DarthRonin
Reactiescore
275

Profielberichten Laatste activiteit Berichten Over mij

  • Ejj Darth. Ik lees vaak berichten/reacties van je waar ik wat aan heb en mijn voordeel mee doe. .

    Ik speel op 2 werelden nl. East Nagach en Cigard. In beide eind moderne tijd. Veel verschil merk ik niet.

    Vraag aan je.
    Er nog 4 andere werelden.... Zit daar nog verschil in of lijkt het allemaal op elkaar?

    Alvast bedankt voor je reactie!
    DarthRonin
    DarthRonin
    F is echter nog net geen 2 jaar oud, daar ga je vast wel verschil merken.
    Ik zit op bijna alle werelden in Toekomst en merk duidelijk dat het op F een veel actievere buurt is dan op de andere werelden.
    Een tijdje terug hoorde ik nog iemand klagen dat ze in de hoogste buurt met Venus spelers zat terwijl ze zelf nog maar in Oceanisch zat.
    DarthRonin
    DarthRonin
    Dat wil dus zeggen dat er minder dan 75 spelers in de hoogste tijdperken zaten op dat moment.
    Geen idee wat het nu is, maar die wereld heeft gewoon nog lang niet zoveel spelers die heel ver zijn en nog bezig zijn met hun tijdreis.

    Wellicht dat je er in lage tijdperken nog niet zoveel van merkt, maar hogerop merk je echt dat nog niet iedereen zo ver is.
    DarthRonin
    DarthRonin
    heb het in 4 delen moeten doen vanwege maximum van 420 tekens per bericht :D
    • Leuk
    Reacties: SwTim
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Bovenaan