Discussieonderwerp Arctische Toekomst - deel 1

DeletedUser5986

Guest
ik ben al n tijdje klaar met arctisch:eek:...de arctische gebouwen zijn flut:mad:, de goederen overspoelen de markt dus minder vraag naar (en dus minder waard):(, de eenheden zijn matig tot slecht:oops: (ik heb via event me kampioen kunnen updaten anders was t echt flut geweest), de kaart bracht nauwelijks interessant (laat staan) leuk spulo_O, te weinig uitbreidingen:confused:, en je gilde expedities worden er door verpest:mad:.

Nu alleen wachten tot nieuwe deel arctisch...hopelijk brengt dat meer en beter spul, units, gebouwen, en uitbreidingen, en leukere quests
 

Mr.Quib

Actief lid
Wat een flutmissies.

De extra missies kan ik pas voltooien wanneer ik dit deel van de techtree (zo goed als) klaar heb.

De verhaalmissies lijken in een loop te zitten met idiote opdrachten als 'bouw 4 gebouwen uit je huidige tijdperk' (inmiddels al twee keer gehad), terwijl ik op dit moment alleen goederengebouwen kan plaatsen en flauwekul als 'doe 40 keer M/O' (ook al twee keer gehad).

Met wat sloop en koop voldaan aan de missie, komen er nu ineens zinnige missies m.b.t. de continentkaart, terwijl ik daar al bijna mee klaar ben. Hadden die niet eerst kunnen komen?
 

DeletedUser

Guest
Het zijn flutmissies, omdat ze 1/3 deel uitgegeven hebben en daardoor heel veel moeten herhalen.
 

Mr.Quib

Actief lid
Daar kan ik nog wel wat mee, als die herhaalmissies op het eind komen, niet aan het begin ;)
Krijg nu 'onderzoek een technologie', dat was een prima eerste missie geweest.
 

DeletedUser

Guest
Het zijn geen herhaalmissies. Het zijn de normale, maar slecht gekozen, missies die zich herhalen, omdat je in je techtree of op de continentenkaart nog niet ver genoeg bent.
 

OlifaNT

Actief lid
Herhaalmissies dus. Zit in het woord heh, "herhaal". Die herhalen zich. Dat doen herhaalmissies namelijk. Zo zijn ze.
 

DeletedUser

Guest
Herhaalmissies dus. Zit in het woord heh, "herhaal". Die herhalen zich. Dat doen herhaalmissies namelijk. Zo zijn ze.

Ja en als je even oplet zal je zien dat er een verschil is tussen herhaalmissies die altijd terug blijven komen en dus als titel herhalende missie krijgen en de missies waar hij het over heeft, wat normale missies zijn die terug blijven komen, omdat je nog niet ver genoeg bent. Die missies kan je dus ook niet afbreken. De echte "herhalende missies" wel.
 

Mr.Quib

Actief lid
En tevens.. die alle tijdperken kaart werkt niet. Op de beta is die kaart al stuk. Staan alleen maar 8 speermannen in overal. Niemand knokt er meer op. In feite betekent deze move einde GvG, Einde Atomium en einde Sterrenwacht.
De 8 speermannen zijn hier nu ook geland. Sowieso idioot dat je legers kunt plaatsen uit een tijdperk dat je nergens anders in GvG kunt gebruiken.

Het doel van Alle tijdperken (als ik de mods goed begrijp), is dat er juist met de laatste tijdperk eenheden gevochten wordt en ze geen nieuwe GvG kaarten meer hoeven uit te brengen. Schiet zijn doel op deze manier aardig voorbij. Misschien een idee om Alle tijdperken te beperken tot Toekomst en verder?
 

DeletedUser5889

Guest
De 8 speermannen zijn hier nu ook geland. Sowieso idioot dat je legers kunt plaatsen uit een tijdperk dat je nergens anders in GvG kunt gebruiken.

Het doel van Alle tijdperken (als ik de mods goed begrijp), is dat er juist met de laatste tijdperk eenheden gevochten wordt en ze geen nieuwe GvG kaarten meer hoeven uit te brengen. Schiet zijn doel op deze manier aardig voorbij. Misschien een idee om Alle tijdperken te beperken tot Toekomst en verder?

Ben het wel met je eens; aan de andere kant, als de kaart niet zo ontzettend traaaaahaaaaaaaaaggggggg zou zijn, dan beukte je die speermannen in een paar minuten weg en leerden ze het wel af met zo'n defense. Ik zie het performance probleem eerder als reden voor de speermannen-epidemie.
 

DeletedUser5889

Guest
Ik niet, dit kost ze namelijk niks en ons levert het geen $%^& aan punten op, compleet zinloos.
Het kost ze een sector en de meesten vinden dat niet leuk ;-)
Qua belegeringen heb je helemaal gelijk. Te zot...kan je eindeloos blijven doen met speermannen en iedereen die een hele dag trouw sectortjes zit te bewaken krijgt inderdaad nana noppes aan punten als beloning voor het harde werken.
 

Mr.Quib

Actief lid
Het kost ze een sector en de meesten vinden dat niet leuk
Weegt niet op tegen de kosten... Door de traagheid van de kaart kost het onnodig veel belegeringen en eenheden; als het dan ook nog eens geen punten oplevert ben ik er wel klaar mee :rolleyes:

Dag erna wordt de sector terugveroverd met inderdaad een belegering van speermannen, schiet dus twee keer niet op o_O
 

DeletedUser5889

Guest
Ik heb nog eens gekeken of ik kan ontdekken waarom het laden van het legerbeheer zo ontzettend traaaaahaaaaaaag is. Bij het meppen van mijn buren en bij de gilde-expeditie ben ik ervan overtuigd dat dit komt doordat nu het aantal onafhankelijke eenheden geteld wordt en in beeld gezet wordt. Ik gok dat dit bij Arctisch ook het geval is, omdat daar hetzelfde aantal geteld wordt.
Zou dit tellertje er weer uitgehaald kunnen worden? Dat nutteloze extra gegeven is mij deze performance ellende niet waard. Het zou fijn zijn als iemand van support hier achteraan wil gaan.
 

DeletedUser6877

Guest
Blijft raar dat ge nog steeds toekomst goederen kost als je in arctisch zit. ;)
 
Bovenaan