Zoekresultaten

  1. Discussietopic: Forge Bowl 2023

    Heb deze op beta gespeeld en je ziet in dit event voor het eerst echt welke kant inno op gaat met FoE. Het eventgebouw wordt steeds moeilijker haalbaar en vereist dat je minimaal in brons komt, dias spendeert en mazzel hebt. Alle begrip als je mij niet wilt geloven, maar kijk op de site van...
  2. Prijsstijgingen etc.

    Deze zaken verbleken bij de nieuwe koers die FoE/Inno gaat inslaan dit jaar. Als je op beta speelt weet je dat de events over gaan van free to play naar pay to win. Forgebowl is maar de vraag of je het volledige gebouw gaat halen (zie ook de video van MooingCat) en in het st. patricksevent moet...
  3. Wedstrijdpost 1

    2,4,7 en 10
  4. Loterij - Augustus 2019

    4242
  5. Zomerloterij 2019

    182
  6. Kerstloterij 2018

    42
  7. Plunderen een plaag voor spelers

    Wat een juweeltje! Loser met een z. Wat is taal toch mooi en ook moeilijk... voor sommigen... Sal wel an mei lichen.
  8. Plunderen een plaag voor spelers

    @charly.. je bent raar! maar ja, ik ken je ook al wat langer :) Ik ben dol op plunderen, ik ben dol op vrienden, ik ben dol op wachtvuren, ik ben dol op taveernes... ik ben overal dol op. Vechten is leuk, handelen is leuk, fanmail is leuk... alles is leuk.
  9. Petitie voor het verwijderen van onderhandelopdrachten in dagelijkse uitdagingen

    Ik vind persoonlijk die onderhandelopdrachten enorm irritant. Haal ze er aub weer snel uit OF maak er een combinatie opdracht van zoals ook in het herfst event. Dus "voltooi deze complexe onderhandeling" OF "versla dit grote leger", dan heeft iedere voor- en tegenstander er iets aan.
  10. Herfstloterij 2018

    3424
  11. Wiki discussietopic

    Ik heb nog geen verbetering kunnen vinden tov de lancering. Zowel essentielle als vrij basic onderdelen missen nog steeds en zoals hierboven aangegeven heeft het geen enkele toegevoegde waarde tov http://forgeofempires.wikia.com/wiki/ Naar mijn mening zal de nieuwe wiki pas gebruikt worden als...
  12. Zomerloterij 2018

    3000
  13. Wintergebouw peiling

    Rocken met die hap
  14. Beloning storten medailles in gildekas

    Weet iemand hoeveel punten je krijgt voor het storten van medailles in de gildekas?
  15. Deals over meerdere werelden

    Kom op mensen, is wel erg makkelijk om FoE meteen te bashen. Het is niet voor niets een moeilijk onderwerp waar de gemoederen blijkbaar aardig van oplopen. Logisch ook omdat het een welles nietes discussie is die ook nog eens moraal versus techniek is (lees: er zijn meerdere mensen die vinden...
  16. Discussietopic 1.36

    Hmmm de wijging in de RAH vind ik niet zo fijn. Als gebouwen naar beneden worden bijgesteld vind ik dat je recht hebt op een gratis level up voucher zoals ook met de gevechtsgebouwen een aantal updates geleden.
  17. Geen Reproductie Kan niet meer in continentkaart

    Gebruikersnaam: LithiumGrim Wereld: C Sinds vandaag laadt de continentkaart bij mij niet meer. Schild verschijnt, maar vervolgens komt er niets meer. Ik doel op de normale kaart, niet de GvG. Ik zit net in Koloniaal en ben bezig met de eerste provincie van Amerika.
  18. Opgelost Schermcorruptie

    Jij bent wel de man van de zinloze oneliners Sl8yer.
  19. Opgelost Schermcorruptie

    Gebruikersnaam: LithiumGrim Wereld: C Sinds de laatste update heb ik opeens last van scherm corruptie. Als ik een gebouw neerzet zie ik deze niet tot ik even naar een andere speler ga en weer terug. Ook zie ik soms corruptie in de afbeeldingen van de gebouwen in de animatie. Als ik hardware...
Bovenaan