Discussietopic 1.109

DeletedUser

Guest
Er zit een fout in je afbeeldingen. Nieuwe overzicht browser is het oude overzicht.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De afbeeldingen kloppen prima voor zover ik kan zien :)
 
Aaaaaaaarghhhh

Waarom moeten jullie dit nou doen, waren de reacties op dit vreselijke dontatiescherm niet duidelijk die jullie op de testserver kregen? Jullie weten toch dat dit niet de manier is waarop we het hebben willen?
 

DeletedUser

Guest
@Leones Je hebt gelijk. Het leest heel raar.

Onder de tekst "Het level up scherm op de browser:" vind je het oude scherm met het nieuwe scherm ernaast.

Onder de tekst "Het nieuwe overzicht van de levels op de browser:" vind je opnieuwe de oude afbeelding en de nieuwe naast elkaar. Door het woordje "nieuwe" werkt dat verwarrend. Je krijgt de indruk dat je eerst de twee oude schermen ziet met daarna de twee nieuwe eronder. Dat is dus niet zo.

Aaaaaaaarghhhh

Waarom moeten jullie dit nou doen, waren de reacties op dit vreselijke dontatiescherm niet duidelijk die jullie op de testserver kregen? Jullie weten toch dat dit niet de manier is waarop we het hebben willen?

Wie heeft jou aangewezen als woordvoerder?:rolleyes: "We" vinden dit nog niet zoals we het graag zouden zien, maar in ieder geval al wel een verbetering.
 
Wie heeft jou aangewezen als woordvoerder?:rolleyes: "We" vinden dit nog niet zoals we het graag zouden zien, maar in ieder geval al wel een verbetering.

Als jij dan wel de zogenaamde woordvoerder bent dan spreek je in ieder geval niet namens mij als je zegt dat het een verbetering is. Dit is ronduit een verslechtering.
 
Ik kreeg net op A een popup over incidenten, heb ik ergens overheen gelezen? Ik kan nergens terugvinden dat die naar de live versies zouden komen.

@edit, zag in een ander item al dat het ook niet bedoeling was, die melding
 

Markus

Actief lid
Een nieuw donatiescherm voor grootse gebouwen wordt toegevoegd op zowel de app als de browser.
Het kan tot 2 dagen na de update duren voordat deze aanpassing wordt geactiveerd.

Had het nu wel al willen proberen hier eigenlijk...
 

DeletedUser10766

Guest
Het is echt verschrikkelijk lelijk naar mijn mening, ik hoop niet dat dit lang blijft net zoals dat nieuwe missie's scherm. De reacties op de bèta server waren nog niet genoeg? Ik hoop dat alle negatieve reacties die nog komen jullie van gedachte veranderen!
 
Hmm, helaas is het scherm nog niet zichtbaar. Ik heb naar het plaatje zitten staren om te ontdekken hoe je nu die fp's moet gaan doneren. Op zich is dat al een vaag teken en zeg je al "afgekeurd" omdat het niet voor zich spreekt. Er zullen dus velen naar dit scherm zitten te staren als een aap in een roestig horloge, niet wetend wat ze moeten doen.
Hoe moeilijk kan het zijn om een eenvoudig scherm te maken:
icoon van je balkje en van elk pakketsoort (tot 4 stuks dus). Tellertje erbij wat jij hebt op dat moment. Vier vakjes ernaast wat je van wat wilt uitgeven. En een knop doneren. Spreekt helemaal voor zich. Je hoeft er geen Einstein voor te zijn om dit te verzinnen.
Maar misschien is het minder erg dan het lijkt. Nog even geduld hebben dus.
 

DeletedUser

Guest
Dit scherm is eenvoudig. Je keuzes zijn simpel. Je doneert de bedragen die je wilt. Ongeacht de knop die je gebruikt komen de fp's in eerste instantie uit je forgepuntenbalk. Is jouw balk leeg en wil je 1 fp doneren, dan wordt er een 2 fp pakket uit je inventaris aangesproken en er blijft dan 1 fp achter. Heb je geen 2 fp pakker, dan wordt er een 5 fp pakketr aangesproken. Het is even wennen, dat je alleen met 1 of 10 fp werkt, of in 1x je hele balk aanspreekts als daar meer op staat. Ook is het jammer dat je niet rechtstreeks met munten kan kopen, maar daarvoor kan je weer naar je balk. Het is zeker niet perferct, maar wel een verbetering t.o.v. het huidige systeem.
 

DeletedUser10486

Guest
Ik neem aan dat, als je vb 24 FP wil doneren, dat ie dan 2 x 10 en 2 x 2 gebruikt? Want eerst alle pakketjes van 2 opgebruiken lijkt mij niet zo goed.
 

DeletedUser10278

Guest
Wat voor logica is het dat je met pakketjes van 2 5 en 10 met 7 fp storten 4 pakketjes van 2 opent...
 

OlifaNT

Actief lid
Aaaaaaaarghhhh

Waarom moeten jullie dit nou doen, waren de reacties op dit vreselijke dontatiescherm niet duidelijk die jullie op de testserver kregen? Jullie weten toch dat dit niet de manier is waarop we het hebben willen?

Eens, dit nieuwe systeem is een ramp en het werkt aantoonbaar niet. Gewoon lekker een bug introduceren. Zonder blikken of blozen.... Echt de schaamte voorbij.
 
Bovenaan