Discussietopic 1.36

DeletedUser275

Guest

Dit is een update met een aantal wijzigingen zoals verdedigende legers die niet meer verwijderd kunnen worden. Wat vinden jullie van deze update?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat gebouwen wisselen schiet zijn doel nogal voorbij. Het zou prettig zijn als dat alleen maar werkt voor gebouwen met gelijke afmetingen, maar dat is dus niet zo. Probeer je een versiering te plaatsen op dat ene vrije vakje achter een gebouw, dan kon je hem voorheen niet plaatsen als je er naast zat. Nu kan je hem overal plaatsen, maar heb je daarna dus steeds dat gebouw "vast" als je naast het vrije vakje zat. Dat is dus bloed irritant.
 

DeletedUser

Guest
Dat gebouwen wisselen schiet zijn doel nogal voorbij. Het zou prettig zijn als dat alleen maar werkt voor gebouwen met gelijke afmetingen, maar dat is dus niet zo. Probeer je een versiering te plaatsen op dat ene vrije vakje achter een gebouw, dan kon je hem voorheen niet plaatsen als je er naast zat. Nu kan je hem overal plaatsen, maar heb je daarna dus steeds dat gebouw "vast" als je naast het vrije vakje zat. Dat is dus bloed irritant.

zucht*jij schiet je doel voorbij*....popcorn sutton weet het weer beter,,,hij zal het ff uitleggen hoe het wel moet,,,jonguuuh laat inno haar spel zelf in elkaar zetten,jou hulp is daar niet voor nodig!

de appassing is een super toeving in het spel,lkkr makkelijk :)

het gilde hoppen wordt bemoeilijkt op de kaart,we zullen het zien :)
 

DeletedUser1072

Guest
zucht*jij schiet je doel voorbij*....popcorn sutton weet het weer beter,,,hij zal het ff uitleggen hoe het wel moet,,,jonguuuh laat inno haar spel zelf in elkaar zetten,jou hulp is daar niet voor nodig!

Vreemd om dat te horen van iemand die vind dat inno hem steeds diamanten probeert af te troggelen, maar goed.

Ben zelf niet echt enthousiast over het kunnen wisselen van gebouwen, vond het altijd wel leuk hoe het een puzzel was om je gebouwen op de goede plek te krijgen als je wou verbouwen, dat is nu verleden tijd helaas :(
 

DeletedUser6185

Guest
Jammer dat je je HQ niet meer kunt verwijderen na de update :( de speeltuin gaat er zo niet op vooruit.
 

DeletedUser5986

Guest
De GG's=positief over de veranderingen:)
Tooltip... als ik weet wat dat zijn kan ik me mening erover geven:confused:
Goederen in inventaris? = dus je kan ze nu in gemeentehuis, handel en inventaris zien?...is dat niet wat onnodig?:wacko:
Waarschuwing=goed
GvG veranderingen en Gilde aanpassing= mwa, GvG doe ik niet en die van de oprichterstatus is wel goed
Informatie voor handel= super, vooral voor beginners ;)
Muiscursor= leuk:cool:
gebouwen wisselen= leuk idee maar dat werkt dus alleen 1 op 1 gebouw.. als er n vakje meer van n ander gebouw onderstaat werkt t dus niet. zie wel hoe t echt werkt ...tot nu toe neutraal positief
Fouten=als vanouds alleen n verbetering ;)

Een ding dat ik graag had gezien;
Nu met de nieuwe extra popup schermpjes, en de verschuiving van de chat als die open staat door het rechter menu, en de grote van het M/O bord, hou je wel weinig scherm over om op te kunnen navigeren/kijken.
Ik zou de chat gewoon over de rechterbalk heen laten vallen zoals voor heen. en de kleine profiel/info popups idd kort van tijd houden. ik heb al meegemaakt dat ik er 3 tegelijk te zien kreeg (2 van M/O actie bij mij en 1 van bezoek van mij aan andere, en de open chat en de rechter-balk = minder dan 40% over..=jammer:(
En ik zou de M/O vak/knoppen kleiner maken, niet veel. maar de loze ruimte voor de evt extra knop dan niet gebruiken...tot ie wel nodig is... hoe dan ook compacter en iets kleiner dus.
verder zie ik t wel wanneer het nieuwe gaat gebeuren :p
 

DeletedUser

Guest
de appassing is een super toeving in het spel,lkkr makkelijk :)

Daar heb ik even op moeten puzzelen.

Ik snap ook wel waarom jij dat vindt. Jij gaat uitdagingen in het spel liever uit de weg en wil alles zo makkelijk mogelijk en het liefst te koop zodat de enige moeite die je moet doen is je portemonnaie trekken. Ik doe er liever moeite voor en hou er van om de dingen strategisch te plannen. Vandaar dat ik er dus een andere mening op na hou en de vraag wat ik vind van de update dus anders beantwoord dan jij.
 

