Discussietopic aanpassingen gilde-expedities

DeletedUser6877

Guest
De gebouwen zijn inderdaad leuker, het wachtvuur is weg, maar tot mijn grote spijt is er wel een 1 bij 2 verdedigingsgebouw, maar niet zoiets voor de aanvalswaarde, wordt dit nog gecorrigeerd?
 

DeletedUser

Guest
Op beta heb ik mijn Terrasboerderij maar weer teruggenomen 5 fp is leuk en het gebouw mooi maar wel erg groot voor iemand die net in de VM is geland.
Ik vroeg me af met automatisch helpen zijn de KAs vaak als één van de eerste aan de beurt dit lijkt niet zo te zijn, althans op beta, met hun GE evenbeeld.
Gaat dit nog veranderen?
 

DeletedUser

Guest
Snappen die ontwerpers hun eigen spel eigenlijk wel? Wat boeit het nu of je een fontein der jeugd of een wensput wint. Ze doen hetzelfde. Die rituele vlam doet hetzelfde als 2 wachtvuren, maar 2 wachtvuren kan je makkelijker plaatsen.

Motivatiekits slaat al helemaal nergens op. Dit is toch een sociaal spel waar je als gilde en vrienden elkaar helpt? Wat moet je in vredesnaam met die kits?

Expeditie pogingen? Heb je nu niet genoeg tijd dan om die hele expeditie te doen zonder extra pogingen?

Die woongebouwen stellen ook helemaal niets voor. Het is geen verbetering t.o.v. al bestaande speciale gebouwen.

Alleen de versieringen zijn een verbetering t.o.v. wat er al is, maar gaan nog steeds inventarisvulling worden.

Die gevechtsaanpassingen slaan tot slot helemaal nergens op. Alles makkelijker, behalve Arctisch, waar ook nog eens alle eenheden de laatste weken omlaaggebracht zijn. Daar is echt over nagedacht.

Dit is overigens niet exclusief mijn kritiek, maar ook kritiek die op de beta geuit wordt. Dat is natuurlijk geen reden om het er niet door te drukken.
 

DeletedUser5607

Guest
helemaal met sl8yer eens volgens de statistieken is at ge te makkelijk op level 3
ik hoop dat ze rekening houden dat dat komt door dat in at een hoop spelers zitten met arc level 80 die inmiddels ver gevorderd zijn met orangerie en aanvals gg maar dat het voor de gewone spelers al bijzonder zwaar is
slaat helemaal nergens op
 

DeletedUser3975

Guest
Mooie verbeteringen, zoals ik al 4 jaar roep ga ik voor een mooie stad met veel aparte gebouwen en zie deze wel passen bij het strand/woestijngedeelte en sommige achter mijn Chinese muur, maar ik ben het eens met de kritiek, het gilde-event van het Antarctisch tijdperk moeilijker maken slaat nergens, ik heb dat pas een paar keer gehaald en koste me al mijn gespaarde eenheden. Was nu al te moeilijk en maakt niet uit met wat ik het ook probeer.
 

DeletedUser10250

Guest
mooi , kan niet wachten op level 4 ,

spijtig dat enkel in arctische toekomst er verhogingen komen in de vijandelijke boosts ,

nu maar hopen op die terrasboerderijen :)))))

vraagje , bij die goederen 10 staan 2 sterretjes , maar nergens een legenda voor betekenis ,

is dit 10 ongeraffineerde ? of echt de goederen van het tijdperk , anders 30 acrtische gs per dag is mooi meegenomen :)
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat het in Arctische toekomst het moeilijker gaat worden, ben al blij dat ik niveau 2 af krijg.
Niveau 3 kom ik met teveel moeite doorheen, straks ook door niveau 2? :(

Op de eerste 3 niveau's heeft de tegenstander minimaal 15% erbij gekregen. Niveau 3 begin je direct tegen 105%, dus reken het maar uit.
 

