Discussietopic: De Galatatoren

Felair

Actief lid
Tja wie weet word het achteraf gecorrigeerd, of niet.
Bij de introductie van het terracottaleger hebben ze destijds ook een fout gemaakt en die achteraf gewoon hersteld met excuses en klaar ermee, is de keuze van Innogames..

"We hebben het vereiste aantal forgepunten voor de levels van het Terracottaleger grootse gebouw verhoogd met 4%.
Deze aanpassing is gedaan vanwege een fout in het aantal forgepunten dat vereist is voor elk tijdperk. De vorige balancering kwam overeen met de oceanische toekomst in plaats van de virtuele toekomst. Het is spijtig dat we dit niet eerder hebben gezien tijdens interne testen en de beta, en we kunnen hier slechts onze excuses voor aanbieden.
Aanpassingen aan de balans van het spel is een noodzakelijk onderdeel van de ontwikkeling van het spel, wat ook kan gebeuren bij onderdelen die al wereldwijd beschikbaar zijn. Dit is nog meer het geval voor spellen die constant veranderen, zoals Forge of Empires. Om het spel enigszins gebalanceerd te houden en in de toekomst ook betekenisvolle onderdelen toe te voegen hebben we besloten dit aan te passen. Het spel groeit in zijn complexiteit, het is dus noodzakelijk om de balans te houden in de nieuwe dingen die we toevoegen. Aanpassingen kunnen zowel "negatief" als "positief" zijn (zoals de aanpassingen aan het zomer evenement voordat het overal actief werd). Ons doel is altijd om op de lange termijn een gebalanceerd spel te hebben.
Nogmaals onze excuses voor het niet eerder zien van dit probleem. Daar zullen we aan werken om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen."
 

Achnaton

Actief lid
Nu wordt ie helemaal mooi!!!! P1 en P2 in mijn GT waren voor de update al in genomen tegen 1.9. Nu zet FOE de opbrengst terug en krijgen mijn storters dus minder terug dan 1.9. Dit is oneerlijk!
P1 86 FP
P2 38 FP
Echt bizar dit
 
Laatst bewerkt:

nietje52

Actief lid
Nu wordt ie helemaal mooi!!!! P1 en P2 in mijn GT waren voor de update al in genomen tegen 1.9. Nu zet FOE de opbrengst terug en krijgen mijn storters dus minder terug dan 1.9. Dit is oneerlijk!
P1 86 FP
P2 38 FP
Echt bizar dit

Dat is vervelend maar dat wisten we dus al een week.
 

Achnaton

Actief lid
Jij wist al een week van deze grote verschillen?
En wist je ook hoe laat de update kwam?
En wist je ook dat ze het lopende level niet zouden compenseren?
Allemaal nergens gecommuniceerd.
 

nietje52

Actief lid
Jij wist al een week van deze grote verschillen?
En wist je ook hoe laat de update kwam?
En wist je ook dat ze het lopende level niet zouden compenseren?
Allemaal nergens gecommuniceerd.

Ja, nee maar wel de dag, ja.

Ik vind het ook stom maar ik wist het wel.
 

Achnaton

Actief lid
Precies. Erg slecht gecommuniceerd weer. Op andere aankondigingen is al zo vaak kritiek van anderen geweest. Ze hebben gewoon gelijk in hun kritiek. Slechte communicatie weer en in plaats van dan de hand in eigen boezem te steken gaan ze weer de grote FOE uithangen die alles bepaald.
 

DarthRonin

Actief lid
Het was bekend op welke dag het zou zijn en het was bekend dat ze de beloning aan gingen passen.
En ja, dan lijkt het mij duidelijk dat dit ook is voor een lopend level.
Ik had niet anders verwacht.

Communicatie was duidelijk, de beloningen gaan aangepast worden op die dag.
Als je dan een level niet vol gooit voor die dag is dat je eigen keuze.
 

Achnaton

Actief lid
Het was bekend op welke dag het zou zijn en het was bekend dat ze de beloning aan gingen passen.
En ja, dan lijkt het mij duidelijk dat dit ook is voor een lopend level.
Ik had niet anders verwacht.

Communicatie was duidelijk, de beloningen gaan aangepast worden op die dag.
Als je dan een level niet vol gooit voor die dag is dat je eigen keuze.

Als jij bij me had gestort was je zeker je fp kwijt geweest. Ja lullig foutje bedankt foe.

Ze houden ook rekening met een lopende questline. Dus zo gek is dat niet om het ook voor het level te doen.

En er had zeker duidelijker gecommuniceerd kunnen worden over hoeveel het zou schelen in FP.

Verder ga ik hier geen tijd meer insteken. Dus zal ook niet meer reageren.
 
Bovenaan