Discussieonderwerp Arctische Toekomst - deel 1

DeletedUser

Guest
Vermoed ook dat gildexpedities een hoger moeilijkheidsniveau gaan hebben dan op toekomstniveau? Zag op beta dat eerst gevecht tegen 70% is in Artic Gildeexpedities . Kan niet meer checken hoeveel dit is op toekomstniveau .Alleen hebben we geen volledig nieuw arsenaal aan eenheden om die extra moeilijkheid te kompenseren. En de prijzen die het de moeite maken zijn ook nog niet beschikbaar (Diamanten Cultuur, Diamanten productie, ...) Dus daar zowieso al nadeel om over te gaan naar nieuw tijdperk. Met de goederen uit artic kunnen we al helemaal niks aanvangen dus waarom zouden we naar nieuw tijdperk gaan? Gvg zal zowieso met eenheden uit toekomst gebeuren .
 

DeletedUser

Guest
Vermoed ook dat gildexpedities een hoger moeilijkheidsniveau gaan hebben dan op toekomstniveau? Zag op beta dat eerst gevecht tegen 70% is in Artic Gildeexpedities . Kan niet meer checken hoeveel dit is op toekomstniveau .Alleen hebben we geen volledig nieuw arsenaal aan eenheden om die extra moeilijkheid te kompenseren.

Leuker nog, je militaire gebouwen geven geen bonus en de laatste gevechten zijn tegen 105%

En de prijzen die het de moeite maken zijn ook nog niet beschikbaar (Diamanten Cultuur, Diamanten productie, ...) Dus daar zowieso al nadeel om over te gaan naar nieuw tijdperk.

Die zijn wel te winnen, op het produktiegebouw na, want dat is zoek.

Met de goederen uit artic kunnen we al helemaal niks aanvangen dus waarom zouden we naar nieuw tijdperk gaan? Gvg zal zowieso met eenheden uit toekomst gebeuren .

Ik denk het niet. Het zal eerder een mix van arctic en toekomst worden. Sowieso de kampioen.
 

DeletedUser10486

Guest
Dus nog een GG dat cultuur en medailles geeft. Gevorderde spelers hebben geen medailles meer nodig en krijgen al genoeg cultuur uit de andere GG's.
 

DeletedUser

Guest
En de eenheden die je tegenkomt? Alleen wat al aanwezig is in de techtree of ook van daarna?

Alleen wat aanwezig is in de techtree. Arctisch komen er alleen een snelle en lichte eenheid bij. Hun tegenhangers zijn er nog niet en die kan je ook nog niet winnen. Je vecht dus met eenheden uit een tijdperk lager of met beperkte mogelijkheden.
 

DeletedUser6385

Guest
Ik ga er een beetje vanuit dat die haven een deel van de problemen gaat oplossen: zoals de nutteloosheid van nieuwe goederen. Ik geloof niet zozeer dat het spel op termijn compleet uit balans zal raken maar ben er wel van overtuigd dat er een strategische blunder wordt begaan door het tijdperk in delen uit te brengen. Daardoor blijf je dus voorlopig zitten met nuttleloze gebouwen en goederen en een ongebalanceerd leger. Dat haalt de lol van het spel wel af.

