Discussietopic: Archeologie Evenement 2021

nietje52

Actief lid
Ik heb echt de pest aan dat graven maar de beloning is geweldig dus ik pak mijn gereedschap toch maar weer in, zet mijn expeditie hoed op en ga op weg!
 

DarthRonin

Actief lid
Ik zie op de afbeelding niet de optie om de dagprijs te vervangen.
Is er besloten om die optie niet over te nemen van de beta?
 

SonnyWeg

Actief lid
@Arsenal Loopt het event niet t/m 20 mei (rond 10:30)?

Het event begint namelijk op 29 april en er zijn 21 dagmissies, dus het lijkt mij dan niet dat het al op 19 mei eindigt (de aankondiging heeft het trouwens over "tot" i.p.v. "t/m" 19 mei, dat zou dan dus betekenen dat het zelfs al op 18 mei eindigt)
 
Laatst bewerkt:

jovayana

Actief lid
Op de beta was de optie om de dagprijs te wisselen er niet voor iedereen , is hij hier wel voor iedereen beschikbaar ?
 

nietje52

Actief lid
Die beloningskalender hebben jullie enorm goed verstopt trouwens.
Was een leuke zoekactie met Pasen geweest.
 

dhaes

Lid
Misschien dat het alleen bij een aantal mensen speelt..

Het is leuk dat we dit jaar beide de graaf evenement en de edelstenen per dag hebben, maar ik lijk te horen dat mensen erg veel moeite hebben de kleitabletten bij elkaar te sparen. (Meer dan normaal bij volledige deelname aan het evenement)

In mijn eigen veld krijg ik buitenproportioneel veel edelsteen fragmenten (kan vandaag nog 3x openen). maar ik merk dat de kleitabletten enorm achter bleven. Gezien ze elkaars speelveld delen weet ik niet of ze elkaars vindkans beïnvloeden.

Ik vraag me in dat opzicht af of het structuur van dit jaar spelers blij maken. Anders wilde ik voorstellen de hele edelstenen ook inruilbaar te maken voor de missende kleitabletten.

(Normaal lijkt iedereen tegen dit moment de archeologiekist wel een keer geopend te hebben, maar het voelt nogal dat best wel wat het dit jaar niet kan)
 
Laatst bewerkt:

nietje52

Actief lid
Het draaiende rad is opgelost.
Alleen het niv 10 rad draait voor zover ik weet.
Dan was Willem er lekker snel bij :)
Ik heb van het onderste rijtje tabletten alleen zilver 3 gevonden.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik dacht ergens te hebben gezien dat die edelstenen omgezet werden in scrolls als je ze niet meer nodig had.
Zit nu met een lading scherven die ik aan de straatstenen niet meer kwijt raak :D
 

DarthRonin

Actief lid
Trouwens wel vervelend dat we om middernacht geen 40 scrollen kregen.
Heb weleens reacties gezien dat je op die laatste dag altijd nog die dagelijkse login bonus krijgt, maar ik meende altijd al dat het niet altijd was.
Zou wel fijn zijn als daar een vaste regel voor komt, want nu zit ik te wachten op die 40 scrollen omdat ik er ergens nog 10 nodig heb....komen ze niet....
Doe het altijd wel of altijd niet, dit is gewoon irritant.
 
Bovenaan