Discussietopic Culturele Nederzettingen

generaal bishmark

Actief lid
ragnar lothbrok ...... deze viking Lord zal strijden aan jou zijde, en het bloed drinken van onze vijanden in de beker van Odin....de doden zullen ons eren in Walhalla , de levende zullen ons vrezen ..Heil Ragnar :)
 

DeletedUser

Guest
Hm,.. zo te zien is het onvermijdelijk om diamanten te besteden en als je dit al wilt doen wordt dat ook keihard weer gereset: hartstikke leuk ècht!
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Speel het op Beta en gebruik van dia's is echt niet nodig om een vikingdorp te bouwen.
Het is puzzelen, veel plaatsen, afbreken en andere onderdelen plaatsen.
Beetje vooruit kijken naar wat je allemaal nodig bent en daar rekening mee houden (niet altijd de "gewenste" volgorde van de opdrachten aanhouden).
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
mooi op tijd ook.. zondag al te bewonderen in die moeilijke engelse taal..
Hoewel de aankondiging zegt dat het zondag is geplaatst, was het gisteren pas publiek te zien (zoals je ook aan het discussie topic kan zien) net als mijn aankondiging. Het scheelt een paar uur, maar niet iedereen heeft overdag tijd :)
 
je moet in ijzertijdperk topic ploegen vrijspelen dan zie je een boot die je naar de nederzetting brengt.
ik heb da al lang vrijgespeeld, paar keer gecheckt, maar ik zie nog geen boot liggen.
of heeft het een bepaald tijdstip wanneer de boot te zien is?
 

DeletedUser12695

Guest
Na wat verder rond vragen, heb ik vernomen nog niemand toegang heeft, dus neem aan het nog niet begonnen is :)
hoorden wat geruchten van 11 uur...
 

DeletedUser11408

Guest
Geen idee waar "keten" te vinden is, maar de nederzettingen is al begonnen met een slechte start.
En ja ik weet waar woongebouwen te vinden zijn, maar daar is enkel een hut aanwezig.
 

Bijlagen

  • keten.png
    keten.png
    432,1 KB · Weergaven: 190

DeletedUser12695

Guest
Geen idee waar "keten" te vinden is, maar de nederzettingen is al begonnen met een slechte start.
En ja ik weet waar woongebouwen te vinden zijn, maar daar is enkel een hut aanwezig.

hutjes zijn inderdaat de keten

Ik zag dat er meer nog engels tussen zweeft :p
 

Stingy

Lid
In feite zal Keten wel het juiste woord zijn, want een Hut kan pas later worden vrijgespeeld in je Ambassade. Nu moeten ze enkel nog het woord Keten aanpassen voor de 1ste woningen
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het gebouw hoort een "Keet" te heten, dit zal worden aangepast met de volgende update :)
 

Kekkeltje91

Actief lid
Ik heb hem al op Beta gespeeld en vind het een leuke toevoeging. Huidige stad geeft niet zo veel uitdagingen meer dus is een leuke toevoeging. Dia's zijn niet nodig om het uit te spelen wel een goed inzicht tijdens het uitbreiden en herplaatsen. De bouwmodus zou een mooie toevoeging zijn, scheelt slopen.
 
Bovenaan