Discussietopic herfstevenement 2020

ik zou het eens willen omdraaien, soms is het leuk om iets uit te zoeken en plezier te hebben met een oplossing te vinden
 

Ed4now

Lid
k*t opdracht om zoveel meer inwoners te genereren grrrr moet je gewoon goede gebouwen voor verwijderen.
 

nietje52

Actief lid
Voor dat soort opdrachten hou je een stukje veld vrij en dan bouw je militaire gebouwen en breekt ze weer af.
Geen centje pijn.
 
Eerst zag je eergisteren op herfstevent Wiki ( na 20:00u )dat gisteren een upgrade van het septemberhuisje langs zou komen. Dit werd echter om 00:00u een renovatiekit.
Betekent dit hetzelfde als een aantal events geleden toen het schaakmatkwadraat langs zou komen dat INNO heeft besloten om ook geen 2de ronde upgrade septemberhuisje te doen?

Want dan is het event definitief een waardeloos event...... bij deze.
 

Felair

Actief lid
Eerst zag je eergisteren op herfstevent Wiki ( na 20:00u )dat gisteren een upgrade van het septemberhuisje langs zou komen. Dit werd echter om 00:00u een renovatiekit.
Betekent dit hetzelfde als een aantal events geleden toen het schaakmatkwadraat langs zou komen dat INNO heeft besloten om ook geen 2de ronde upgrade septemberhuisje te doen?

Want dan is het event definitief een waardeloos event...... bij deze.
Dat is de fanwiki waar je het over hebt en daar heeft Inno niets mee te maken.
Die wiki word door spelers bijgehouden dus dan heeft daar iemand liggen slapen of lopen trollen, de informatie m.b.t. de dagelijkse winkans die je daar rond 20:00 meestal ziet komt van andere servers in een andere tijdzone dus daar is het dan al de volgende dag zogezegd.
 
Dat is de fanwiki waar je het over hebt en daar heeft Inno niets mee te maken.
Die wiki word door spelers bijgehouden dus dan heeft daar iemand liggen slapen of lopen trollen, de informatie m.b.t. de dagelijkse winkans die je daar rond 20:00 meestal ziet komt van andere servers in een andere tijdzone dus daar is het dan al de volgende dag zogezegd.
Ik heb het over fandom wiki ja. waar dus na 20.00u bekend wordt wat de dagprijs na 00:00 uur hier zal worden. Dan zal het zo zijn dat iemand lag te slapen.
Vraag blijft... wanneer komt ie dan wel.. me fruit is aan het bederven:confused: en me chocola aan het smelten.:eek:
 

nietje52

Actief lid
Ten eerste had je in de comments kunnen lezen dat iemand inderdaad een geintje heeft uitgehaald.
Ten tweede, als je een prijs graag wilt hebben is het beter als je er lang op moet wachten want dan heb je meer ingrediënten om dat huisje compleet te krijgen.
De laatste dag zou ideaal zijn bijvoorbeeld.
 

Azgalaxa

Actief lid
meestal komen de prijzen die uit hetzelfde event van voorgaande edities komen 2 keer voorbij.

Daar valt het septemberhuisje ook onder.

Die schaakmat was een willekeurige prijs, die worden echt vaak veranderd t.o.v. Beta. Echter wordt nooit opgemerkt omdat het vaak iets is als een massazelfhulpkit inruilen voor een overwiningstoren. 1 keer was het met een schaakmat die niet kwam. ...
 

Ed4now

Lid
Voor dat soort opdrachten hou je een stukje veld vrij en dan bouw je militaire gebouwen en breekt ze weer af.
Geen centje pijn.
Met een "stukje vrij" (wat ik altijd heb voor extra Smits) kom je niet ver als je 25000 meer inwoners erbij moet halen. Gelukkig had ik nog wat opslagkits.
 

Azgalaxa

Actief lid
Met een "stukje vrij" (wat ik altijd heb voor extra Smits) kom je niet ver als je 25000 meer inwoners erbij moet halen. Gelukkig had ik nog wat opslagkits.


als een opdracht is " x inwoners erbij" heb je in principe geen opslagkit nodig waarin je evenementgebouwen tijdelijk oplslaat.

je breekt je smidjesveldje even af en zet daar een militair gebouw op van het huidige tijpperk. Dat breek je weer af. en voila inwoners geregeld. soms moet je het nog een keer opbouwen en weer afbreken omdat het veel inwoners zijn.
 

nietje52

Actief lid
Wat Azgalaxa zegt idd.
Als je 25k inwoners nodig hebt geven je militaire gebouwen ook veel neem ik aan.
Een smidje bouwen kost 20 minuten.
 

Ed4now

Lid
als een opdracht is " x inwoners erbij" heb je in principe geen opslagkit nodig waarin je evenementgebouwen tijdelijk oplslaat.

je breekt je smidjesveldje even af en zet daar een militair gebouw op van het huidige tijpperk. Dat breek je weer af. en voila inwoners geregeld. soms moet je het nog een keer opbouwen en weer afbreken omdat het veel inwoners zijn.
Azgalaxa bedankt voor jouw reactie/tip!
afbreken en opbouwen smitjes weet ik natuurlijk ook wel. maar de tip van de militaire gebouwen had ik, stom (lees blond) genoeg, nog nooit aan gedacht. Het aantal verworven inwoners telt in de opdracht dan dus gewoon door als ik afbreek en opnieuw plaats? Ging er altijd van uit dat het gebouw uitgebouwd moest worden om die inwoners te minnen en/of te plussen voordat ik het weer kon verwijderen . Dat zou mij dan zo'n dag kosten voor 25000 inwoners.
 
Is het bij andere spelers ook zo dat je bijna altijd karamel krijgt en van de rest bijna niets zodat je op een berg karamel zit waar je niets mee bent?
 

squirrel

Actief lid
Verdeling hier ook niet volgens lady luck :( op gegeven moment had ik 11 choco en niets anders meer, terwijl ik alles in balans afneem, dus ik pak het baksel waarvan ik de meeste ingrediënten heb, zonder op de inhoud/kansen van elk baksel te letten, puur evenredig qua aantal ingrediënten zien te krijgen dus...

ik doe elke dag de dagelijkse opdracht voor de ingrediënten, speur meermaals per dag alle incidenten af, maar zit niet mee :(
dit keer willen ze echt veel dia's zien, trend die steeds meer komt, werkt bij mij averechts dit keer, dan maar geen voltooid evenementgebouw
 
Ik begrijp wel dat er centjes in het laadje moeten komen maar de manier waarop je gedwongen wordt om dia's te kopen omdat net zoals bij het voetbal spelletje er helemaal geen sprake is van kans maar eerder algoritmen die inspelen op de speler zijn evolutie en het quasi onmogelijk maken om op een eerlijke manier (zonder verplichting van aankoop) iets te bereiken zal vroeg of laat de ondergang worden van FOE.
 
Bovenaan