten en belangrijk (natuurlijk kan je alle belangrijke favoriet maken, maar dat is niet mn punt), en als er meerdere # zijn dan die ook mee kunnen nemen. Ik heb nu al onze treinen onder verborgen staan, puur om ze te groeperen.
 

Tigertjheu

Actief lid
Wat ik graag als toevoeging zou willen hebben is tot 2 berichten kunnen 'pinnen' in gilde en sociaal zodat deze bovenaan blijven staan.
Ook dat je berichten van sociaal in de gilde-categorie kan slepen. en terug. Berichten die voor de gilde zijn aangemaakt hoeven deze optie niet te hebben.
 

Atreus

Lid
Even samenvatten (mijn opinie)
Negatieve punten
- Als je actief bent in berichten zowel in gildeberichten als PB, is het een aanhoudend geswap tussen de categorie gilde en sociaal. Waardoor je nog meer tijd doorbrengt in berichten en heel wat meer geklik
- Je moet een bericht openen met 'Leeg' of 'Dankje' om dat geel bolletje weg te krijgen, anders zie je niet waar er een nieuw bericht is binnengekomen. Weer meer geklik en tijd in berichten
- Favorieten zijn opgesplitst in gilde en sociaal. Maak 1 categorie Favorieten en heel wat weg en weer geklik zal bespaard blijven.
- Gildebericht zou buiten een categorie moeten vallen zodat minstens 1 bericht steeds bovenaan / zichtbaar blijft en zo steeds kan gezien worden onafhankelijk in welke categorie je zit
Positieve punten
- De eigenschap verborgen , belangrijk en Reacties vergrendelen
- Leden en ex-leden automatisch worden toegevoegd of verwijderd uit gilde berichten
 

squirrel

Actief lid
Voor de pc een hele verbetering, natuurlijk liever nog meer zelf indeelbare categoriën, zodat ik flirts, afwijzing, dates, one-night stands e.d. goed kan scheiden van elkaar ;)
 

DarthRonin

Actief lid
Misschien wel handig als het gele bolletje verdwijnt zodra je een sectie aan klikt, dus zonder dat je de hele tijd "markeer alles als gelezen" aan moet klikken.
Al zal tzt ook wel gewenning optreden :D
 
Als je op ‘markeer alle berichten als gelezen‘ klikt dan komt er nog een pop-up die vraagt of je het zeker weet. Dat verslaat een beetje het doel van het feit dat je met 1 klik alles als gelezen wil markeren...kan dit weg?
Het is ook onhandig dat je het vastgezette gildetopic niet als favoriet kan markeren als lid - nu moet je alsnog constant switchen.
Het zou handig zijn als je zelf ook je favorieten kan categoriseren, zodat je niet constant hoeft te switchen tussen sociaal en gilde.
 

OneJ

Nieuw lid
Kan er geen 'zoom' functionaliteit op de berichten inbox in de app. Of een 'x' aantal standen. Deze nieuwe layout lijkt wel speciaal voor bijzienden gemaakt.:)
 

Felair

Actief lid
Waar de klacht eerst was dat berichten te lang bleven staan m.b.t. aankondigingen mag het nu juist meer zijn.
Vandaag kwam er een bericht over dat men een Social Media Coördinator zoekt, word dit toegevoegd aan hetzelfde mailtje met de aankondiging van het herfst event.

Ik zou zeggen maar er een tweede mail van, dan blijft het beide direct zichtbaar, het staat nu toch in een aparte categorie, gemiste kans vind ik dan :)
 
Bovenaan