Discussietopic: De Galatatoren

Felair

Actief lid
En hoe?
Op beta was als ik het goed onthouden heb de trigger, dat je de missies kreeg om blauwdrukken te verzamelen, voor het eerst geplunderd worden op een wereld.
Is dat nog zo? Erg weinig info zeg.
 
ben absoluut geen voorstander
het belet de actieve spelers progressie te maken
deze toren gaat er voor zorgen dat buurtjes nooit meer worden aangevallen , waar zit daar dan het plezier ?
schaf dan het plunderen in zichzelf af
 
ben absoluut geen voorstander
het belet de actieve spelers progressie te maken
deze toren gaat er voor zorgen dat buurtjes nooit meer worden aangevallen , waar zit daar dan het plezier ?
schaf dan het plunderen in zichzelf af
Dacht een bepekt aantal keer mogelijk en beperkt slaagkanspercentage, hoger niveau mss iets beter, maar fp input tov wat je beschermt lijkt me verwaarloosbaar..
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
ben absoluut geen voorstander
het belet de actieve spelers progressie te maken
deze toren gaat er voor zorgen dat buurtjes nooit meer worden aangevallen , waar zit daar dan het plezier ?
schaf dan het plunderen in zichzelf af
Het voorkomt geen aanvallen op stadjes dus weet niet waar je over zeurt als je dat als actief spelen ziet. Je hebt alleen een hele kleine kans dat je plundering niet lukt.
 

DarthRonin

Actief lid
ben absoluut geen voorstander
het belet de actieve spelers progressie te maken
deze toren gaat er voor zorgen dat buurtjes nooit meer worden aangevallen , waar zit daar dan het plezier ?
schaf dan het plunderen in zichzelf af

50% kans op een mislukte plundering als je dat ding op lvl 90 hebt staan.....ja, nou gaat zeker niemand meer plunderen want iedereen gaat dat ding bouwen en naar lvl 90 brengen....
Serieus, wat een flauwekul om te denken dat dit gebouw het plunderen af gaat schaffen, dat zijn gewoon krokodillentranen.
 

DarthRonin

Actief lid
Denk niet dat het gebouw heel veel toe gaat voegen, maar er zijn genoeg spelers die klagen over geplunderd worden.
Mooi dat we nu een gebouw hebben wat die spelers kunnen bouwen om het wat te beperken.
Denk nog steeds dat er veel betere opties zijn om plunderen tegen te gaan, maar er zijn vast ook spelers die hier gebruik van gaan maken.
Denk ook dat de spelers die dit gebouw gaan zetten om zichzelf daadwerkelijk te beschermen hem nooit heel hoog gaan krijgen omdat ik verwacht dat het niet de meest actieve spelers zijn met een Arc waarmee ze de bd's kunnen verzamelen voor een hoog level.
Bij spelers waar het dus nut zou hebben verwacht ik niet dat ie snel hoger gaat worden dan level 10 of in een uitzonderlijk geval lvl 20 en dan zit je dus met een keer of 2-3 een kans van minder dan 33%.
Denk persoonlijk dat je dan beter 1 gebouw extra kan zetten en dat te laten plunderen, of gewoon zorgen dat je gebouwen zet die niet te plunderen zijn want die zijn er ook genoeg :D


Als ie wat kleiner was zou ik hem zelfs gaan zetten voor de lol :D
Maar lijkt me een onmogelijke opgave dat ding op lvl 80 ofzo te krijgen aangezien ze vast niet zo vaak geplaatst gaan worden en zelfs voor een hele hoge Arc het verzamelen van BD's tegen zal vallen.
 
Levert ook nog redelijk wat goedjes voor een 3x3 gebouw (als de beta versie 1 op 1 over wordt genomen), dat is ook zeker niet slecht :)
 

SonnyWeg

Actief lid
Levert ook nog redelijk wat goedjes voor een 3x3 gebouw (als de beta versie 1 op 1 over wordt genomen), dat is ook zeker niet slecht :)

Ik krijg al genoeg ongeraffineerde goedjes van m'n RW, BSM, RAH en Pharos, dus voor de goedjes zet ik hem sowieso niet. Ik denk ook niet dat het de duizenden fp waard is om die op een hoog level te krijgen
 

DarthRonin

Actief lid
Levert ook nog redelijk wat goedjes voor een 3x3 gebouw (als de beta versie 1 op 1 over wordt genomen), dat is ook zeker niet slecht :)

CF met herhaalmissies is veel effectiever voor goedjes en heeft nog wat andere voordelen zoals altijd goedjes uit eigen tijdperk.
Maar als iemand dat ding toch wil zetten zijn de gratis goedjes natuurlijk mooi meegenomen.
 
Ik krijg al genoeg ongeraffineerde goedjes van m'n RW, BSM, RAH en Pharos, dus voor de goedjes zet ik hem sowieso niet. Ik denk ook niet dat het de duizenden fp waard is om die op een hoog level te krijgen

Ik krijg al ook een shitload aan goedjes binnen hoor. Maar 8k eigen inleg voor de Arc gaat ook wel vervelen, dan is zo'n nieuw GG best een leuk zijproject :)
 

Tigertjheu

Actief lid
Volgens mij kunnen nieuwe spelers (mogelijk na de 1e keer geplunderd te zijn) via een quest de blauwdrukken als eerste krijgen, daarna kan de rest van de spelers de blauwdrukken pakken en deze zelf ook zetten.
Of dit klopt zal bevestigd moeten worden door iemand van Inno.
 
Bovenaan