Mr.Quib

Actief lid
Op de eerste 3 niveau's heeft de tegenstander minimaal 15% erbij gekregen. Niveau 3 begin je direct tegen 105%, dus reken het maar uit.
Belachelijk dit, had al moeite zat om er door te komen, dus niveau 4 blijft voorlopig buiten bereik :(
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4100

Guest
mooi , kan niet wachten op level 4 ,

spijtig dat enkel in arctische toekomst er verhogingen komen in de vijandelijke boosts ,

nu maar hopen op die terrasboerderijen :)))))

vraagje , bij die goederen 10 staan 2 sterretjes , maar nergens een legenda voor betekenis ,

is dit 10 ongeraffineerde ? of echt de goederen van het tijdperk , anders 30 acrtische gs per dag is mooi meegenomen :)
Het zijn 2 goederen van elk soort van het tijdperk, van de terrasboerderij. In het voorbeeld
van de Arctische Toekomst:

2x Nanodraad
2x Transestergas
2x A.I.-gegevens
2x Papieren accu's
2x Bioplastic

Het werkt als een bazaar. De terrasboerderij is eigenlijk de verbeterde versie van
2 bazaars. Als je 2 bazaars naast elkaar zet, nemen ze samen meer ruimte in beslag
dan één terrasboerderij. Kwa goeden doen ze hetzelfde, maar als je naar de fp's kijkt
heb je ipv. 4 fp's wel 5/d + de terrasboerderij is iets kleiner. Dus voor minder ruimte
krijg je 1 extra fp/d. Plus de optie om medailles, goederen, munten en voorraden
te maken.
 

DeletedUser10250

Guest
rip GE ,

spelers die net in arctische toekomst zitten kunnen niet verder handelgang gaan als ze in lvl 3 komen

lvl 3 1ste toren vereist al PROMETIUM ,

dan moeten leden die net AT zijn , nog is 1300 fp en lading gs op tafel leggen , willen ze GE lvl 3 zelfs uit willen doen , niet iedereen heeft 100den % boosts voor tegen die torens te vechten , die toren is al 105% , tegen 2 volle ladingen van 8 ,
 

DeletedUser10250

Guest
Een motivatiekit?? FF serieus.. Kan er echt niets beters verzonnen worden? Dit is een slap in mijn face als actief FoE speler :confused:
weet het , ik heb lvl 4 ook uit nu , en stelt me beetje teleur , zeker voor het feit dat ze van elke arctische speler verwachten dat ze al halverweg de tech tree zijn voor prometium , daar heb een ton diamanten aan verloren , :'( , en tot 250% vijandelijke boosts

wel mooie punten voor de gilde

http://prntscr.com/e8jh1w

leuk om op 64/48 te staan lol
 
Kunnen de fp pakketjes terug komen?? 100fp snap ik nog wel alhoewel dat naar mijn mening ook wel in pakketvorm gegeven kan worden.. maar ff serieus.. 2 en 5 ook?? Waarom moet ik direct spenderen? Mag ik dit aub zelf bepalen?
 
Kunnen de fp pakketjes terug komen?? 100fp snap ik nog wel alhoewel dat naar mijn mening ook wel in pakketvorm gegeven kan worden.. maar ff serieus.. 2 en 5 ook?? Waarom moet ik direct spenderen? Mag ik dit aub zelf bepalen?

Tja, ze hebben het ons uitgelegd he, da's om de fp flow en het sociale karakter van het spel te bevorderen. Dus volstrekt logisch dat we nu dan motivatiekits kunnen winnen :rolleyes:
 

Mr.Quib

Actief lid
Expeditie pogingen - laat je de huidige expeditie voortzetten. Als je een expeditie weet te voltooien met meer dan 8 pogingen zal het extra aantal beschikbaar zijn aan het begin van de volgende expeditie.
Kan iemand mij uitleggen wat hier bedoeld wordt? Ik snap dat ik extra pogingen kan winnen, maar het tweede deel van de tekst volg ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand mij uitleggen wat hier bedoeld wordt? Ik snap dat ik extra pogingen kan winnen, maar het tweede deel van de tekst volg ik niet.

Het betekent dat als jij meer dan het max aantal pogingen hebt, doordat je extra pogingen hebt gewonnen, deze niet verdwijnen als je het volgende niveau haalt.
 

Mr.Quib

Actief lid
Het betekent dat als jij meer dan het max aantal pogingen hebt, doordat je extra pogingen hebt gewonnen, deze niet verdwijnen als je het volgende niveau haalt.
Thanks, ik vermoedde zoiets. Weer een kwestie van woordgebruik, niveau voltooien dus, ipv expeditie.
 

DeletedUser9904

Guest
Vooral die extra beurten zijn compleet waardeloos. Er zijn sowieso genoeg beurten beschikbaar. Op E wil je als beginnende speler graag fp's, goederen of nuttige gebouwen krijgen! Voor de andere nieuwe opties loop ik nu ook niet direct warm.
 
Bovenaan