Actie vereist: koppel je forumaccount aan je spelaccount

DeletedUser3895

Guest
Hallo dafne,

We hebben eerder dit jaar contact met je opgenomen om je forumaccount te koppelen aan je accountnaam in het spel.
Vanwege feedback hebben we besloten om dit proces explicieter te maken om de privacy en veiligheid van je account te waarborgen.
Daarom vragen we je nu om het eigendom van je forumaccount te bevestigen.

Dat is eenvoudig: klik op de volgende link, log in met je spelaccount en volg de gegeven instructies.

ACTIE HIER: ...

Als je je account niet voor 20 augustus koppelt via dit proces, wordt je forumaccount verwijderd.


Als je problemen ondervindt, neem dan gerust contact op met ons supportteam

Berichten verzonden vanuit dit account zijn automatisch gegenereerd. Berichten die naar dit account worden gestuurd worden niet gelezen of doorgestuurd. In het geval van vragen, verzoeken we om contact op te nemen met ons Supportteam.
_________________________________________________________________________________________________________________________

Kan hier zo snel geen discussie over vinden op het forum maar ik ben radicaal tegen het clusteren van mijn info.
De bedreiging dat mijn forumaccount wordt verwijderd vind ik een grofheid en vernedering aan de trouwe FOE speler. Ik laat mij niet dwingen door FOE en FOE trekt de stekker er maar uit. Forum is dan straks helemaal voorbij voor deze speler die hier al een paar jaar hangt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3895

Guest
117319675_304035297471822_3721998984627196138_o.jpg
 

Felair

Actief lid
Moet zeggen dat de impact me nog wel meevalt, was wel benieuwd dus had een printscreen gemaakt op 18-08 als je dat vergelijkt met vandaag :-D

18-08:
forum 18-08.PNG

Vandaag
1598714603396.png
 
Bovenaan