Discussietopic winter evenement 2018

DeletedUser9606

Guest
Die nieuwe gebouwen zien er leuk uit, heb er wel zin in :). Alleen om die Winter Spire level 12 te krijgen lijkt me wel moeilijk..

Komen er trouwens ook nog upgrades voor de banketbakkerij?
 

MariMaria

Actief lid
Als er nu geen upgrades komen voor de banketbakkerij ga ik ze weg doen. De diamanten produktiegebouwen van Morgen leveren per vakje meer op dan de banketbakkerijen. De 5x3 vind ik bovendien een onhandig formaat.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de banketbakkerij leuk.
Ik heb die voorraden niet echt nodig maar ik vind het wel handig voor “eigen era” productie-opdrachten en fijn dat die niet aan een tweebaansweg hoeft.

Leuk de nieuwe gebouwen en erg mooi ook ^_^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12651

Guest
Klopt het dat de Winterspits geen voorrang krijgt bij Motiveren en Opknappen? Zie van alles M/O krijgen behalve die.
 

Felair

Actief lid
Klopt het dat de Winterspits geen voorrang krijgt bij Motiveren en Opknappen? Zie van alles M/O krijgen behalve die.

Zo, dat was even zoeken in je stad zeg maar ik zie dat ie level 2 is bij je en dus nog geen FP geeft dus staat hij logischerwijs lager in de prio lijst momenteel.
Vanaf level 4 begint hij FP te geven.

Zie hier info m.b.t. de m/o prioriteiten, wel in het Engels overigens.

Ook hier terug te vinden trouwens; https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/spelversie-1-119-7-februari-2018.16765/
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser11797

Guest
was bezig aan het winter evenement tot ik aan opdracht 36 "scout een provincie" kwam en nu helemaal vast zit. ik blijf al een tijdje in de late middeleeuwen "hangen" om mijn GB een paar niveaus hoger te krijgen wat dus wil zeggen dat ik op de provinciekaart alles van mijn tijdperk en het volgende al uitgespeeld heb. ik kan nu onmogelijk nog winnen of handelen om een provincie te verslaan.
argg hoe ergerlijk! waarom staat er bij deze opdracht geen alternatief!? bijna bij elke missie krijg je 2 keuzes die allebei overdreven gemakkelijk zijn en hier bij deze missie waar het echt nodig is doen jullie het niet? er zijn wrsch nog mensen die dit probleem hebben want er zijn velen die in een tijdperk blijven hangen.
echt stom nu kan ik deze event en alle prijzen gewoon vergeten.
ergerlijk! pfffff
 

DeletedUser11797

Guest
doe het nu toch via handel, net genoeg om 1 provincie vrij te spelen. hopelijk krijg ik daarna "verken verder" optie. hoeveel provincies zijn er in het industrieel continent? heb er nu 8
 

DeletedUser11797

Guest
en jawel hoor gelukt!!!! oef....veel goederen kwijt maar kan wel verder nu!
 

Felair

Actief lid
Gooi deze site sowieso maar eens in de favorieten;
http://forgeofempires.wikia.com

Maar om je op weg te helpen:
http://forgeofempires.wikia.com/wiki/Industrial_Age
http://forgeofempires.wikia.com/wiki/2018_Winter_Event

Voordeel van een beta server hebben is dat bijna alles eerst op beta komt er daarna meestal in de zelfde vorm, natuurlijk wel met mogelijk aanpassingen(garantie tot aan de deur ;)), ook naar live komt en dus veel zo niet alles al op de wiki staat.

En de wiki is Engels dus word door alle spelers gebruikt en aangevuld, echt mega handig :)
 

DeletedUser10978

Guest
Ik zit al 5 dagen vast bij de opdracht win 5 gevechten aaneen zonder te verliezen
of los deze complexe onderhandeling op.
En de laatste vtaag blijft op een of andere manier hangen ik actuveer eerst de bonus 15 min
extra beurt onderhandelingen.
Dan vul ik de goedderen in en het is steeds dat ik bij de vierde poging en de antwootden goed waren .
Had ik opeens diamanten nodig om de vierde pobging re mogen doen .
Eerst dacht ik te weinig goederen klopt
Maar nu tot ywee poigingen dat ik bij poging 4 hry antwoord goed zou hebben moet ik diamanten hebben
 
Taveernebeurt werkt niet op missieonderhandelingen. Maar je kan wel gewoon opnieuw proberen. Bij een complexe onderhandeling krijg je sowieso 4 beurten, bij een matige 3
 

DeletedUser12783

Guest
Weet iemand uit welk tijdperk de goederen van de Winterspits komen?
 

DeletedUser12695

Guest
Weet iemand uit welk tijdperk de goederen van de Winterspits komen?
Als je de goederen bedoeld die de winterspitse geeft elke 24 uur: de winterspitse geeft goederen uit het tijdperk het gebouw zelf op staad. Je kan zien welk tijdperk die in zit door op pc je muis er op stil te houden, en op telefoon 1x op te tappen (krijgt dan zo iets te zien "winterspitse - niv. 12 (late mideleeuwen)". (je kan hem verhogen van tijdperk met verbeter en renovatie kits (tot max je huidige tijdperk))
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan