Discussietopic spelversie 1.165

Felair

Actief lid
Klinkt super, maar wat als ik net een x hoeveelheid FP wil droppen om een plek te pakken en iemand stort net bij of iemand anders vult tussendoor zodat het niet meer past, vult ie dan gewoon af of krijg ik de melding dat het niet meer past?
 

SonnyWeg

Actief lid
Hele goede updates naar mijn mening.

Helaas zie ik dat er nog geen oplossing is gevonden voor de bug met "fluisteren"
 

Kekkeltje91

Actief lid
Inderdaad een update met veel verbeteringen. Ben ook heel blij met de app verbeteringen, vooral die GG update is echt top!
 

DeletedUser12823

Guest
Ik weet niet of ik de enige ben.. maar ik vraag me nu wel af waar de update van de app dan blijft?
 

OlifaNT

Actief lid
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat als ik, met een lege FP balk, 0 dus), 352fp stort ik opeens blijf zitten met 1 fp in mijn balk?
Je zou toch denken dat er dan 35 x 10-pakjes gepakt worden en 1 x een 2 pakje?
 

DarthRonin

Actief lid
Allereerst, heerlijke updates.
Maar wat me wel stoort is dat er vaak een 0 in het venster komt te staan en ik meerdere malen heb gemerkt dat die dan achter de cijfers komt die ik ga typen.
Als ik dus 25 wil storten komt er 250 te staan.
Merk wel dat het niet altijd gebeurt en vaak staat de cursor ook achter de 0.

Lijkt mij fijner dat als je het veld aan klikt dat je gewoon in een leeg veld komt te staan en kan typen wat je wilt.
 
De bug bij het fluisteren wordt waarschijnlijk met 1.166 opgelost.

Zouden jullie dan ook de optie kunnen toevoegen om jezelf terug te kunnen trekken uit een GG waarin je een storting hebt gedaan. Het is wel erg leuk en handig, die mogelijkheid om het aantal fp zelf te kunnen bepalen maar het komt nog wel eens voor dat spelers tegelijkertijd storten. ;) Is daar al over nagedacht? Ik ben van mening dat dat verholpen zou moeten kunnen worden met deze nieuwe toevoeging.
 

Graecus 002

Actief lid
Allereerst, heerlijke updates.
Maar wat me wel stoort is dat er vaak een 0 in het venster komt te staan en ik meerdere malen heb gemerkt dat die dan achter de cijfers komt die ik ga typen.
Als ik dus 25 wil storten komt er 250 te staan.
Merk wel dat het niet altijd gebeurt en vaak staat de cursor ook achter de 0.

Lijkt mij fijner dat als je het veld aan klikt dat je gewoon in een leeg veld komt te staan en kan typen wat je wilt.

Op de Bèta is het al aangepast, ik verwacht dat ze het hier ook wel gaan aanpassen, want is wel beter.
 

OlifaNT

Actief lid
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat als ik, met een lege FP balk, 0 dus), 352fp stort ik opeens blijf zitten met 1 fp in mijn balk?
Je zou toch denken dat er dan 35 x 10-pakjes gepakt worden en 1 x een 2 pakje?

Enfin, deze bug interesseert dus niemand iets. Als je niet alsnog een gedeelte handmatig stort zit je binnen no time zonder 2- en 5-pakjes en eindig je altijd met 9fp in je balk. Mgoed, 't zal mijn tijd wel duren, heb dus al een work-around gevonden.
 

Felair

Actief lid
Enfin, deze bug interesseert dus niemand iets. Als je niet alsnog een gedeelte handmatig stort zit je binnen no time zonder 2- en 5-pakjes en eindig je altijd met 9fp in je balk. Mgoed, 't zal mijn tijd wel duren, heb dus al een work-around gevonden.
Nog niet meegemaakt hier en ik stort best wat:) sterker nog nog nooit zoveel pakketten van 2 gehad o_O
 

Felair

Actief lid
Klopt, het systeem vreet eerst je 5-pakjes op.
Hmm valt tot nu toe wel mee hier in ieder geval, zal eens bijhouden dan heb nu iig een pintje haha xD

Knipsel.PNG
 
Bovenaan