optie ''leger opstelling opslaan/vervangen''

DeletedUser10969

Guest
Geacht FoE team en alle spelers,

nu dat de evenementen ( Gildestrijdperk, de Gilde expeditie en het Gilde vs. gilde) al een goeie tijd in het spel zitten en het stuk voor stuk leuke onderdelen zijn, is er 1 ding wat het een tikje minder aantrekkelijk maakt en dat is het vervangen van de gewonde/gesneuvelde eenheden!
niemand houdt ervan om een gewonde soldaat het veld op te sturen, in sommige gevallen (een laatste slag bij gs om een ander gilde voor te zijn bijvoorbeeld) maak ik er een uitzondering voor om deze troepen alsnog in te zetten.
Maar in het overgroot merendeel van de gevallen zet ik kers verse troepen in.
Dit komt er wel op neer dat ik per GE (ik kies er zelf voor om alle 64 ontmoetingen al vechtend te winnen) een behoorlijk aantal keer m'n troepen moet vervangen.
bij de strijdperken komt dit nog veel vaker voor en na een tijdje (lees.70+ gevechten per dag in de strijdperken) voelt het ' verversen van de troepen ' als een hele opgave.

is het een idee om de speler de optie te geven een leger opstelling op te laten slaan (bijv. 2 ridders, 4 schurken, 2 kampioenen) en zodra de speler zijn troepen wilt verversen, deze zet in 1 klik te kunnen laten doen?

met als idee een speler 'x' diamanten te laten betalen om een opstelling op te laten slaan en deze vervolgens permanent te hebben ?



de opstellingen zouden dan bijv. Tijdperk gevoelig gemaakt kunnen worden (de opstelling: 2 hovertanks(toekomst) + 6 schurken zou niet automatisch meeveranderen naar 2 zware eenheden arctisch en 6 schurken als de speler een nieuw tijdperk vrijspeelt en zal hierdoor dus een nieuwe opstelling vrij moeten spelen)



ik hoop dat mijn suggestie een beetje duidelijk/overzichtelijk is, ook ben ik me ervan bewust dat dit een klik-spelletje blijft, maar om meer dan 500 kliks te moeten maken voor 1 dag in de gildestrijdperken is wel een intensieve opgave, vind ik dan, misschien ben ik ook gewoon lui.... hehehe

Ben benieuwd wat de medespelers en het FoE team hiervan vindt!

Groetjes en veel speel(en werk)plezier toegewenst,

Wembow
 

Guillome

Actief lid
Gebruikte voorheen toen ik nog actief speelde een mouserecorder hiervoor. Idd een ***werk om dat elke keer met de hand te doen.
CTRL + Shift + alt + v en in 100 ms stond mijn nieuwe leger klaar
 

Markus

Actief lid
500 kliks veel? vergeet niet dat er ook veel spelers zijn die meer dan dat aantal aan gevechten per dag in GSP doen hoor :)
 
Bovenaan