Discussietopic 1.197

Achnaton

Actief lid
Dat uitzoomen is irritant zeg.

"We hebben een fout opgelost waarbij het verzamelen van gildegoederen via grootse gebouwen ook meetelde voor missievereisten." Dat was niet fout, maar juist goed!

Wel lachen dat niet is vermeldt dat je spelersnaam 180 dagen zo moet blijven. Ik zie al gekke namen voorbij komen, die dus nog even zo blijven....
 
Dat inzoomen en centreren graag gisteren verwijderen!
Superirritant!
Waarom zou ik willen inzoomen op een gebouw waarvoor ik net een 24u productie heb aangezet???
Meestal heb ik nog wel andere dingen die ik wil doen in mijn stad, en nu word ik verplicht eerst uit te zoomen om naar de plek te gaan waar ik WEL heen wil!
 
Laatst bewerkt:

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat uitzoomen is irritant zeg.

"We hebben een fout opgelost waarbij het verzamelen van gildegoederen via grootse gebouwen ook meetelde voor missievereisten." Dat was niet fout, maar juist goed!

Wel lachen dat niet is vermeldt dat je spelersnaam 180 dagen zo moet blijven. Ik zie al gekke namen voorbij komen, die dus nog even zo blijven....

Als je in het venster staat om je naam te wijzigen staat dat duidelijk aangegeven dat je na een wijziging pas na 180 weer een wijziging kan doorvoeren.
 

NormaJeane

Actief lid
Dat we steeds na het aanzetten van productie de zoom-instelling opnieuw moet instellen, is imho een belangrijke 'BUG'!
Inmidddels heb ik op het Beta-forum gelezen dat deze BUG vooralsnog niet wordt hersteld :mad:
Vermoedelijk kunnen we dit als gebruikers enkel aangepast krijgen bij voldoende negatieve feedback hierover...
Bij deze derhalve mijn negatieve feedback: Ik haat het om steeds weer mijn zoom-instelling te moeten herstellen!!!
 

Iloontje13

Nieuw lid
Kan die irritante update ook uitschaken? Ik vind het gruwelijk irritant dat er automatisch naar een ander gebouw gegaan wordt bij het aanzetten van producties.
 

Graecus 002

Actief lid
De functie dat je alle gebouwen kan aanzetten is super, maar het zoomen erbij is vreselijk irritant. Ik ben niet de eerste die dit zegt, maar goed, hoe meer hoe beter?
Namen veranderen is wel wat raar, mensen die je al maanden of jaren kent hebben plots een andere naam, zonder dat je ergens kan zien dat die veranderd is. Op zich heb ik er geen probleem mee hoor, maar een lijst van wie zijn naam allemaal veranderd heeft (vrienden, gildeleden en buren is genoeg) zou wel handig zijn.
 
Persoonlijk vind ik het ook vreselijk irritant en alles behalve overzichtelijk (voor ge het weet heb je een gebouw aangeklikt !).
Dat inzoomen is totaal overbodig.
Dat ze dan een optie inbouwen dat je het al dan niet aan kan zetten maar duw het ons niet door de strot !!!!!!!!!!!!!
 

Achnaton

Actief lid
Als je in het venster staat om je naam te wijzigen staat dat duidelijk aangegeven dat je na een wijziging pas na 180 weer een wijziging kan doorvoeren.
Inderdaad de kleine lettertjes die te weinig worden gelezen.

In de aankondiging staat het niet.
 

nietje52

Actief lid
Heel veel mensen hebben last van traagheid bij de GSP.
Dat was voorheen alleen als heel veel spelers tegelijk op 1 zone sprongen en dan bedoel ik meerdere gilden.
Kan het zijn dat de update hier iets mee te maken heeft?
 
Ik sluit me bij de autozoom problemen aan. Dat is echt super onhandig. Maak er dan een optie van dat je dat aan of uit kunt zetten maar dit is niet tof en alleen maar super irritant
 
Arc beschrijving heeft nog steeds het woord “kans” in de beschrijving. Volgens patch notes zou dit opgelost zijn
 
Bovenaan