Discussie spelversie 0.24

DeletedUser

Guest
Slecht.. waarom problemen uitstellen en niet gelijk verhelpen?
 

DeletedUser

Guest
Leuke updates, die blauwdrukken traden zijn zeker een meerwaarde.
 

DeletedUser

Guest
He he eindelijk nog iemand die het ermee eens is ;)


Haha, ja het is toch niet zo moeilijk.

Ik heb nu 22 blauwdrukken van de Moskou toren ( nog steeds niet compleet ). Dan kan ik straks 2 bd omruilen voor 1 specifieke die ik nog nodig heb als laatste. Wat kan ik dan met de overige 20 blauwdrukken waar ik hard voor heb gewerkt? Helemaal niets.. Ja pas later een x voor de volgende update. Ik had verwacht dat je onderling kon ruilen of op ze minst een blauwdruk van een gebouw dat je wilt. Nu is het een beetje half...
 

DeletedUser2296

Guest
maar is het wel duidelijk hoe je blauwdrukken kan ruilen. waar moet je zijn om ze te ruilen voor een willekeurig blauwdruk van dat gebouw? gewoon in de inventaris of wat?
 

DeletedUser

Guest
sommige mensen hebben echt geen geduld, wees tevreden dát er wat aan gedaan wordt.

het spel zit nog steeds in béta fase, hou daar ook eens rekening mee.

ken je de gezegde:
'mensen die veel werken, maken veel fouten. mensen die weinig werken, maken weinig fouten. er zijn ook mensen die maken geen fouten.'

feedback geven is goed, maar je kunt ook te ver gaan met klagen. kijk eens in de spiegel.
 

DeletedUser

Guest
sommige mensen hebben echt geen geduld, wees tevreden dát er wat aan gedaan wordt.

het spel zit nog steeds in béta fase, hou daar ook eens rekening mee.

ken je de gezegde:
'mensen die veel werken, maken veel fouten. mensen die weinig werken, maken weinig fouten. er zijn ook mensen die maken geen fouten.'

feedback geven is goed, maar je kunt ook te ver gaan met klagen. kijk eens in de spiegel.

Het is totaal geen klagen. Het is een probleem aankaarten waardoor ik benadeeld word. Als ze wel een ruil optie kunnen maken voor 1 specifiek gebouw kunnen ze dat ook voor random gebouwen maken, dit komt omdat het bijna hetzelfde principe is. Ik probeer gewoon mijn verhaal te vertellen waardoor er misschien een kwartje valt bij de makers. Zo kopen mensen wel extra blauwdrukken omdat ze nog niet echt helemaal vrij kunnen ruilen.
 

DeletedUser

Guest
maar is het wel duidelijk hoe je blauwdrukken kan ruilen. waar moet je zijn om ze te ruilen voor een willekeurig blauwdruk van dat gebouw? gewoon in de inventaris of wat?

Unbenannt-3_zpsb3569894.jpg

Dus de blauwdruk selecteren (betreffende blauwdruk wordt groen omringd) en dan ruilen :)
 

DeletedUser

Guest
En krijg je er dan een die je nog niet hebt, of weer een random?
2:1 is best lullig als je er bv 7 of 8 hebt, waarvan een paar dubbel. Dan ruil je 2:1 en dan heb je wel een nieuwe(?) maar mis je weer een andere... zo kun je lang bezig blijven!
waarom niet binnen hetzelfde gebouw 1:1 en voor een ander gebouw 2:1?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je krijgt dan een random blauwdruk, niet zijnde het blauwdruk dat je gebruikt om mee te ruilen.

Als je 1:1 kan ruilen binnen hetzelfde gebouw is het hele idee van de soorten blauwdrukken meteen weg, dan is het gewoon 'verzamel 9 blauwdrukken' ipv 'verzamel deze 9 verschillende blauwdrukken'.
 

DeletedUser

Guest
sommige mensen hebben echt geen geduld, wees tevreden dát er wat aan gedaan wordt.

het spel zit nog steeds in béta fase, hou daar ook eens rekening mee.

ken je de gezegde:
'mensen die veel werken, maken veel fouten. mensen die weinig werken, maken weinig fouten. er zijn ook mensen die maken geen fouten.'

feedback geven is goed, maar je kunt ook te ver gaan met klagen. kijk eens in de spiegel.

Gelukkig ook nog mensen die het WEL snappen
 

DeletedUser

Guest
Ze vragen toch zelf wat wij van de update vinden? Geef je tips en kritiek is het nog niet goed.

feedback, kritiek en tips geven is ook goed. dat zeg ik toch ook gelijk? maar op het moment dat er gezegd wordt dat er aan oplossing wordt gewerkt betreft de dubbele afdrukken van een gebouw wat je al hebt staan, maar deze nog niet bij de volgende update zit, dan gaan zitten verkondigen dat het maar half werk is. dát is wel klagen. punt is dat er geluisterd is naar de punten van kritiek, dat er wat aan gedaan wordt en later nog meer en dat het nog steeds niet genoeg is voor sommige mensen en dat ze door moeten klagen. de post was overigens ook niet naar één persoon gericht, maar naar alle mensen die sinds de nieuwe gebouwen maar onophoudelijk klagen over de dubbele BD'en en diamantspelers etc.

wie de schoen past, trekke hem aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, ja het is toch niet zo moeilijk.