Inno lijkt enigszins in paniek mbt spelers die uitgespeeld raken op het spel, getuigen de vele op elkaar gelijkende events (heb ik niet zo'n probleem mee) en het overhaast uitbrengen van 1/3 tijdperk. Wellicht wordt dat vergroot doordat het volledige tijdperk incl. haven nog veel ontwikkelwerk vergt. Maar had dan even van te voren nagedacht over een implementatiestrategie die spelers enthousiast houdt in afwachting van de komende veranderingen aan het spel. Nu vragen jullie spelers te gaan sparen voor iets dat misschien gaat komen.. lekker boeiend :(Het lijkt erop dat jullie vertrokken zijn vanuit de gedachte dat veel spelers zitten te wachten op nieuwe content en nu op een aanpak zijn uitgekomen die maakt dat de langverwachte nieuwe content vooral een deceptie wordt.
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt wel of er een half afgemaakt spel wordt uitgebracht. Het enige dat je krijgt zijn goederengebouwen waar je goederen mee kan produceren. Met die goederen kan je niets. Nodig heb je ze niet. Een spelonderdeel was het puzzelen en nadenken over wat en waar je iets wil plaatsen. Je hoeft nu niets te puzzelen, want er valt niets te puzzelen. Verder is het een heel trieste overgang naar een nieuw tijdperk. Uitbreidingen kopen voor medailles kan je niet. Misschien is dat zelfs nog wel het hoogtepunt. Uitbreidingen heb je toch niet nodig, want je hoeft niks neer te zetten.
 

DeletedUser

Guest
Geweldig te horen dat we de goederen die we gaan produceren in het nieuwe tijdperk misschien binnen een half jaar gaan nodig hebben. Misschien wel natuurlijk , kan ook zijn dat ze compleet nutteloos blijven. Dank voor deze fantastische update over het goederenprobleem. Nu dit uitgeklaard is graag nog geweldige antwoorden op alle andere failures van dit nieuwe tijdperk.
 

DeletedUser4100

Guest
Op dit moment heb je 3 van de 5 goederen nodig voor de TT, alle 5 de goederen
heb je nodig voor de GG (waardoor ze toch nog soort van nut hebben). Toch verbaast
het mij (ook) dat er een half jaar nodig geweest is om het 1e deel te maken, terwijl
voor de voorgaande tijdperken minder tijd nodig was.

PMT +/- 5 maanden ontwikkelingstijd
HDT +/- 4 maanden ontwikkelingstijd
Morgen +/- 4 maanden ontwikkelingstijd
Toekomst +/- 7 maanden ontwikkelingstijd
Arctische toekomst deel 1, 6 maanden ontwikkelingstijd

Dus... of ze zijn (teveel) bezig geweest met andere ontwikkelingen tussen door, waardoor
het nieuwe tp opgeschort is, of ze hebben een teamlid of teamleden verloren die het
tempo hoog hield/hielden. Hopelijk gaan ze het 2e deel wel sneller ontwikkelen, met
een ontwikkelingstijd van max. 2-3 maand vind ik nog ok. voor een half tijdperk, maar
liever (heel) veel sneller en langer vind ik wel erg lang duren, maar ja we zijn nog niet
zover. Dus fingergross dat deel 2 (& misschien deel 3) snel komt/komen.

Overigens dit spel was sowieso al niet volledig af. In het begin was LME de hoogste
tijdperk en nu zijn we al veel tijdperken verder.

Misschien een suggestie voor Inno. Werk dit tijdperk eerst op deze manier af, deel na deel
en ontwikkel eerst het volledige tp na Arctische toekomst. Breng het dan in delen bv. om
de week uit op beta, voor intensievere tests. Als dat tp dan volledig getest is, breng dan het
volledige tp naar de live servers. Zijn deze problemen voor de toekomst (hopelijk) voor een
belangrijk deel opgelost.:)
 

DeletedUser10111

Guest
Ik denk dat ze wat met de handen omhoog zaten met nog meer toekomstige tijdperken, en dat het een tijd geduurd heeft voor ze de omslag van tijd naar culturen "ontdekten" en rond hadden. Met dat soort fundamentele verschuivingen ben je zomaar een maand of wat verder.
 

DeletedUser

Guest
Op dit moment heb je 3 van de 5 goederen nodig voor de TT, alle 5 de goederen
heb je nodig voor de GG (waardoor ze toch nog soort van nut hebben).

Die 3 haal je uit je missies en je moet wel een komplete idioot zijn als je dat GG neer gaat zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Markus

Actief lid
Zoals de Starks van Winterfell zeggen:

Winter is coming....


