Discussietopic aanpassingen gilde-expedities

Mr.Quib

Actief lid
Belachelijk dit, had al moeite zat om er door te komen, dus niveau 4 blijft voorlopig buiten bereik :(
Geen idee wat er veranderd is, maar ondanks de hogere bonus heb ik niveau 3 vrij makkelijk gehaald, alleen de allerlaatste ontmoeting onderhandeld.

Vooral die extra beurten zijn compleet waardeloos.
Valt wel mee, heb in twee dagen zonder extra kosten 3 niveau´s kunnen doen en nu alle ruimte voor niveau 4. Het percentage tov de andere prijzen mag wel wat omlaag.

Op E wil je als beginnende speler graag fp's, goederen of nuttige gebouwen krijgen!
Ik kan me vergissen, maar de kisten waar je pogingen in kunt winnen bevatten volgens mij geen FP´s, goederen of gebouwen.
 
Die extra pogingen zijn idd volstrekt nutteloos als je zonder alca door de GE heen probeert te vechten. Wat heb ik aan 2 extra beurten als ik maar 2 of 3 gevechten achter elkaar kan doen waarna m'n eenheden toch al snel een uur of 4 moeten genezen? Vooral aangezien ik al blij ben op E tot het einde van lvl 3 te komen. En ook op de andere werelden vind ik ze eerder irritant dan pretiig, ben je bijna door je pogingen heen, krijg je weer nieuwe, ik heb nu dus de neiging om gewoon voor zo'n kist maar een break in te bouwen (en ga dus eerder minder snel) zodat ik niet door die zinloze extra beurten wordt opgejaagd. Voor de haastige types is er de mogelijkheid extra beurten te kopen met medailles.
 

DeletedUser

Guest
Geen idee wat er veranderd is, maar ondanks de hogere bonus heb ik niveau 3 vrij makkelijk gehaald, alleen de allerlaatste ontmoeting onderhandeld.

De eenheden waar je tegen vecht zijn aangepast. Er staan nu andere combinaties.
 

DeletedUser7153

Guest
en dan ook nog die motivatie kitjes had liever een soort van opknap kitje
 

DeletedUser

Guest
Ik heb net een "oeroud gezicht" gewonnen "Face of the Ancient".
In het Engels klinkt het net wat lekkerder.
Ik zou wat vrijheid in vertaling nemen en het "Gezicht der Oudheid" of "Gezicht uit de Oudheid" noemen.
Het is misschien wat vrijer vertaald maar sommige dingen zo letterlijk vertalen maakt het er niet fraaier op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10745

Guest
heb deze week het veel beloofde niveau 4 getracht te spelen. optisch ziet het er best aardig uit maar je moet toch goed in de slappe was zitten om m door te komen. Gevechten heeft voor mij geen zin, dus onderhandelen. Hoop goederen nodig tov de beloningen. ook het inzetten van medailles in het onderhandelen vindt ik jammer.
had er meer van verwacht, we houden het maar tot niv 3
 

DeletedUser10639

Guest
Zijn er ergens specifieke cijfers in procent die de kans geven van de Fontijn der Jeugd wat je kunt krijgen? Want als je in level 3 een wensput kunt krijgen zou je in level 4 iets gelijkaardigs kunnen krijgen, en dat is ok. Maar de kans dat je diamanten krijgt zou dan wel hoger mogen. Maar deze kansen op wat je kunt krijgen staan nergens dus ik weet niet of de Fontein de Jeugd nu beter is dan een wensput of niet.
 

DeletedUser

Guest
Fontein der jeugd is exact hetzelfde als een wensput, maar dan in een ander jasje. In level 4 is er 1 prijs die je direct wint, of 2 prijzen en dan is de kans dus 50%.
 

DeletedUser10618

Guest
De motivatiekits kun je wel of niet handig vinden (ik zal ze niet gebruiken denk ik zo maar), maar hoe zou het zitten met opknap-kits...?

Met de automatische helpfunctie van tegenwoordig gaat het M/O-en wel veel sneller als 'vroeger', echter zit het niet altijd mee met de 120% tevredenheid. Je kunt het niet meer zo exact uitkienen met je tevredenheidsgebouwen zoals voorheen, waar je precies wist dat als er 3 of 4 specifieke tevredenheidsgebouwen waren opgeknapt, dat je dan op je 120% zat.

Zo'n opknap-kit komt dan wel heel handig uit mocht je net voor de inning je 120% verliezen...
 

DeletedUser6877

Guest
Nivo 4 vind ik wel een uitdaging, het leert je weer eens goed naar de eigenschappen van de diverse legereenheden te kijken. De meeste gevechten kan je winnen, sommigen moet ook ik onderhandelen, niets mis mee. Ze hebben aangekondigd dat het voor de ervaren rotten was, dus als je het niet haalt, moet je eerst eens kijken waar dat aan ligt en daar wat aan doen.

Wat betreft de prijzen, behalve dat verdedigingsgebouw, vind ik het een leuke aanvulling. De extra pogingen zorgen ervoor dat je lekker kan opschieten, de fp is veel beter dan de voorgaande prijzen, alleen de munten en voorraden zouden nog moeten worden vervangen.
 

DeletedUser

Guest
Met de automatische helpfunctie van tegenwoordig gaat het M/O-en wel veel sneller als 'vroeger', echter zit het niet altijd mee met de 120% tevredenheid. Je kunt het niet meer zo exact uitkienen met je tevredenheidsgebouwen zoals voorheen, waar je precies wist dat als er 3 of 4 specifieke tevredenheidsgebouwen waren opgeknapt, dat je dan op je 120% zat..

Je kan het wel precies uitkienen. Nog steeds is de kans dat er iets opgeknapt wordt 50%, en je weet welke gebouwen prioriteit hebben.

Nivo 4 vind ik wel een uitdaging, het leert je weer eens goed naar de eigenschappen van de diverse legereenheden te kijken. De meeste gevechten kan je winnen, sommigen moet ook ik onderhandelen, niets mis mee..

Ook jij?????

Jeetje, dan hebben ze er dus een echte uitdaging van gemaakt. Als jij al moet onderhandelen is de rest verloren :eek:
 

DeletedUser6867

Guest
Je kan het wel precies uitkienen. Nog steeds is de kans dat er iets opgeknapt wordt 50%, en je weet welke gebouwen prioriteit hebben.



Ook jij?????

Jeetje, dan hebben ze er dus een echte uitdaging van gemaakt. Als jij al moet onderhandelen is de rest verloren :eek:


haha ik had er geen problemen mee dus er is nog hoop :p
 

DeletedUser10752

Guest
de nieuwe gebouwen zijn leuk,maar de prijzen die je krijgt van de relieken zijn minder geworden na de update vind ik,krijg ook altijd dezelfde prijzen van die zonnegod,ook van de gouden relieken,en heb mijn reliekentempel al meermaals geleveld,valt mij behoorlijk tegen,ook de motivatiekits en de extra pogingen,nee dan vond ik het voor de update pakken beter,ook level 3 in de arctische toekomst is bijna niet uit te spelen,zonder dat je 30% extra aanvalsbonus uit de tavernee neemt en dan nog heb je diamanten nodig voor level 3 uit te spelen,dus level 4 is al helemaal overbodig
behoorlijk gefrusteerd
 

Mr.Quib

Actief lid
maar hoe zou het zitten met opknap-kits...?
Hiervoor kun je gebruik maken van de Enthousiasme bonus uit de taveerne, denk niet dat daar een aparte kit voor komt.

Wat betreft de nieuwe gebouwen: jammer dat de Heilige luchtwacht, Oeroud gezicht en Poort van zonnegod slechter zijn dan de gebouwen die ze hebben vervangen (KA en Prieel). Staan nu stof te vangen in mijn inventaris :(
 

DeletedUser7153

Guest
ehhh vervangen gedeelte misschien kreeg zonet gewoon een prieel namelijk ;)
 

DeletedUser6877

Guest
Oeroud gezicht en poort van de zonnegod zijn niet slecht in mijn optiek als tevredenheidsversieringen
 
Bovenaan