Discussietopic nieuw berichtencentrum

Ik vind het niet erg handig dat iedereen en z'n schoonmoeder nu gildeberichten kan aanmaken.
Ik denk dat daar een admin recht voor is bij gilde leden instellingen


Wat een vreselijk groot berichtencentrum, het beslaat m'n hele tablet, waarom niet de oude grote handhaven, daar was niets mis mee...
Idd! Je moet nu ook per se op kruisje klikken en kan niet meer ernaast klikken om m weg te doen. Voordeel is dan wel dat je niet per ongeluk kan wegklikken bij lange berichten.
 
ik vraag me af wat kan je doen als iedereen in ' sociaal deel' zit...wie gaat nou nog switchen naar 'gilde deel'...hoe ga je dan nog om met belangrijke gildeberichten?
 

Atokirina

Actief lid
Schitterende update.
smiley_emoticons_herzen04.gif
 

Felair

Actief lid
Vind de hoeveelheid ruimte tussen de berichten niet zo handig. Dat mag wel iets smaller.

Ook had ik verwacht dat ik zelf berichten zou kunnen pinnen maar dat kan dus niet. Zelf de volgorde bepalen zou wel een fijne toevoeging zijn denk ik.

Verder wel handig op de privé gesprekken en een enkel draadje na staat nu alles in de gilde categorie de indicatie van een nieuw bericht is ook wel duidelijk voor mij.
 

Felair

Actief lid
Ja inderdaad maar dan staat het nog niet altijd op dezelfde volgorde jammer genoeg dus schiet ik in ieder geval niets mee op :)
 

MariMaria

Actief lid
Mijn beeldscherm staat niet op standje bouwlamp omdat ik gevoelig ben voor licht. In het nieuwe berichtencentrum zie ik dus niet meer wat ik typ. Kan het niet gewoon zwart met witte achtergrond en wat grotere letters.
 
Gilde draadjes e.d. zijn niet functioneel in de gilde tab. Aanpassingen maken qua leden toevoegen, verwijderen of leiders mail rechten geven is niet mogelijk. Dan moet je de hele mail verwijderen en opnieuw aanmaken. In sociaal kan dat wel. o_O Leuk verder voor mededelingen of prijsuitreikingen. ;)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Gilde draadjes e.d. zijn niet functioneel in de gilde tab. Aanpassingen maken qua leden toevoegen, verwijderen of leiders mail rechten geven is niet mogelijk. Dan moet je de hele mail verwijderen en opnieuw aanmaken. In sociaal kan dat wel. o_O Leuk verder voor mededelingen of prijsuitreikingen. ;)
Dat gaat allemaal automatisch in de gilde tab.
 

PGx Smokey

Nieuw lid
wat bonke35 al aangaf , het vakje verlaat alles is eigenlijk risicovol en niet echt nodig lijkt me, je kan ieder bericht afzonderlijk verwijderen, meestal willen mensen een deel van hun berichten behouden en als ze per ongeluk op verlaat alles drukken dan kunnen ze het niet terughalen en zal support aangesproken worden met de vraag berichten terug te halen die ze hadden, denk dat dit een extra druk voor support kan gaan worden. Voor de rest ziet het nieuwe berichten centrum er netjes uit .
 

Atreus

Lid
Is het niet mogelijk om een categorie 'Favorieten' bij te maken?
Nu zit ik aanhoudend te swappen tussen de categoriëen, van PB's naar gildeberichten. Zelfs al markeer je een bericht als favoriet, moet je nog steeds in de juiste categorie zitten om het bericht te vinden.
Ik mis ook de namen bij de avatars. Zeker in boostberichten waar spelers dezelfde avatar hebben. Maar dat is misschien even wennen.
 
Bovenaan