En ja ik ben inderdaad Game of Thrones fan ;)
 

DeletedUser4100

Guest
Ik denk dat ze wat met de handen omhoog zaten met nog meer toekomstige tijdperken, en dat het een tijd geduurd heeft voor ze de omslag van tijd naar culturen "ontdekten" en rond hadden. Met dat soort fundamentele verschuivingen ben je zomaar een maand of wat verder.
Op die manier begrijp ik het. Hopelijk gaat er dan vaart in zitten, nu ze de culturen ''ontdekt''
hebben en rond hebben hoe ze dat willen doen. In dat geval kunnen ze praktisch wat de wereldkaart
makkelijk 7-8 nieuwe tijdperken na Arctische Toekomst maken.
 

DeletedUser8890

Guest
Nou nou sl8yer dat kan ook op een andere toon he,
Sommige mensen vinden het misschien mooi wie ben jij om dat voor hen te bepalen? .
Ik ga bioplastics maken :DDDDD
Vanaf woensdag beschikbaar op A (300 stuks/ dag ) ,
Te ruilen tegen 600 TT goedjes of 600 Mor. TP
 

DeletedUser

Guest
Vanaf woensdag beschikbaar op A (300 stuks/ dag ) ,
Te ruilen tegen 600 TT goedjes of 600 Mor. TP

Ongetwijfeld zullen er spelers zijn die daar intrappen, dus daarom maar even een waarschuwing.

Je hebt er voor deel 1 arctic maar 200 nodig aan het eind in je techtree. Van die 200 haal je er al een groot aantal binnen met je missies. Heb je een hoge Frontenac dan haal je die 200 makkelijk. Verder heb je van de 5 goederen die er in arctic vrijkomen voor 3 van die goederen al direct het materiaal waarmee ze verhoogd worden. Aangezien niemand verder iets met zijn goederen kan in het nieuwe tijdperk zal handel makkelijk zijn. Niemand hoeft dus in te gaan op het soort aanbiedingen van dit soort profiteurs.

Handel ze :D
 

DeletedUser10293

Guest
Stomme vraag waarschijnlijk, maar wanneer komen die wijzigingen normaal online? 's ochtends / 's middags / 's avonds? Ik volg het allemaal niet zo nauw.
 

DeletedUser

Guest
De missies die onmogelijk op te lossen zijn, zijn uit deze update gehaald, voordat deze
op de liveservers zoude komen. Deze citaat geeft inhoudelijke veranderingen van
het nieuwe tijdperk dat doorgevoerd is door de feedback van beta:

Vertaald (kan vertalingsfouten bevatten):

bron;
https://forum.beta.forgeofempires.c...going-changelog-w-c-16th-may.5961/#post-32700
Notitie: de bron bevat enkele spoilers.

Dus feedback heeft wel degelijk gewerkt.:cool:

O ja? Huidige missie "Bouw 3 mobiele woningen". Die zitten einde techtree en ik ben net begonnen.

Ze leren geen ruk op de beta!
 

DeletedUser4100

Guest
Hehe, zoals je zelf aangeeft staat het in de TT & je waardevolle tip - bedankt daarvoor :) -
aan bioplastic overvloed via missies. Dus zeker haalbaar. Hoewel de timing minder is, ik zie
ook dat die premmium voorradengebouw bugg geregeld is. Een kritieke(re) bugg die via
beta opgespoord was.

Feedback:
Het slagveld... wow ik kreeg eerst een withoudt.:p Mijn complimenten het ziet er
prachtig uit. Helemaal in de arctische sferen.
Alleen jammer dat je niet meteen in Arctische GE zit en een week erop moet
wachten.
Arctischslagveld.png

Spoiler gebruikt om onnodig scrollen te vermijden en voor mensen die eventueel zelf willen ontdekken
hoe het eruit ziet.

Eh mindcontroled is toch Brein gecontroleerd of brein gestuurd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan