Discussietopic 1.197

Leuk dat je een nieuwe naam kan aanmaken maar is er ook nagedacht hoe mensen dit kunnen misbruiken?
Als ik een gilde lid verwijder om wat voor reden dan ook, hoe zie ik dan al hij zijn naam heeft veranderd heeft als hij na een week weer opnieuw solliciteert?
of moet ik nu iedereen die weg gaat uit mijn gilde blokkeren?
Vind het goed dat iemand omdat hij zijn naam niet meer wilt hem gaat aanpassen maar het lijkt mij wel handig dat je dan ook de geschiedenis van namen moet kunnen inzien.
En ja je spelers ID blijft hetzelfde maar moet ik dan van iedereen zijn spelers ID gaan bijhouden?
 

Felair

Actief lid
Als je op Cirgard speelt wil ik wel kijken of iemand een andere naam had voorheen, 200FP netto no cure no pay :D
Heb een aardig lijstje met de namen van december iig:p
 
Waar zie je iemands spelers ID en hoeveel mensen kick jij dat je dat teveel vind om bij te houden?
Geen idee hoe je dat kan zien, ik hoorde dat aan iedere speler ook een nummer zat.
Maar gebruik wel https://foe.scoredb.io/NL4 maar daar kan je wel de gildes terug kijken van een speler maar ook niet zijn vorige spelersnaam.
Nee ik kik niet veel mensen maar heb toch wel een lijstje spelers die in je gilde komen na 2 week hulp vragen en dat je het ze geeft en dan zijn ze weer weg.
Ik wou dat je iedereen gewoon kunt vertrouwen maar helaas zijn er gewoon spelers die misbruik maken van anderen.
 

blafke

Actief lid
Alle visuele indicaties van productie die klaar is om te innen zijn ***WEG***. WAAAAAAAAW wat een fantastische feature. Stante pede terugdraaien die update !!!
 
Laatst bewerkt:

nietje52

Actief lid
Alle visuele indicaties van productie die klaar is om te innen zijn ***WEG***. WAAAAAAAAW wat een fantastische feature. Stante pede terugdraaien die update !!!

Aangezien jij de eerste bent die dit aangeeft is het misschien niet door de update gekomen?
 

Iloontje13

Nieuw lid
Laat inderdaad de keuze aan de speleren om die optie voor het aanzetten van producties te gebruiken. Het is enorm omoverzichtelijk en gruwelijk irritant. De updates de laatste tijd zijn vreselijk!
 

blafke

Actief lid
Aangezien jij de eerste bent die dit aangeeft is het misschien niet door de update gekomen?

Ik ben zeker dat het met de update samenhing want het was vlak na die popup van "aanpassingen worden geïnstalleerd" en het is blijven verdergaan totdat ik mijn browser compleet afsloot. Ondertussen gebeurt het niet meer dus het kan een incident geweest zijn dat te maken had met updates tijdens een actieve sessie.
 

blafke

Actief lid
Nu net weer die window gehad van "benodigde wijzigingen zijn geactiveerd" en het is weer van dattum :

Screenshot from 2021-02-16 14-40-16.jpg


Kijk ook naar het bordje dat boven de taverne zou moeten hangen.
 

Tolberger

Nieuw lid
Op zich ben ik best tevreden over de nieuwe mogelijkheid om de productie van een 3-tal P-groepen snel te kunnen instellen. Meestal is dat toch de keuze voor 4 of 8 uur en dat iedere keer individueel is nu voorbij. Tevreden was ik zolang ik op de iPad speelde want daar bleef het venster netjes gecentreerd en wijzigden de velden niet. Daar verschoof het totale venster weliswaar over het scherm maar dat stoorde niet op het relatief kleine scherm.
Toen ik op de PC ging spelen was mijn tevredenheid snel over. Hier scrolt de complete inhoud als een waanzinnige van rechts naar links over het scherm en dat is bijzonder onprettig.
Ik ben patiënt van de ziekte van Ménière waarbij dit soort bewegingen zorgt voor evenwichtsproblemen (draaiduizelingen). Ik kan me hierbij tevens voorstellen dat mensen met andere evenwichtsziekten of problemen zoals epilepsie of diabetes hier ook last van kunnen hebben. Er zijn regels voor spelproducenten om te voorkomen dat gebruikers hier last van ondervinden. Het is dan ook aan te bevelen om bij een volgende spelaanpassing de game zo in te richten dat het scrollen zoals op de pc gebeurt wordt aangepast naar de iPad manier.
 
Eerlijk gezegd ben ik het kotsbeu !
Is het nu echt nodig om in te zoomen op één van de laagste productiehuizen (smidse) ?
Je wordt er gewoon duizelig van zeker als je in je stad nog andere zaken hebt staan dat moeten geactiveerd worden !
STOP ER MEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Bovenaan