Dag 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn favoriete herinnering is vandaag nu ik het laatste onderzoek heb afgerond van de Virtuele Toekomst en nu rustig op mijn gemak de verhaallijnen kan afronden. (Tof :):D)
 

DeletedUser7147

Guest
Om één favoriete herinnering te benoemen is voor mij niet te doen, zo lang ik hier al meedoet aan het spel is er behoorlijk veel ontwikkeld denk aan nieuwe tijdperken, culturen en evenementen. Dit alles brengt bij mij veel spelplezier, waarvoor dank! Hoopt er dan ook nog lang plezier aan te mogen beleven. Ik maak bij deze dan maar ook gelijk gebruik om jullie hiervoor te bedanken en jullie succes te wensen met het vervolg van FOE en dat jullie genoeg inspiratie kunnen blijven opdoen om het minimaal nog 7 jaar te doen ;D mvg. Zeus
 

DeletedUser13240

Guest
Het winnen van de grote liefdesboom, die vind ik mooi en houd ik
 

DeletedUser12296

Guest
Mijn beste herinneringen waren om samen met je gilde GvG te doen om de groot mogelijk te worden als gilde. En het foe soccer event 2014 wat tegelijk viel met het WK. En toen keek ik het WK terwijl ik foe speelde.
 

DeletedUser13105

Guest
Ik speel het spel nog niet zo lang, maar er is toch een moment waar ik goede herinneringen aan heb. Ik hielp iemand die ik niet kende met het bouwen van een groots gebouw, ik eindigde als eerste. De persoon die ik hielp was heel erg dankbaar.
 

Graecus 002

Actief lid
Dag Leones

Ik denk soms nog terug aan de dag dat het kasteel Himeji in het spel kwam, dat was nog eens een speciale dag... In enkele ogenblikken stonden er al een paar, en ze gingen direct up... De prijs voor een BD maakte voor velen niet uit, zolang ze maar de BD kregen. Ik ben benieuwd of dit met het volgende TP ook zo zal zijn :)

Met vriendelijke groeten

Graecus 002
 

Markus

Actief lid
Mijn favoriete herinnering: de allereerste keer dat mijn gilde (New Empire) op Brisgard wereld de eerste plek in de gilde ranglijst veroverde na veel strijd met Lekker Rustig. En nog steeds heb ik er een fijn gevoel bij als we hun aflossen (en slopen op verschillende GvG kaarten natuurlijk) :)
 

=Hec=

Lid
Mijn favoriete herrinering is vrij recent... datbisnde komst van kasteel himeji! Dit is echt een geweldige stap van foe
 

DeletedUser9894

Guest
Mijn favoriete herinnering was dat ik een bericht kreeg van een recruiter van een gilde. Ik ben erop ingegaan en zit hier nu enkele jaren bij dit rpachtige gilde. Ze hebben mij onwijs goed geholpen met mijn voortgang en mijn kennis over het spel, eigenlijk is de enige reden waarom ik ben waar ik nu ben, dankzij dit gilde. Zij laten mij dagelijks terugkomen naar dit spel, gewoon puur omdat het een zeer fijn gilde is en ik door hen het spelplezier nog steeds niet verloren ben.
 

DeletedUser12266

Guest
De dag dat ik mijn ARC kon plaatsen was wel bijzonder. Mede omdat ik nog geen 2 maanden bezig was met FOE.
 

mcsp

Actief lid
FoE_Logo_AnniversaryResize.png
Gegroet Koningen en Koninginnen!

Het is weer de laatste dag van de viering en vandaag willen we je graag vragen om jullie favoriete herinnering van Forge of Empires te delen! De winnaars zullen willekeurig worden gekozen, grote en kleine herinneringen maken dus kans!

Bij deze wedstrijd kunnen 7 spelers 700 diamanten winnen! Veel plezier met schrijven!

Gelieve jouw antwoord uiterlijk 30 april 2019 in te sturen. We zullen de 7 gelukkige winnaars kiezen uit alle herinneringen!

