Discussietopic herfstevenement 2020

bonke35

Actief lid
Volgens mijn FoE-Fanclub badge speel ik dit spel nu 1075 dagen en ik kan me niets anders herinneren dan mensen die klagen, zeuren en miepen over dingen die ze gratis krijgen en al sinds dag 1 dat ik dit speel wordt de ondergang van dit spel voorspeld.
gelukkig zijn dat er maar weinig en snappen de meesten wel dat het een spel is :)
ps: denk dat ik alles wel haal onder dia's te gebruiken
 

squirrel

Actief lid
Niet voor iedereen haalbaar zonder dia's, zoals de duitser al duidelijk aangaf, kans blijft kans.. elke dag choco uit de dagelijkse opdrachten, gooit de boel behoorlijk door de war hoor....
Maar goed, dan maar niet haalbaar, elk event komen er toch steeds betere eventgebouwen, dus over een jaar is deze alweer te sober voor de maatstaf die dan geldt ;)
 

squirrel

Actief lid
Volgens mijn FoE-Fanclub badge speel ik dit spel nu 1075 dagen en ik kan me niets anders herinneren dan mensen die klagen, zeuren en miepen over dingen die ze gratis krijgen en al sinds dag 1 dat ik dit speel wordt de ondergang van dit spel voorspeld.
Als nederlander is dat toch mijn geboorterecht ;)
 

MariMaria

Actief lid
Niet voor iedereen haalbaar zonder dia's, zoals de duitser al duidelijk aangaf, kans blijft kans.. elke dag choco uit de dagelijkse opdrachten, gooit de boel behoorlijk door de war hoor....
Maar goed, dan maar niet haalbaar, elk event komen er toch steeds betere eventgebouwen, dus over een jaar is deze alweer te sober voor de maatstaf die dan geldt ;)

Bij de dagelijkse opdrachten kreeg je afwisselend alle ingredienten. Uit incidenten kon het wel eenzijdig zijn. Ik heb alleen Karamel gekregen. Drie keer raden wat ik overhield .... 1 Appel en 1 Pompoen. Als jij met een berg choco blijft zitten heb je toch iets niet goed gedaan. Ik heb niet alles compleet maar er zijn wel heel veel spelers die dia's hebben gebruikt. Daardoor kwam ik met alle opdrachten, elke dag inloggen en incidenten niet verder dan stagiair en mis net dat laatste stukje. Ook daar is een oplossing voor. Inruilen die handel.
 

nietje52

Actief lid
Bij de dagelijkse opdrachten kreeg je afwisselend alle ingredienten. Uit incidenten kon het wel eenzijdig zijn. Ik heb alleen Karamel gekregen. Drie keer raden wat ik overhield .... 1 Appel en 1 Pompoen. Als jij met een berg choco blijft zitten heb je toch iets niet goed gedaan. Ik heb niet alles compleet maar er zijn wel heel veel spelers die dia's hebben gebruikt. Daardoor kwam ik met alle opdrachten, elke dag inloggen en incidenten niet verder dan stagiair en mis net dat laatste stukje. Ook daar is een oplossing voor. Inruilen die handel.
Spreek voor jezelf. JIJ kreeg misschien afwisselend alle ingrediënten maar dat wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo was.
En squirrel rekent alles tot het belachelijke toe uit dus "heb je toch iets niet goed gedaan" slaat al helemaal nergens op.
 
Vind het voornamelijk vrij vervelend dat je in de laatste minuten van het event een divisie zakt (terwijl je daarvoor 20 over het minimum van de divisie zat). Ik mag hopen dat upgrades en extra oogstvelden snel beschikbaar komen in de antiquair of op enig andere locatie.
 

squirrel

Actief lid
Spreek voor jezelf. JIJ kreeg misschien afwisselend alle ingrediënten maar dat wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo was.
En squirrel rekent alles tot het belachelijke toe uit dus "heb je toch iets niet goed gedaan" slaat al helemaal nergens op.

Dank je Nietje, alhoewel :p (ja, je hebt wel gelijk, ik reken soms teveel ;))

Bij de dagelijkse opdrachten kreeg je afwisselend alle ingrediënten. Uit incidenten kon het wel eenzijdig zijn. Ik heb alleen Karamel gekregen. Drie keer raden wat ik overhield .... 1 Appel en 1 Pompoen. Als jij met een berg choco blijft zitten heb je toch iets niet goed gedaan. Ik heb niet alles compleet maar er zijn wel heel veel spelers die dia's hebben gebruikt. Daardoor kwam ik met alle opdrachten, elke dag inloggen en incidenten niet verder dan stagiair en mis net dat laatste stukje. Ook daar is een oplossing voor. Inruilen die handel.

De dagelijkse opdrachten gaf een kans op één van de vijf ingrediënten soorten, heel fijn voor jou en vele anderen dat dit bij jullie gespreid was, bij mij en ongetwijfeld nog wel andere spelers misschien, was iets meer 'pech' waardoor we vele malen hetzelfde ingrediënt kregen.. in mijn geval choco, in reallife ben ik er gek op trouwens, dus inno moet dit geweten hebben, en dachten mij zo heel gelukkig te maken.
Helaas voor de bak brouwsels iets minder leuk, omdat je beter appels en pompoenen kon krijgen in mijn geval bijvoorbeeld.

De laatste dag had ik gelukkig meer geluk (of misschien begreep ik toen pas hoe het event werkte ;)) en rolde er opeens een stapel appels binnen.....
 
als je goederen opspaart is het niet erg dat je een niet evenwichtige hoeveelheid hebt van een bepaalde soort, dan bouw je die eerst af met de recepten
 
Bovenaan