Automatische gevechten feedback

DeletedUser3280

Guest
Voor mij werkt het prima met vechten tegen buren of op continenten kaart.
Maar voor GvG is het een drama, is niet tegenop te verdedigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Ook sieges worden nu in seconden weggemept nadat ze ontdekt zijn.

GVG sectoren die geschikt zijn voor een railgun en 7 schurken zijn dan weer wel goed om te pakken op automaat. Maar er zit nu wel een bug in die ervoor gezorgd heeft dat ik onbedoeld een sector veroverd heb. Heb ik net gemeld bij bugmeldingen.
 

bonke35

Actief lid
ik vind het eigenlijk alleen een aanwinst voor het eerste level van de ge
die kom je het eerste level toch wel heel makkelijk door zonder verlies van eenheden
daarna gaat het handmatig of ik moet zeker zijn dat ik win dan tik ik ff de automaat aan en meteen door naar resultaten
Grappig. Ik vecht nooit met kampioenen. Wel heel vaak met 7 schurken. Dat weer wel.
kampioenen gebruik je meestal nog tot aan de toekomst, daarna verliezen ze hun waarde omdat je dan toch hoovertanks krijgt :)
 

DeletedUser6877

Guest
De algemene tendens is dat het spel voor vier jarigen te doen is die simpel op een knopje kunnen drukken. De raadsels van Jack o Lantern zijn ons al ontnomen. Degenen die alles auto meppen komen bij pvp in de problemen omdat ze niet getraind zijn in de gevechten en niet weten hoe ze de kwaliteiten van de eenheden goed kunnen benutten. Sic transit gloria mundi.
 

DeletedUser6867

Guest
helaas is de automatische optie zo bagger slecht zelfs op hele makkelijke gevechten is de AI instaat om te verliezen terwijl je handmatig speelt je het makkelijk wint zonder verlies :|
 

DeletedUser

Guest
helaas is de automatische optie zo bagger slecht zelfs op hele makkelijke gevechten is de AI instaat om te verliezen terwijl je handmatig speelt je het makkelijk wint zonder verlies :|

Ben ik niet met je eens. Als je bereid bent om iets meer eenheden te verliezen kan je vrij veel op auto doen.
 

DeletedUser6867

Guest
Je moet alleen even nadenken over welke eenheden je meeneemt, 1 snelle 7 schurk is inderdaad vragen om 8 dooien

inderdaad ligt beetje aan de opstelling maar vaak als er zeg maar mixje staat met 2 draken drones zet ik er 6 schildkanon tegen over met 2 andere eenheden voior de drakendrones.

speel ik handmatig easy win automatisch gaan de niet schildkanonnen voor andere eenheden :\ inplaats van de draken drones.

De AI is echt zo dom en scheef :\

en je weet toch Slayer dat ik niet van eenheden verliezen houd :D
 

DeletedUser6877

Guest
Dat weet jij, dat weet ik, maar het ging mij meer om de algehele versimpeling van het spel :)
 

DeletedUser

Guest
inderdaad ligt beetje aan de opstelling maar vaak als er zeg maar mixje staat met 2 draken drones zet ik er 6 schildkanon tegen over met 2 andere eenheden voior de drakendrones.

speel ik handmatig easy win automatisch gaan de niet schildkanonnen voor andere eenheden :\ inplaats van de draken drones.

De AI is echt zo dom en scheef :\

en je weet toch Slayer dat ik niet van eenheden verliezen houd :D

Natuurlijk weet ik dat. Daarom zal ik je ook een tip geven. Zet er 8 hoovers tegen, dan verlies je veel minder eenheden. Zopals Miepei zegt, je moet even de juiste keuze maken. ;)
 
Bovenaan