Discussietopic 1.109

OlifaNT

Actief lid
Hoe laat wordt de "internal error" bug opgelost? Storten met 2 tegelijk = internal error.
Al WEKEN bekend op de Beta!! Het is niet te doen zo.
 

DeletedUser

Guest
Als je het niet begrijpt kun je beter niet reageren. Dat komt nogal dom over.

Waarom doe je dat dan? Jij klaagt overduidelijk over een systeem dat je niet begrijpt.

Hoe laat wordt de "internal error" bug opgelost? Storten met 2 tegelijk = internal error.
Al WEKEN bekend op de Beta!! Het is niet te doen zo.

Kan je dan niet beter vragen van wanneer in plaats van hoe laat? Ik zie het vanavond echt niet meer gebeuren :rolleyes:
 
Kijk, ook hier aardig om te zien dat ik niet de enige ben. In support mijn onvrede gemeld, maar men wist mij te vertellen dat dit toch écht een verbetering is en véél overzichtelijker.

Het idee van de 10 fp knop ertussen vind ik groots. Puik.
Dat was de positieve kritiek.
De layout vind ik onduidelijk, de 2 tabbladen ook. Het oude venster had gewoon alles zonder tabs en daar had die 10fp knop ook best op gepast.
 

DeletedUser10486

Guest
Inderdaad razend snel als je ermee kan leven dat er wat FP's in je balk overblijven, in het slechtste geval 9.
Als je dat niet wil, of FP's wil kopen met munten, dan moet je er telkens weer uitgaan om FP's in je teller te nemen, en dan is het zeker niet sneller.

Nota: in toekomst heb je een terugkerende missie "besteed 99 FP". Dat precies doen uitkomen doe je dus beter niet met alleen maar pakketjes....
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad razend snel als je ermee kan leven dat er wat FP's in je balk overblijven, in het slechtste geval 9.
Als je dat niet wil, of FP's wil kopen met munten, dan moet je er telkens weer uitgaan om FP's in je teller te nemen, en dan is het zeker niet sneller.

Echt complete onzin. Leer rekenen en snap eens dat je eerst even je balk moet vullenm met het juiste aantal voor je begint.

Nota: in toekomst heb je een terugkerende missie "besteed 99 FP". Dat precies doen uitkomen doe je dus beter niet met alleen maar pakketjes....

Nee, want als je per ongeluk op 100 komt dan telt het natuurlijk niet. :rolleyes:
 

DeletedUser10486

Guest
Volgens mij moet je toch eerst in de GG gaan kijken hoeveel FP's er nodig zijn alvorens je het juiste aantal in je balk kan stoppen.
 
Vroeger kon je meteen het juiste aantal maken met pakketjes van 2 en 5. Dan moest je er niet terug uit om eerst je balk te gaan vullen.

Je zal er toch echt aan moeten gaan wennen dat je vastgeroeste gewonntes niet meer werken. Die pakketjesaanpak van je kostte echt net zoveel tijd als even een paar fptjes loskopen, maar het maakt niet uit wat wie dan ook verder zegt, komende weken blijf je waarschijnlijk toch wel klagen.
 

DeletedUser

Guest
Vroeger kon je meteen het juiste aantal maken met pakketjes van 2 en 5. Dan moest je er niet terug uit om eerst je balk te gaan vullen.

En wat deed je dan als eerste? Je keek in de GG hoeveel fp's er nodig waren. :rolleyes:
 

OlifaNT

Actief lid
Internal error. Internal error. Internal error. Internal error. Internal error. Internal error. Internal error.

Internal errors dus.

Als je met 2 man stort Internal error.

Waarom is deze BUG ingevoerd?? en wanneer wordt het opgelost?

En zojuist weer een internal error wegens storten met 4 man tegelijk. Dit sloopt de 1,9 groep. En 0,000000 reactie qua informatie betreffende deze faalbug en dit prutsysteem dat niet werkt.

En daar is nummer 15. http://prntscr.com/gln051
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jij snapt het. Bugs worden bewust ingevoerd. Als je nu ook nog even doorkrijgt hoe je al die onzin in 1 post kan plaatsen wordt het helemaal feest. Misschien moeten jullie Dombo's even afspreken om voorlopig 1 voor 1 te storten met je 1,9 clubje. Jullie zijn toch gek op afspraken :rolleyes:
 

DeletedUser9703

Guest
Als je met 2 man stort Internal error.
Niet alleen als je met 2 stort. Deze fout ook gehad als ik als enige stortte.

(maar toch ben ik nog steeds blij met deze aanpassing. Scheelt honderden muisklikjes per week)
 

DeletedUser10486

Guest
Internal error krijg je als de gegevens van de server niet kloppen met hetgeen op je scherm staat. Het alternatief is dat de server de stortingen 1 voor 1 verwerkt in de volgorde dat ze binnenkomen. Maar dan zullen de heren van het 1.9 clubje gek worden van het schildje dat daar de hele tijd staat te knipperen. Leuk als je 5000 pakketjes wil storten per dag.

De "bug" dat GG's per ongeluk geleveld werden doordat de gegevens niet up to date waren hebben ze dus "opgelost" door er een internal error van te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

OlifaNT

Actief lid
Internal error krijg je als de gegevens van de server niet kloppen met hetgeen op je scherm staat. Het alternatief is dat de server de stortingen 1 voor 1 verwerkt in de volgorde dat ze binnenkomen. Maar dan zullen de heren van het 1.9 clubje gek worden van het schildje dat daar de hele tijd staat te knipperen. Leuk als je 5000 pakketjes wil storten per dag.

De "bug" dat GG's per ongeluk geleveld werden doordat de gegevens niet up to date waren hebben ze dus "opgelost" door er een internal error van te maken.

Klopt. En als je met 2 man tegelijk stort klopt dus altijd ergens de interface niet en krijg je dus internal errors. Zoals ik al eerder zei, dit systeem werkt niet. Het is vele malen trager dan het oude systeem. Het is onwerkbaar.

Allemaal al door honderden mensen op de beta aangegeven.

En DUS is het ingevoerd.
 

DeletedUser

Guest
Klopt. En als je met 2 man tegelijk stort klopt dus altijd ergens de interface niet en krijg je dus internal errors. Zoals ik al eerder zei, dit systeem werkt niet. Het is vele malen trager dan het oude systeem. Het is onwerkbaar.

Allemaal al door honderden mensen op de beta aangegeven.

En DUS is het ingevoerd.

Het is allemaal één groot complot om ons tegen te werken! :mad:
 
Bovenaan