DeletedUser4100

Guest
De gg verandering is over het algemeen goed.:)
Alleen jammer van het Atomium dat het een klap krijgt en gg's pas op hogere
levels merkbaar beter worden verder altijd mooi als iets beter word.

Het makkelijker reorganiseren heb ik op béta ondervonden. Een stuk beter dan
aldoor alles primitief te moeten renoveren door gebouwen te verkopen.

Ik snap niet wat het zinnig maakt het disegne van de muis te veranderen.:confused:
cursorsss.png
 

DeletedUser6385

Guest
Ik ben even op de beta gaan schuiven en bouwen en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de wijziging met betrekking tot het vervangen van gebouwen. In het verleden wel eens gehad dat ik een gebouw moest slopen (of stadsuitbreiding kopen) om tijdelijk bewegingsruimte te maken. Frustrerend als je weet dat alles past maar je kunt het niet daar krijgen. Goede verbetering dus!

@Sl8yer: als je alleen gebouwen met gelijke omvang zou kunnen wisselen zou je een stuk minder aan deze aanpassing hebben. Ben het er dus niet helemaal mee eens dat de wijziging z'n doel voorbij schiet. Het is inderdaad wel zo dat als je niet goed mikt je opeens een ander gebouw aan het verslepen bent in plaats van je versiering plaatst. Dat kun je annuleren. Zelf vind ik dat ongemak acceptabel wanneer ik kijk naar de voordelen die deze aanpassing oplevert. Maar goed, dat is ook maar net wat je irritanter vindt.
 

DeletedUser

Guest
Vreemd om dat te horen van iemand die vind dat inno hem steeds diamanten probeert af te troggelen, maar goed.

Ben zelf niet echt enthousiast over het kunnen wisselen van gebouwen, vond het altijd wel leuk hoe het een puzzel was om je gebouwen op de goede plek te krijgen als je wou verbouwen, dat is nu verleden tijd helaas :(

je bent niet verplicht die functie te gebruiken,als je er moeitte mee hebt verwijder dan eerst je bestaande gebouw,plant dan weer een nieuwe,,,*simpel* is that :)
 

DeletedUser

Guest
@Sl8yer: als je alleen gebouwen met gelijke omvang zou kunnen wisselen zou je een stuk minder aan deze aanpassing hebben. Ben het er dus niet helemaal mee eens dat de wijziging z'n doel voorbij schiet. Het is inderdaad wel zo dat als je niet goed mikt je opeens een ander gebouw aan het verslepen bent in plaats van je versiering plaatst. Dat kun je annuleren. Zelf vind ik dat ongemak acceptabel wanneer ik kijk naar de voordelen die deze aanpassing oplevert. Maar goed, dat is ook maar net wat je irritanter vindt.

Nu moet je een open ruimte hebben om een gebouw te verplaatsen. Met deze vernieuwing niet. Je kan echter niet meer dan een gebouw van gelijke grootte of kleiner op de plek van een ander gebouw plaatsen. Doe je dat met een kleiner gebouw, dan hou je een groter gebouw over waar je dan nog steeds geen ruimte voor hebt. Het is makkelijk om gebouwen van gelijke grootte te wisselen en sorteren, maar erg functioneel is het verder niet. Zeker niet als je bijvoorbeeld een overwinningstoren in een groepje torens wil plaatsen en dan steeds weer een andere toren "pakt".
 

motu

Lid
spel begint saaaai en eentonig te worden ,, wanneer komen er weer eens nieuwe tijdperken erbij en nieuwe uitdagingen .
krijg steeds minder zin om het nog te spelen ..
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat de notre dame niet in de lijst van aangepaste GG's staat... wat meer voorraden uit dat ding zou hem wat aantrekkelijker maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af waarom collo niet word aangepast om meer meds te geven?
 

DeletedUser1924

Guest
sommige goede dingen

HELAAS nog steeds ERG ONVRIENDELIJK voor mensen als ik met RSI, wanneer word er eens iets gedaan dat je makkelijk kan zien welke eenheden uit een barak komen en welke niet, Met mijn duizenden eenheden op div werelden is dit niet te doen :(
 

DeletedUser

Guest
sommige goede dingen

HELAAS nog steeds ERG ONVRIENDELIJK voor mensen als ik met RSI, wanneer word er eens iets gedaan dat je makkelijk kan zien welke eenheden uit een barak komen en welke niet, Met mijn duizenden eenheden op div werelden is dit niet te doen :(

Niet om lullig te doen, maar als je toch zoveel eenheden hebt dan doet het er toch helemaal niet meer toe of je nu eenheden uit een barak, of onafhankelijke gebruikt?
 
Hmmm de wijging in de RAH vind ik niet zo fijn. Als gebouwen naar beneden worden bijgesteld vind ik dat je recht hebt op een gratis level up voucher zoals ook met de gevechtsgebouwen een aantal updates geleden.
 
Bovenaan