Dag 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
FoE_Logo_AnniversaryResize.png
Gegroet Koningen en Koninginnen!

Het is weer de laatste dag van de viering en vandaag willen we je graag vragen om jullie favoriete herinnering van Forge of Empires te delen! De winnaars zullen willekeurig worden gekozen, grote en kleine herinneringen maken dus kans!

Bij deze wedstrijd kunnen 7 spelers 700 diamanten winnen! Veel plezier met schrijven!

Gelieve jouw antwoord uiterlijk 30 april 2019 in te sturen. We zullen de 7 gelukkige winnaars kiezen uit alle herinneringen!

Feedback over de jubileumwedstrijd kan je hier kwijt.

Met vriendelijke groet,
Het Forge of Empires Team
 

DeletedUser4350

Guest
tijdens het spelen van FoE kreeg ik het nieuws dat ik voor de eerste maal vader werd. ik zal FoE nooit vergeten.
 

nietje52

Actief lid
De dag dat gildeleider van The Ancients, BroxX, mijn hele gilde (5 personen) uitnodigde in zijn gilde is met terugwerkende kracht de beste dag uit mijn FoE leven.
Topgilde! Topspel!
 
Een goede FOE herinnering is voor mij de eerste keer GvG. Ik kreeg geduldig uitleg van een ervaren speler (die inmiddels helaas niet meer speelt). De eerste keer een sector openen, een belegering neerzetten, een gevecht doen (kon toen alleen nog handmatig), een sector veroveren; het was best spannend, leerzaam en leuk. Ik heb een goede herinnering aan die inwijding in GvG; een van wat ik nu de leukste onderdelen van het spel vind.

Helaas verlies je in dit spel ook wel eens spelers uit het oog. Soms weet je niet waarom en zijn ze opeens gestopt, maar soms zijn we ook wel eens spelers kwijt geraakt door overlijden. Ik heb ook goede herinneringen aan spelers die we verloren zijn. Het sociale aspect van FOE is voor mij niet één herinnering, maar een doorlopende interactie met mensen waarmee je een gedeeld verleden opbouwt. Dit is voor mij ook een belangrijke verrijking van het spelen van FOE.
 

DeletedUser4860

Guest
Mijn meest favoriete herinnering is die aan het spelen van FoE van de dag van morgen, iedere dag is sowieso mooi meegenomen maar als ik morgen weer kan spelen ben ik in ieder geval weer wakker geworden.
 

DeletedUser11433

Guest
De eerste keer dat ik een evenement hebben kunnen voltooien en het extra gebouw heb kunnen bouwen, waar ik nu nog veel plezier aan beleef. :)
Fantastisch spel en jullie zijn goed bezig. Bedankt voor de reeds vele uren plezier.
 

DeletedUser1724

Guest
Het is 1 grote favoriete herinnering, omdat ik FoE al zo lang speel.
 

DeletedUser4991

Guest
Beste FoE-Team,
Op 15 juli 2013 ben ik gestart met het spelen van FoE. In het winterevent van dat jaar werd de mogelijkheid geboden om een grafisch zeer pittoresk winterdorpje bijeen te sprokkelen. Ik hoop om in de verschillende werelden waarin ik speel het samengestelde winterdorp nog lang als middelpunt te kunnen behouden. Op die manier zal ik elke dag dat ik FoE speel, herinnerd worden aan het voor mij eerste en grote evenement van het spel.
Greetz,
Blancotest
 

DeletedUser13157

Guest
Elke keer als ik één van mijn Grootste gebouwen een level hoger krijg, is voor mij elke keer een klein geluks momentje
 

DeletedUser12887

Guest
Beste herinering is een tijd geleden toen ik weken vast zat bij het veroveren van het gebied Fort Buntu! Elke keer als ik een sector wilde veroveren eindigden dit in een nederlaag. Vervolgens heb ik gewacht totdat ik de goederen had om de sectoren te onderhandelen. Totdat ik op een dag als dagelijkse missie de opdracht kreeg om twee sectoren te veroveren met een aanval. Dit ging ik vervolgens, maar proberen en tot mijn verbazing lukte het me beide sectoren te ververen zonder al te veel doden. én ik kreeg als dagelijkse beloning ook nog een forge puntenpakket met 100 forgepunten erin. tevens lukte me het de volgende dag de gehele provincie te veroveren en kon ik als speler een stuk verder komen in het spel!
PS: hartelijk gefeliciteerd met jullie 7 jarig bestaan, en hopelijk nog vele jaren game plezier :)
 

DeletedUser13259

Guest
Van mijn part is alles een herinnering, maar als ik eentje moet kiezen toch echt mijn eerste Terrasboerderij bij GE... :)
 

DeletedUser10536

Guest
Dat de taveerne voor het eerst kwam en je heel veel taveernezilver kon verzamelen zonder dat je het nog kon gebruiken.
 

DeletedUser11427

Guest
Mijn favoriete herinnering is dat hoe vaak ik ook een ander nieuw spel of zogenaamd geweldige app download, ik altijd maar eigenlijk 1 spel speel......en dat is al jaren Forge of Empires
 
Mijn favo herinnering is dat ik door een foutje dia's had uitgegeven en na het uitgelegd te hebben ik ze weer terug kreeg! Das pas een service
 
Tijdens het zomerevent van 2014 won ik een Wensput, voor mij toen een magisch gebouwtje! Nog steeds ben ik bezeten van Wensputten en heb er nu op 4 werelden in totaal 130...
 
de leukste herinnering was de start met het spel - beginnend een weg zoeken - telkens nieuwe dingen ontdekken
 
mijn favoriete herinnering was, toen ik verslaafd werd aan dit spel - in begin stond ik archwanend pogingen te ondernemen en heden ben ik niet meer weg te slaan om telkens een nieuw event of opdracht te mogen uitvoeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan