Discussietopic 1.197

nietje52

Actief lid
Spelersnaam zelf veranderen ja?
Dat is nogal wat.
Verandert je forumnaam dan mee?

Dit lijkt me trouwens vragen om chaos maar dat terzijde.
Is het onbeperkt?
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Jouw forumnaam verandert dan inderdaad mee. Het is onbeperkt, maar je moet wel steeds 180 dagen wachten.
 

DarthRonin

Actief lid
Even bedenken wat mijn nieuwe naam gaat worden, heb wel zin in een nieuwe naam aangezien ik deze eigenlijk al jaren nergens meer gebruik :D
Zal wel wennen zijn, gok dat er veel namen aangepast gaan worden en dan herken je bijna niemand meer :D
 

nietje52

Actief lid
Even bedenken wat mijn nieuwe naam gaat worden, heb wel zin in een nieuwe naam aangezien ik deze eigenlijk al jaren nergens meer gebruik :D
Zal wel wennen zijn, gok dat er veel namen aangepast gaan worden en dan herken je bijna niemand meer :D

Nee precies!
Geen berichten meer zoals: "Zus en zo heeft die en die gilde verlaten. Wat zou er gebeurd zijn?"
Ik vind het niks haha.
 

Felair

Actief lid
Ik denk dat het wel meevalt, vergeet niet dat je 180 dagen vastzit aan je nieuwe naam. En vermoedelijk is je oude naam direct vrij dat is ook wel een ding natuurlijk.

Daarnaast werken 3th party website zoals foe db op basis van ID en dat veranderd niet. Dus gilde historie blijft terug te zien dat is sowieso wel handig.

En als je een lijst hebt van de namen met id's van nu kun je straks zo terugkijken :p
 

frengy29

Nieuw lid
Mooi, kan je iemand flink op de zenuwen werken en vervolgens je spelersnaam aanpassen. Vinden ze je niet meer terug haha.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De optie wordt apart geactiveerd, iets na de update, nog even geduld dus :)
 

Seconddream

Actief lid
het activeren van productie is idd zeer fijn, zijn we heel blij mee.
Tja op me muis zit een wieltje waarmee ik snel uit kan zoomen, het is veel beter dan elk gebouwtje apart aanzetten.
Als je op je mobiel ook automatisch inzoomt kan ik me ergens wel voorstellen dat dit vervelend is maar ik gebruik dat niet.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan