Discussietopic Egyptische Nederzetting

DeletedUser13102

Guest
Weet je Bull..., je bent iemand die altijd en overal het laatste woord wil hebben en altijd gelijk wil hebben …
Ga nu ergens anders de betweter uithangen, want blijkbaar ben jij de persoon die een negatieve bril op heeft en vooral aandacht wil.
Hartelijk dank voor je commentaar mrcharlie … heb ik ook tegen de andere gildeleden gezegd.
Ik probeer te leren de nederzetting te "begrijpen"
Prettige dag en veel spelplezier ;-)
ViL

Dank je ook dommelsch :)

… en dank aan de anderen die gereageerd hebben :)
Leuke inbreng TX
ViL
 
vilhalmur, ik kan je deze video aanraden om te leren vechten in egypte, ikzelf gerbruik alleen de nubische boogschutters maar gelijkaardige tacktieken, speel ruim binnen tijd uit met 8x boogschutter
 
Persoonlijk vond ik de Vikings een drama om te spelen. Egypte is juist veel minder belastend, 2x per dag even kijken. Ok, even 3 gevechtjes met de hand maar veel minder verbouwen, veel meer ruimte voor goederen en heel erg ruim de tijd om de fragmentjes ook nog even mee te pakken.

p.s. geen idee wat een arc er verder mee te maken heeft, GG's werken niet op je nederzettingen. Enige verschil tussen nieuwe en gevorderde spelers is dat ik me niet druk hoef te maken over voorraden en muntjes.

p.p.s meer dan 2 barakken nubische heb je niet nodig, wel alle 5 de mennekes even vrijspelen
 
Bovenaan