Petitie voor het verwijderen van onderhandelopdrachten in dagelijkse uitdagingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind persoonlijk die onderhandelopdrachten enorm irritant. Haal ze er aub weer snel uit OF maak er een combinatie opdracht van zoals ook in het herfst event. Dus "voltooi deze complexe onderhandeling" OF "versla dit grote leger", dan heeft iedere voor- en tegenstander er iets aan.
 

Felair

Actief lid
gemengde gevoelens hier, aan de ene kant voegt het wel iets toe aan de andere kant is het soms echt gortig duur.
Nu kan ik dit op C wel betalen maar de andere werelden waar ik maar wat aan modder sla ik deze nagenoeg altijd over.

Het is ook niet zo dat tijdperk veel zegt over hoeveel goederen je hebt want ik zit op C ook maar in het koloniale tijdperk.. beter balanceren zou fijn zijn in ieder geval..
 

bonke35

Actief lid
ik heb die onderhandelingen nog nooit gedaan en ga ze ook niet doen dus van mij mogen ze eruit :) of je moet een keuze hebben
 
Mensen laten kiezen tussen vechten en onderhandelen zou denk ik de beste keuze zijn. Maar in ieder geval zijn die onderhandelingen nu veel te duur. Maar goed, dat geldt ook voor storten in de gildekas en vanaf arctisch kan je jezelf ook niet meer wijsmaken dat het in ieder geval ten goede komt aan het gilde.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Petities hebben geen zin. De feedback is doorgegeven, nu is het een kwestie van afwachten of er iets wordt aangepast en wat dat dan zal zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan