Discussietopic: Archeologie Evenement 2021

Biervent

Actief lid
Het ligt waarschijnlijk toch wel aan de speelstijl. Ik heb met voorgaande events nog niet eenmaal echt moeite gehad om alle opdrachten te voldoen in de gestelde tijd. Meestal had ik in de laatste dagen wel dat ik maar één opdracht kon doen. En dat altijd zonder diamanten te gebruiken. Ik heb dat deze keer bij lange na niet gered. Maar zoals ik al zij, dat zal met de speelstijl te maken hebben. Ik oogst voor het grootste gedeelte maar één maal in de 24 uur. Heb je net geoogst, en daarmee de opdracht voldaan van; "verwerf x aantal goederen", is een van de volgende opdrachten weer ; "verwerf een x aantal munten", tja, dan kan ik weer tot de volgende dag wachten. Dat ging voor mij een aantal keren te vaak op. Zo heb ik met dit event dus zeker 10 opdrachten minder gedaan als dat ik normaal zou kunnen doen.
Grote kans ook dat dit van te voren berekent zou kunnen zijn om ervoor te zorgen dat mensen "om het te halen" toch maar diamantjes zullen investeren.
 

nietje52

Actief lid
Mijn oogstcyclus raakt tijdens een event wel in de war omdat ik dus wel probeer zoveel mogelijk opdrachten te vervullen met 1 inning.
Goederen ruil ik meestal.
Munten kan in het ergste geval nog met gebouwen plaatsen en weer afbreken.
Bij graafevenementen is er ook nog tactiek met het gebruik van de verschillende gereedschappen.
Dat kan ook nog best schelen.
 

DarthRonin

Actief lid
Een fatsoenlijke CF bouwen, dan kun je al die opdrachten doen met herhaaltjes.
Geen enkel probleem gehad met die verzamel munten/voorraden opdrachten.
De verzamel goedjes opdrachten haal ik wel van de markt.
 

MariMaria

Actief lid
Ik oogst ook eens per 24 uur maar heb inderdaad veel opdrachten voltooid met de herhaalmissies van CF.
Naast de gewone opdrachten heb ik zeker 25 kleitabletten gespeeld. Hiervan heb ik een setje compleet kunnen vinden en dus wat extra graafmateriaal.
Ik kan ook een tweede rad level 3 bouwen. Alvast een begin voor volgend jaar.
 
Bovenaan