Discussietopic Culturele Nederzettingen

DeletedUser12823

Guest
Hoe zit het met die afgezanten? Als je ze hebt, kan je er dan meerdere tegelijk inzetten of moet je telkens 1 kiezen? Als je ze hebt ingezet, kan je ze blijven gebruiken of ben je ze na 1 keer kwijt?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Met de eerste afgezant krijg je 1 plek om een afgezant te plaatsen, bij de derde afgezant nog een plek en bij de 5e nog eentje. Dat zijn de gratis plekken die je dan ter beschikking hebt, hoewel je meer kan kopen voor diamanten.
De bonus van de afgezant is permanent zolang die afgezant is geselecteerd.
 
Moet je alle 15 vikingnederzettingen achter elkaar voltooien om de max. eindprijs te krijgen, of blijft je voortgang qua behaalde nederzettingen bewaard? Zodat je ook een keertje niks kunt doen.

En kun je zo lang als je wilt over 1 nederzetting doen? De runenfragmenten prijs zou dan komen te vervallen. Of begrijp ik het verkeerd?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik vind het leuk en de structuur er van lijkt op een “event style” ik merk alleen dat omdat het zich buiten de stad plaatsvindt ik onbewust wat afhaak.
Ik kan me er onvoldoende op toeleggen omdat het niet, zoals normale events, in beeld is.
Misschien moet ik er nog wat ingroeien.
 
Ik vind het leuk en de structuur er van lijkt op een “event style” ik merk alleen dat omdat het zich buiten de stad plaatsvindt ik onbewust wat afhaak.
Ik kan me er onvoldoende op toeleggen omdat het niet, zoals normale events, in beeld is.
Misschien moet ik er nog wat ingroeien.

Zoiets heeft indd tijd nodig. Op zich is het wel leuk. Vooral als er een interessante eindprijs te winnen valt
 
Nog iets minder dan 7 dagen te gaan en ik denk niet dat ik dit ga halen. Dat ligt niet aan hoe vaak ik online ben. Misschien is dit toch wat te zwaar?
 

Felair

Actief lid
Nog iets minder dan 7 dagen te gaan en ik denk niet dat ik dit ga halen. Dat ligt niet aan hoe vaak ik online ben. Misschien is dit toch wat te zwaar?

Je kan er in principe zolang over doen als je wil het enige wat je misloopt is een aantal fragmenten van die runensteen als je daarvoor wil gaan dan is het jammer inderdaad maar de andere beloningen krijg je wel gewoon :)

Knipsel.PNG
 
Dat weet ik. ;-)
Ik vraag me gewoon af in hoeverre het mogelijk gaat zijn 'm binnen de tijd af te ronden (voor de 6 fragmenten bedoel ik dan) zonder diamanten te gebruiken.
 
Beste medespelers,

Heb het event net binnen de tijd kunnen voltooien, toch wel enkele bemerkingen.

Ben enorm veel online geweest om dit te bereiken veel meer dan gewoonlijk.
Het is uiteindelijk altijd hetzelfde principe van de juiste gebouwen af te breken en genoeg diplomatie te behalen. Dan terug je gebouwen zetten...

Je krijgt dan uiteindelijk level 1 Yggdrasil => zeer mooi gebouw (boom) + fragmenten van runesteen (kan je na 1 event voltooien niet bouwen)
maar als ik dit dan ga vergelijken met het Winterevent wat ongeveer 30 dagen duurde had ik wel het winterspitsgebouw met lvl12 gekregen.

Die winterspits lvl 12 is vrij vergelijkbaar met Yggdrasil level 9 (aanval versus verdedigen weliswaar) maar om Yggdrasil op level 9 te krijgen ga ik wel
minstens 9 * 16 = 144 dagen bezig zijn. En wees gerust 16 dagen ga ik wschl niet altijd halen.

Als blijkt dat dan ook nog eens de egyptenaren erbij komen en je kan maar 1 tegelijk spelen gaat het wschl zeer lang duren tot iemand Yggdrasil op level 9 krijgt. Ook komen er andere events tussen zoals de forge bowl die dan kolossus kan opleveren wat ook aanval is.

Dus mijn gevoel is nu => het is een leuk idee om ergens apart vikings / egyptenaren te hebben maar als de beloning dan zo mager is na zoveel inspanning kan je beter aan de gewone evenementen deelnemen want die zijn korter en leveren gelijkaardige bonus gebouwen op.


Dus ofwel moet het event makkelijker => misschien ook een volledige missiereeks van 50 opdrachten bij de vikingen en dan al bv 3 levels stijgen als je alles hebt gedaan en dan opnieuw.... misschien ervoor zorgen dat je Yggdrasil oneindig kan levellen zoals GG maar ipv FP points dan telkens een missiereeks afwerken.


heb het nu 1 keer snel gedaan en ik denk niet dat ik dat nog eens ga doen.
 

MariMaria

Actief lid
Helemaal eens met bovenstaand verhaal. Normaal heb ik alles op 24 uurs produktie staan. Wat ik tussendoor aan punten weg kan storten, Taveerne leeg kan maken e.d. is mooi meegenomen. Die luxe heb je niet bij de Vickingen. Als je niet minimaal 25 goederen per dag produceert red je het helemaal niet. Dat is dus verplicht 4 keer per dag je stad bezoeken. Als je iets sloopt en opnieuw bouwt loopt dat weer niet gelijk met de rest en moet 6-7 keer per dag je stad bezoeken. Het kan ook te gek hè. Leuk voor 1 keer maar vrees dat ik het daarbij laat.
 

Kekkeltje91

Actief lid
Wat mij opvalt is dat nieuw gebouwde woongebouwen pas de productie gaat lopen als je je settlement weer bezoekt. Bijvoorbeeld ik bouw iets wat 8 uur duurt. Ik log 12 uur later in dan zou er dus al 4 uur productie moeten lopen, echter begint hij pas met tellen nadat ik opnieuw mijn settlement bezoek. Volgens mij klopt dit niet, toch?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat hoort zo, woongebouwen in de reguliere stad werken hetzelfde.
 

Avalee

Lid
Ik log meerdere keren per dag in, maar ben pas op de helft van de opdrachten. Heb gewoonweg niet genoeg ruimte. Er zijn teveel obstakels die het bouwen hinderen.
Als dit niet veranderd, stop ik voorgoed met dit onderdeel.
 

DeletedUser10824

Guest
Is gewoon onhaalbaar zonder diamanten, eerste datum niet gehaald, 2e datum ga ik ook niet halen, en waarschijnlijk 3e datum ook.
Leuk zulke onhaalbare opdrachten. Ze zijn er alleen maar om meer geld te genereren voor Innogames.
 
Bovenaan