Discussietopic Culturele Nederzettingen

DeletedUser3391

Guest
Suggestie: Ontgrendelt moet zijn: Ontgrendeld.
Verder wel leuk om extra's te verdienen
 
Zal effe inspringen

upload_2019-1-3_21-56-41.png
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Daar is ontgrendelt prima, dat hoort geen ontgrendeld te zijn.
 

DeletedUser3120

Guest
Krijg je via de missies ook de culturele goederen zoals wol, welke nodig is voor uitbreidingen?
Of is het echt nodig om, als je de wolboerderij vrij wilt spelen (en geen dia's wilt gebruiken) je hele dorp af te breken en die tot het laatste mogelijke vakje vol te zetten met stamtotems (de enige manier die ik nu kan overzien waarop ik op 595 diplomatie kan komen op het beginoppervlak vann 8x8 minus ambassade min belemmering) om die daarna weer af te breken om dan eindelijk wol te kunnen produceren om een uitbreiding vrij te spelen?

Edit: Ik begrijp nu dat je voor een uitbreiding niet alle verschillende goederen nodig hebt maar per goed een uitbreiding kan kopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Tigertjheu

Actief lid
Ik irriteer me al aan dat de paden bijna net zo wit zijn als de rest van de map.

En er is maar een enkele keuze om het af te maken..
  1. Of diamanten gebruiken.
  2. Of veel online zijn.
  3. Of vooruit werken.
Alles voor mensen met een gameverslaving :p

En dan na enkele weken weer alles een reset geven waarbij alles wat erin zit voor niks is..
Goed voor de autisten;);):):Do_O
 
Weer een toevoeging.... Zal best leuk zijn hoor, maar wanneer wordt er nou eens energie gestoken in het uitfaseren van die flashrommel?
 

DeletedUser12240

Guest
altaar is ontgrendeld, echter niet te vinden, moet ik dan toch dia's gebruiken om hem vrij te spelen, zal toch niet waar zijn, genoeg bijlen om te bouwen
 
Het altaar kan je ontgrendelen in je ambassade (10 bijlen)
Het altaar kan je bouwen via het bouwmenu => de "schuddende handjes" => naast runensteen
Je moet wel 17 vikingen / wat goud en voorraden hebben
 

DeletedUser4100

Guest
ragnar lothbrok ...... deze viking Lord zal strijden aan jou zijde, en het bloed drinken van onze vijanden in de beker van Odin....de doden zullen ons eren in Walhalla , de levende zullen ons vrezen ..Heil Ragnar :)
Ik zie je later waarschijnlijk bij ragnarok :)

Tis wel een oke toevoeging in het spel, als je een nieuwe kleine stad met een specifiek thema
wilt en nog een paar leuke unieke beloningen voor terug wilt krijgen. Vooral de ambasadeurs
zijn leuke beloningen.:)
 

DeletedUser10619

Guest
Ik denk dat de grootste vraag zal zijn, wat je behoud als je het de eerste keer uitspeelt. Ik hoop dat we de research houden. Dat zal het langste duren om vrij te spelen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je houdt niets, wanneer je het nog een keer doet zal je weer volledig opnieuw moeten beginnen.
 

DeletedUser11134

Guest
En kun je dan na het verlaten van de nederzetting direct weer opnieuw beginnen?
 

micbas

Lid
Ik vind het een leuke uitdaging die wel, ietsje, makkelijker gemogen had. Zonder die obstakels is het al ingewikkeld genoeg om aan alle eisen te kunnen voldoen.
Wat ik wel vreselijk mis is de mogelijkheid om ook in de Vikingstad de berichten te kunnen lezen. Nu moet ik steeds heen en weer switchen om op te letten dat ik geen belangrijke berichten mis.
 

DeletedUser12835

Guest
Als hutten eigenlijk keten zijn, is dan bij de missie waar je 2 hutten moet bezitten een keet niet geldig ? Althans de keet heet hut, en ik heb 11 hutten of keten maar de missie keurt dat niet goed. Moet ik nu 9 hutten / keten afbreken?

Beetje verwarrend
 

Felair

Actief lid
Als hutten eigenlijk keten zijn, is dan bij de missie waar je 2 hutten moet bezitten een keet niet geldig ? Althans de keet heet hut, en ik heb 11 hutten of keten maar de missie keurt dat niet goed. Moet ik nu 9 hutten / keten afbreken?

Beetje verwarrend

Je hebt de standaard hut waar je mee begint die heet eigenlijk keet inderdaad.
En de hut welke je als 3e optie vrij kan spelen. Deze hut daar gaat het om bij de missie en dus niet de start hut welke eigenlijk keet zou moeten heten.
 

DeletedUser12272

Guest
Hoe kan ik de honingbrouwerij vrijspelen in de Ambassadepromo? Ik zie alleen de Medebrouwerij
 

DeletedUser12347

Guest
Vindt het ronduit slecht. Ik speel op alle werelden. Op 1 wereld is het hele veld leeg en kan ik voldoende bouwen. Op de andere werelden staan er zo veel stenen dat ik zelfs niet aan opdracht 4 of 5 kan voldoen. Ongeacht hoe ik de invulling ook wijzig. en ik ga beslist GEEN diamanten daarvoor aanschaffen om uit te breiden om dan pas aan mijn opdrachten te kunnen voldoen.

Overigens is dit niet mijn enige vorm van kritiek. Ook de dagelijkse evenementen worden steeds slechter en onmogelijker te vervullen, jullie zouden het liefst zien dat we dagelijks al onze goederen er mee opmaken en al onze soldaten er mee doodvechten.

Eerder kocht ik regelmatig diamanten, vooral voor uitbreiden of sneller een provincie te verkrijgen. Nu geef ik geen cent meer uit. K Speel gewoon verder zonder al die events die toch niets opleveren...
 
Weer een toevoeging.... Zal best leuk zijn hoor, maar wanneer wordt er nou eens energie gestoken in het uitfaseren van die flashrommel?
Gezien het feit dat ik al een half jaar FOE op mijn linux machine in HTML5 speel is dat al gedaan. Hooguit als je een verouderde browser gebruikt kom je flash nog tegen.
 
Bovenaan