Zoekresultaten

  1. Bericht weg!

    De bug Het idee is heel simpel en ook simpel op te lossen. Begin aan een bericht naar wie dan ook. En als je per ongeluk op Verzenden wilt klikken klik je per ongeluk nét wat pixels te laag buiten het dialoog. *Poef* dialoog weg bericht weg. Kan hier niet een waarschuwing op zodra je 1 letter...
  2. Discussietopic 1.199

    Lol, dus er wordt wel gehandhaafd op 'foute' berichten, maar reageren op inhoud ho maar :D (mijn post was verwijderd) Okay reprhase. Het is van de zotte dat ze dit invoeren. Ze pakken precies de verkeerden: enkel de gewone gebruiker. De scripters merken er niets van. Dat is toch een onnozele...
  3. Discussietopic nieuw berichtencentrum

    Hoe hoe hoe in vredesnaam kan je het hele berichtencentrum op de schop nemen en NIET het mega irritante automatish-naar-beneden-scrollen hebben aangepakt wat al jaren lang geroepen wordt. Handel afnemen is een hel nu. Echt, ongelooflijk soms
  4. optie ''leger opstelling opslaan/vervangen''

    Gebruikte voorheen toen ik nog actief speelde een mouserecorder hiervoor. Idd een ***werk om dat elke keer met de hand te doen. CTRL + Shift + alt + v en in 100 ms stond mijn nieuwe leger klaar
  5. Discussietopic 1.186

    .. was vergeten dat dit alleen output is van foe :P
  6. Discussietopic 1.186

    2 toevoegingen waardoor het nieuwe berichtencentrum denk ik wél handiger wordt dan de oude: Onthoud de state waarin je was. Dus welke van de 3 tabs en de filter [favoriet] en [verborgen] Nu is het redelijk nutteloos omdat je niet elke keer op de filter wilt klikken. En ik zit meestal in de tab...
  7. Discussietopic nieuw berichtencentrum

    Of het is een smoes om toch nog even mijn vraag te fixen in de nieuwe versie 0:)
  8. Actie vereist: koppel je forumaccount aan je spelaccount

    Dit is dus wel echt en geen account hack?
  9. Discussietopic nieuw berichtencentrum

    Zal ik de prangendste vraag dan maar stellen? Is de auto-scroll eindelijk uit bij nieuwe berichten / marktitem afnemen?
  10. Bevestigd Berichtencentrum - bericht verdwijnt soms

    Oeh dat is goed nieuws!!
  11. Bevestigd Berichtencentrum - bericht verdwijnt soms

    Vergeet dan AUB niet mijn oorspronkelijke probleem, want dat treedt ook nog altijd regelmatig op. Een gewoon direct bericht aan iemand zonder extra schermen verdwijnt ook regelmatig bij verzenden. Plz beschouw het als 2 losse bugs dan en verschuif het oorspronkelijke verhaal niet hier onder.
  12. Bevestigd Berichtencentrum - bericht verdwijnt soms

    Hoe duidelijk wil je het hebben? Vette reproduceerbare bug.
  13. Nieuwe FP donatie input aanpassing

    De nieuwe manier van FP storten is geweldig. Scheelt zoveel klikken. Maar ik heb 2 kanttekeningen: - De automatische 0 Er staat standaard een 0 in als je hem focust en daar gaat de cursor voor staan, en als je snel wilt storten is dat heel link. Ik heb al paar keer gehad dat ik als volgt...
  14. Discussietopic spelversie 1.165

    Dit zijn hele fijne updates!
  15. Bevestigd Berichtencentrum - bericht verdwijnt soms

    De oplossing is toch heel simpel? Heb ik al lang aangedragen, geen reproductie nodig, want je kan ook gewoon perongeluk naast het dialoog klikken om je 4 alinea bericht kwijt te raken. Is geen bug, gewoon een fout in t ontwerp.
  16. Bevestigd Berichtencentrum - bericht verdwijnt soms

    NOg altijd aanwezig.. laatste keer dat ik rapporteer, gebeurt toch niets mee
  17. Scrollbars bij inzomen

    Dit lijkt stilzwijgend te zijn gefixed.
  18. Zelf de strategie bepalen van je verdediging

    De oplossing is vrij simpel. Gebruik de AI van de provinciemap ipv de AI van alle andere gevechten voor jouw verdediging. Dan is het opgelost.
  19. Scrollbars bij inzomen

    Op 100% is helaas niet te doen. Check screenshot en zoek de chat :p https://i.imgur.com/0DWA5bh.jpg Maargoed, dan maar css injecteren, het is 1 overflow:hidden, das alles :) Zijn complexere bugs te vinden denk ik :P
Bovenaan