Feedback over de jubileumwedstrijd kan je hier kwijt.

Met vriendelijke groet,
Het Forge of Empires Team

==========================================

Mijn eerste favoriete herinnering is de dag dat ik bij toeval op de FoE-site terecht kwam, en ik als 50+'er voor het allereerst in m'n leven ging gamen ...

De tweede favoriete herinnering is de dag dat ik toetrad tot mijn gilde (waar ik vandaag nog steeds huis), en al die ervaren jongelui mij mee op sleeptouw namen om me uit te leggen hoe dat vechten nu juist in elkaar zat ...

Dan volgden de fijne chat-gesprekken tot laat in de avond (of moet ik zeggen nacht :p) ...

Een paar maanden later werd ik leider benoemd ... wat een eer ... :D

En dan zwijg ik nog over alle fijne gesprekken, het delen van lief en leed ... elkaar helpen met FoE-gerelateerde dingen, maar ook met grote en kleine levensvragen ... de quiz'jes die we gespeeld hebben met de gilde, enz enz ...
FoE is zoveel meer dan een spelletje spelen ... ik heb er zoveel lieve mensen leren kennen ... :D

==========================================
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Mijn favoriete herinnering is een gevoelsmatige, niet te meten maar wel de reden dat ik tot op heden nog steeds speel.
Na ooit (vlak na de start van Cirgard) FoE geprobeerd en vond het niet denderend. Spel verlaten omdat op Grepolis een leuke groep besloten had
op een nieuwe wereld te starten.

Lang niet aan FoE gedacht tot 1 van mijn medespelers op Grepolis mij vroeg om naar Brisgard te komen.
Zo gezegd, zo gedaan en zelfs een beetje verbaasd dat ik al een account had (echt vergeten dus).
Bij de Sluitsteen gaan spelen en kwam er tot mijn vreugde nog meer oud-medespelers van Grepolis tegen.
Cirgard ook weer opgepakt, later mee naar Dinegu tot mijn gezondheid spelen maanden onmogelijk maakte.

De herinnering welke ik wil delen is het moment dat ik een bericht stuurde naar PaertC3 en onmiddellijk een invite kreeg, niet alleen voor
Brisgard maar voor alle 3 de werelden.
Het stuk samenhorigheid, betrokkenheid, gemoedelijkheid van de gilde was zo fijn na een erg slechte periode privé.

Inmiddels speel ik op alle 5 de NL werelden en ook Beta bij de Sluitsteen.
 

DeletedUser5986

Guest
Mijn favoriete herinnering waren de events met een zoek element on je stad heen...dat was tenminste wat anders erbij dan de eeuwige zelfde opdrachten
jammer dat deze events er niet meer zijn en dat het systeem nu zo veranderd is dat elk event op elkaar lijkt, retesaai is, alleen steeds meer gebouwen(met vergelijkbare effecten) levert waar je toch nauwelijks plaats voor hebt, en veeels te vaak events gegeven worden, en waar je steeds weer nu opeens tegen iedereen speelt... Dat is dan ook mijn een-na slechtste herinnering. het is te hebberig geworden bij innogames en dat heeft veel spelers ook hebberig gemaakt.


want ik speel niet tegen iedereen , maar voor mijzelf. in het begin keek je nog uit naar n event, nu zien steeds meer er tegen op. en dat is niet goed voor de sfeer en t spel
 

DeletedUser12321

Guest
Het moment dat ik eindelijk mijn arc op level 80 had. (een week geleden xD)
 
Een goeie herinnering was dat ik net begonnen was, middenin het winterevent terecht kwam en zonder zelfs maar te weten wat de waarde was een schurkenschuilplaatsje wist te winnen. Tegenwoordig heb ik natuurlijk massa's van die onafhankelijke groene knaapjes maar die eerste maanden heb ik die paar afhankelijken echt intensief gebruikt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan