Discussietopic: De Galatatoren

Achnaton

Actief lid
Zijn er meer spelers die zich afvragen of GT wel doet wat ie moet doen? Sinds ik dat ding heb staan heeft ie nog niet één keer een plundering tegengehouden. Ik vraag me echt af of er een programmeerfout in zit. Of dat met één of andere cheat de blokkade is te omzeilen.
De reacties van support wekken ook niet echt veel vertrouwen op. Een simpele kansberekening lijkt al te ingewikkeld.
 

nietje52

Actief lid
Bespaar me inderdaad de kansberekeningen.
Ik hoor van gildeleden vaak genoeg dat de toren een actie heeft tegengehouden.
Zei het een actie van hun bij een buur of andersom.
 

Tigertjheu

Actief lid
Werkt prima, er zijn gekken genoeg die duizenden fps eraan besteden om een plundering tegen te houden of goederen te krijgen die ze helemaal niet meer kunnen gebruiken:rolleyes:
 

Achnaton

Actief lid
Dan is het extra vreemd dat GT bij mij niks tegenhoudt. Echt raar dit. Support heeft het doorgezet naar het ontwikkelteam, Er lijkt toch wat vreemds aan de hand.
En verder mag iedereen zelf kiezen wat hij bouwt. Niet iedereen hoeft zijn stad vol wensputten en kustwinkels te zetten. Anderen gekken noemen omdat ze niet zo spelen als jij voegt in ieder geval niets toe.
 

Tigertjheu

Actief lid
Ik noem het geen gekken omdat ze anders spelen, maar omdat ze van de 100k goederen er nog meer bijkrijgen en daar duizenden fps voor betalen om dan soms een plundering tegen te houden..
 

nietje52

Actief lid
Elk goed is bruikbaar.
Veel spelers bij ons in de gilde verzamelen goederen voor de gildekas zodat we naar hartenlust kunnen bouwen in de GSP.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik noem het geen gekken omdat ze anders spelen, maar omdat ze van de 100k goederen er nog meer bijkrijgen en daar duizenden fps voor betalen om dan soms een plundering tegen te houden..
De een bouwt een Galatatoren, de ander bouwt een Royal Albert Hall.
Ik zou mijn FP dan toch eerder verbrassen aan die Galatatoren, is tenminste wat kleiner en lijkt me tenminste humor zo'n bericht te krijgen dat een plundering mislukt is....
 

nietje52

Actief lid
Tot je aan het einde van het tijdperk zit, dan heeft het totaal geen nut meer om die te doneren..

Royal heb je in het begin denk ik meer aan, maar dat is ook zo'n gg die ik inmiddels verwijderd heb :).

Alle goederen hebben nut als je een divers gilde hebt.
En hoe leg je een CC van lvl 104 uit qua kosten/baten?
 

DarthRonin

Actief lid
En hoe leg je een CC van lvl 104 uit qua kosten/baten?

Duurt maar 10 jaar en 4 maanden om die investering terug te verdienen als je hem strak elke dag int.
Zou dit spel tegen die tijd nog bestaan? :D

Als je CC zo hoog staat hebben je laatste 5 levels waarschijnlijk meer gekost dan die Galata op 80 zetten, maar die 5 levels CC leveren je dan wel 5FP per dag op....
 
Laatst bewerkt:

DarthRonin

Actief lid
Ook al heb je er 10mil van in de kas xD

Ik vond de vraag van nietje wel interessant hoe je een CC van lvl 104 uit legt in de zin van kosten/baten als je iemand die duizenden fp voor een Galata uit geeft weg zet als gek....
Ben wel benieuwd naar je antwoord eerlijk gezegd....
 

DarthRonin

Actief lid
Kan moeilijk zeggen dat ik die niet level als gildeleden plek 1 en 2 gevuld hebben.

Jij hebt gildeleden die ongevraagd P1 en P2 storten in een GG waar de eigenaar nog zelf nog minimaal 2000 FP in moet gooien om die plekken überhaupt veilig te zetten?
Als je mensen die een Galatatoren zetten gekken noemt, wat noem je dan gildeleden die dat doen?

Ik heb er eentje die al tijden op lvl 80 staat en tot lvl 90 open staat, maar er is nog geen gildegenoot geweest die er ook maar 1 FP in heeft gestoken :D
Nah, klinkt niet echt geloofwaardig Tigertjheu.
 

Tigertjheu

Actief lid
24x? dus je gaat geen gg boven de 80 brengen?
En nee niet ongevraagd, Onoplettendheid van mijzelf.

Toch mooi dat jullie het zo persoonlijk opvatten als ik vind dat mensen die gala zetten, en zeker op 80 zetten een gek vindt. Dat is enkel mijn mening, wat je ermee doet moet je zelf weten. Maar jullie voelen je wel erg aangevallen dat je het zo persoonlijk wilt maken.;)
 

DarthRonin

Actief lid
Toch mooi dat jullie het zo persoonlijk opvatten als ik vind dat mensen die gala zetten, en zeker op 80 zetten een gek vindt. Dat is enkel mijn mening, wat je ermee doet moet je zelf weten. Maar jullie voelen je wel erg aangevallen dat je het zo persoonlijk wilt maken.;)

Ik vat hypocrisie nooit persoonlijk op hoor, don't worry.
Maar als je mensen voor gekken uit maakt omdat ze iets doen wat in jouw ogen niet rendabel is loop je natuurlijk het risico dat iemand wijst op een investering van jouw kant die vrijwel onmogelijk rendabel te maken is.
Als je dan ook nog probeert je eronderuit te lullen met een waardeloze smoes.....dan krijg je inkoppertjes om de oren.... :D
 

nietje52

Actief lid
24x? dus je gaat geen gg boven de 80 brengen?
En nee niet ongevraagd, Onoplettendheid van mijzelf.

Toch mooi dat jullie het zo persoonlijk opvatten als ik vind dat mensen die gala zetten, en zeker op 80 zetten een gek vindt. Dat is enkel mijn mening, wat je ermee doet moet je zelf weten. Maar jullie voelen je wel erg aangevallen dat je het zo persoonlijk wilt maken.;)

Ik zou nu met de fp die je uit een actieve GSP-strijd krijgt, niet eens meer aan een Cape beginnen maar boven de 80 heb ik nooit een goed idee gevonden.
Ik voel me niet aangevallen hoor, mijn toren is level 12 ofzo.
Ik vond het gewoon een rare uitspraak van iemand met een CC van 104 :)
Verder lekker zelf weten wat je met je fp doet, en de rest van de spelers ook toch?
 
Bovenaan