Ik heb nu 22 blauwdrukken van de Moskou toren ( nog steeds niet compleet ). Dan kan ik straks 2 bd omruilen voor 1 specifieke die ik nog nodig heb als laatste. Wat kan ik dan met de overige 20 blauwdrukken waar ik hard voor heb gewerkt? Helemaal niets.. Ja pas later een x voor de volgende update. Ik had verwacht dat je onderling kon ruilen of op ze minst een blauwdruk van een gebouw dat je wilt. Nu is het een beetje half...

deze gedachte heb ik dus ook ;)
Vind het ook belachelijk!
Daarom los ik het zelf maar op ik doneer geld koop mijn ontbrekende blauwdrukken en klaar !
 

DeletedUser

Guest
deze gedachte heb ik dus ook ;)
Vind het ook belachelijk!
Daarom los ik het zelf maar op ik doneer geld koop mijn ontbrekende blauwdrukken en klaar !


Ja maar hierom doen ze het juist.. Nog eventjes wachten waardoor spelers het niet meer houden en toch kopen. Want zown kleine verandering in de optie is denk ik niet zo heel moeilijk als je al een ruil optie kunt maken.
 

DeletedUser3120

Guest
Ik heb nu 22 blauwdrukken van de Moskou toren ( nog steeds niet compleet ). Dan kan ik straks 2 bd omruilen voor 1 specifieke die ik nog nodig heb als laatste. Wat kan ik dan met de overige 20 blauwdrukken waar ik hard voor heb gewerkt? .

Je krijgt een random blauwdruk terug, dus die overige 20 zul je waarschijnlijk nog hard nodig hebben om ooit een ruil te krijgen waarbij je de ene terugkrijgt die je nog mist. Kans 1 op 8 (degene die je ruilt krijg je niet meer terug) dus gemiddeld zo'n 16 overschot blauwdrukken nodig voordat je degene krijgt die je wilde.
 

DeletedUser

Guest
Even algemeen:
Alle reacties die hier worden geplaatst zijn waardevol en worden door ons geapprecieerd. Het is logisch dat niet iedereen het altijd eens is met alles of het eens is met ons, daarmee zijn we ook allemaal uniek hé. Feedback is feedback, of die nu negatief of positief is. Er is wel een verschil tussen feedback en blinde kritiek, maar niemand bezondigt zich aan dat laatste. :)

Slecht!!

Probleem is er niet mee opgelost
sommige mensen hebben hebben dubbele blauwdrukken van het gebouw die ze al hebben
met de overige dubbele blauwdrukken kunnen ze er niks mee
ook niet inruilen voor een willekeurige blauwdruk van een andere gebouw..

Probleem is hiermee niet opgelost met spel versie 0.24
dit hadden jullie toch zelf ook door neem ik aan ?

Je verhelpt het probleem niet maar stellen het alleen maar uit
Haha, ja het is toch niet zo moeilijk.

Ik heb nu 22 blauwdrukken van de Moskou toren ( nog steeds niet compleet ). Dan kan ik straks 2 bd omruilen voor 1 specifieke die ik nog nodig heb als laatste. Wat kan ik dan met de overige 20 blauwdrukken waar ik hard voor heb gewerkt? Helemaal niets.. Ja pas later een x voor de volgende update. Ik had verwacht dat je onderling kon ruilen of op ze minst een blauwdruk van een gebouw dat je wilt. Nu is het een beetje half...
Wij hebben nooit beweerd dat we met 0.24 dé oplossing implementeren die ervoor zorgt dat plots alle zorgen verdwijnen. Wij beseffen ook dat de functie om blauwdrukken te gebruiken van GG's die je al hebt gebouwd gewenst & nodig is. Ik denk echter dat we het er allen over eens zijn, dat dit geenszins wegneemt dat we functies die al klaar zijn wel al kunnen implementeren. Waarom zouden we immers moeten wachten met de 0.24 blauwdrukken-ruil-functie? Er zijn zeker een aantal spelers die daar goed gebruik van gaan kunnen maken. Ja, tuurlijk, er zijn spelers die een andere soort functie nodig hebben, maar helaas hebben we ook geen vleugeltjes.

Er zijn nu eenmaal 24 uur in een dag en daarvan zijn er 8 à 9 werkuren. Net zoals elke andere werknemer, gaan ook de ontwikkelaars na een werkdag graag naar huis om te ontspannen. Hen overuren laten doen om ervoor te zorgen dat we zo'n functie z.s.m. kunnen implementeren is een dure grap - voor elke commerciële organisatie.

Daarnaast moeten we er uiteraard ook voor zorgen dat nieuwe functies voldoende kwalitatief zijn. Het is dus niet zomaar een functie implementeren en dan hopen dat hij werkt op de live markten. Het moet getest worden op fouten en kan pas daarna gelanceerd worden.

Tenslotte staan er ook nog andere dingen op de planning. Tussendoor het ontwikkelen van nieuwe functies moeten de ontwikkelaars ook fouten oplossen. Ook dat is een bezigheid die best wat tijd vraagt.

Kortom: we zijn ervan op de hoogte dat het een gewenst functionaliteit is. We zijn er achter de schermen ook aan aan het werken, maar dat vraagt nu eenmaal tijd. In tussentijd moet de rest van FOE uiteraard ook blijven draaien en lanceren we gewoon nieuwe spelversies.

Neem gerust van mij aan dat dit geen commercieel truc is. Commercieel gezien, zouden we er immers meer voordeel uit halen om zo'n functie niet te implementeren en/of het niet bij de aankondiging te plaatsen als teaser. Er is wel degelijk een reden waarom we de functie wél implementeren en waarom het er als teaser bijstaat.

Hopelijk heeft iedereen wat antwoorden. :)
 
Bovenaan