Discussie spelversie 0.24

DeletedUser275

Guest
Je link naar "Aankondiging nieuwe spelversie" werkt niet.

Ik mis een aantal dingen in je aankondiging. Bij EN stond er meer in.
Dit vind ik niet terug:
Increased Blue Print Droprate:
Many of you had trouble finding all the pieces to finish your constructions so the droprate of the Blue prints (for both motivating and plundering) has been increased.
 

DeletedUser

Guest
Je link naar "Aankondiging nieuwe spelversie" werkt niet.

Ik mis een aantal dingen in je aankondiging. Bij EN stond er meer in.
Dit vind ik niet terug:

Die link in het discussietopic vergeet ik altijd aan te passen >.<

Het verhogen van de BP drop-rate is de enige verandering die er niet in stond maar er wel moest instaan. Ik heb het er nu bijgeplaatst. Bedankt! Alle andere veranderingen die er niet in staan, staan er niet in omdat ze op ons niet van toepassing zijn. :)
 

DeletedUser2562

Guest
Zullen dubbele blauwdrukken 1 op 1 geruild kunnen worden of 2 op 1 zoals ergens op het forum naar voren is gekomen?
 

DeletedUser275

Guest
Dubbele BDs kunnen geruild worden aan 2 op 1 voor een random BD van het zelfde gebouw.
 

DeletedUser

Guest
Ben sowieso erg blij met de veranderingen rondom BD en GG, hoop dat het uitpakt zoals ik het interpreteer :p

En die teaser: tijdperken tot en met 2050! Daar heb ik nu al zin in, vliegende schotels in mijn stad :)
Hopelijk wordt de klederdracht van de mannetjes en vrouwtjes die rondlopen dan ook mee aangepast
 

DeletedUser

Guest
nee joh, dat is dat über-retro :D

ben ook wel blij dat in de toekomst je blauwdrukken die je dubbel hebt van een GG die je al hebt staan toch nog kan ruilen/verkopen.
 

DeletedUser

Guest
Slecht!!

Probleem is er niet mee opgelost
sommige mensen hebben hebben dubbele blauwdrukken van het gebouw die ze al hebben
met de overige dubbele blauwdrukken kunnen ze er niks mee
ook niet inruilen voor een willekeurige blauwdruk van een andere gebouw..

Probleem is hiermee niet opgelost met spel versie 0.24
dit hadden jullie toch zelf ook door neem ik aan ?

Je verhelpt het probleem niet maar stellen het alleen maar uit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik zag dit al aankomen
dit is gewoon echt spel bedrog!

Ik ga 80 euro doneren en 13.000 diamanten claimen
om blauwdrukken af te kopen.
Want aan de crew heb je niks als ze problemen alleen maar uitstellen en niet oplossen.
Dit is wat de doel erachter zit waarschijnlijk spelers naar toe dwingen om diamanten te kopen
om blauwdrukken te verkrijgen.

Jullie bieden pis aan en doen alsof het wijn is ;)
Aan de crew hebben we niks..
Wij moeten dit maar zelf oplossen hoe ze het liefst zien
geld doneren voor dit spel ;)
 

DeletedUser

Guest
Sorry, maar ik volg je even niet... Je bent het niet eens met de update (wat kan) en als gevolg daarvan beloon je de ontwikkelaars door ze 80 euro te geven?

Voor een redelijk nieuwe speler die nog geen groot gebouw heeft, is dit een ideale update (zelfs al heb ik nog geen dubbelen). En als je inderdaad dubbele blauwdrukken krijgt van dat ene gebouw uit het tijdperk wat je al hebt en niet van de ander, dan is dat inderdaad frustrerend. Maar verder dan dat zie ik geen problemen met het hebben van dubbele blauwdrukken van een gebouw dat je al hebt. Ja, je kunt er nu weinig mee, maar je kunt ook voor een groot gebouw van een ander tijdperk gaan door gebouwen van dat tijdperk te motiveren/plunderen.

Over de teaser: ik ben benieuwd welke tijdperken er na de industriële tijd gaan komen, en of er suggesties uit het desbetreffende suggestietopic over zijn genomen :).
 

DeletedUser3195

Guest
Super goed!
Men kan nu blauwdrukken ruilen + er is meer kans dat je er 1 vindt!! :D
 

DeletedUser

Guest
Sorry, maar ik volg je even niet... Je bent het niet eens met de update (wat kan) en als gevolg daarvan beloon je de ontwikkelaars door ze 80 euro te geven?

Voor een redelijk nieuwe speler die nog geen groot gebouw heeft, is dit een ideale update (zelfs al heb ik nog geen dubbelen). En als je inderdaad dubbele blauwdrukken krijgt van dat ene gebouw uit het tijdperk wat je al hebt en niet van de ander, dan is dat inderdaad frustrerend. Maar verder dan dat zie ik geen problemen met het hebben van dubbele blauwdrukken van een gebouw dat je al hebt. Ja, je kunt er nu weinig mee, maar je kunt ook voor een groot gebouw van een ander tijdperk gaan door gebouwen van dat tijdperk te motiveren/plunderen.

Over de teaser: ik ben benieuwd welke tijdperken er na de industriële tijd gaan komen, en of er suggesties uit het desbetreffende suggestietopic over zijn genomen :).


Dan hadden ze iets erbij kunnen denken
dubbele blauwdrukken van een gebouw die je al hebt
in ruilen voor een willekeurige blauwdruk van andere gebouw.
Ik heb pharos compleet dubbel wat heb ik eraan als ik ze niet kan ruilen of weg geven ? :')

waarom ik 80 euro ga doneren is puur voor mij zelf.
Op de crew hoef ik niet te hopen want aan hun heb je gewoon niks aan.
Pis aanbieden en zeggen dat het wijn is.

Ik koop de blauwdrukken af die ik nodig heb en ben ik van dat blauwdrukken gedoe af ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik meen me te herinneren ergens op het forum te hebben gelezen dat in de vorige update, als je een aanbieding op de markt zette, de goederen weer reset werden.
Ik hoopte dat ze dat in deze update weer zouden veranderen zodat je sneller meer dezelfde aanbiedingen op de markt kon zetten. Zag er niks over in het changelog, wellicht is het erdoorheen geglipt. Time will tell :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ontwikkelaar: 'Hier zijn leuke karafjes met wijn. Spaar ze allemaal!'
Gebruiker: 'Bah! Er zit geen wijn in, maar pis. Hier, neem mijn geld, dan heb ik tenminste alle karafjes.'
Ontwikkelaar: 'Dank je voor je geld! Daarmee kan ik nog meer pis... erm... wijn maken!'

Zo komt het op mij over ;). Maar goed, dat is je eigen keuze. Ik las wel elders op het forum dat er bij een volgende update gaat komen dat je je dubbele blauwdrukken naar iets anders om kunt zetten. Dat zou jouw probleem in ieder geval oplossen. Maar dat duurt dus nog even. We zullen zien.

Het valt me trouwens op hoeveel punten er mede vanaf NL afkomstig zijn. We hebben veel invloed :D.
 

DeletedUser

Guest
Waarom ik in een klap 80 euro wilt doneren
is omdat ik niet nog paar weken wilt wachten op een faal update.
Dan maar liever mijn gewenste blauwdrukken afkopen zodat ik niet hoeft te wachten voor een oplossing ;)

Ik betaal niet voor de pis
ik betaal maar voor mijn eigen wijn monnikje ;)

wat ik al zei spelers moet het zelf oplossen
 

DeletedUser

Guest
Een win-win situatie dus. Jij blij met het grote gebouw, de ontwikkelaars blij met het geld dat ze dankzij de nieuwe update krijgen.

Mijn uitgangspunt was dus dat de ontwikkelaar ziet dat hij voor zijn karafje gevuld met pis geld krijgt (zelfs al gooi je de pis eruit en vul je hem met wijn): waarom zou hij dan nog de karaf met wijn vullen als het ook met pis verkoopt? Vandaar dat ik jouw punt niet echt snapte. Maar ik heb hem nu wel door :). Dank voor het verduidelijken!

(en eigenlijk best wel een leuke analogie, met die karaffen pis/wijn :D)
 

DeletedUser4162

Guest
Slecht!!

Probleem is er niet mee opgelost
sommige mensen hebben hebben dubbele blauwdrukken van het gebouw die ze al hebben
met de overige dubbele blauwdrukken kunnen ze er niks mee


Je verhelpt het probleem niet maar stellen het alleen maar uit

Er wordt inmiddels ook gewerkt aan een functie waarmee je blauwdrukken kan gebruiken van grootse gebouwen die je reeds hebt gebouwd. Meer info hierover kunnen we helaas nog niet vrijgegeven.

Moeilijk he lezen?
 

DeletedUser

Guest
Er wordt inmiddels ook gewerkt aan een functie waarmee je blauwdrukken kan gebruiken van grootse gebouwen die je reeds hebt gebouwd. Meer info hierover kunnen we helaas nog niet vrijgegeven.

Moeilijk he lezen?

Nah, maar sommige mensen lezen enkel wat ze willen lezen omdat ze wat te zeiken moeten hebben
 

DeletedUser

Guest
Er wordt inmiddels ook gewerkt aan een functie waarmee je blauwdrukken kan gebruiken van grootse gebouwen die je reeds hebt gebouwd. Meer info hierover kunnen we helaas nog niet vrijgegeven.

Moeilijk he lezen?

Ik heb het goed gelezen *knip*
Maar goed dat hadden ze dus in 0.24 moeten toepassen niet weer uitstellen naar 0.25 ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan