Zoekresultaten

  1. Verknoeid

    Ooit was FoE speelbaar. Vandaag werd ik aangevallen door iemand met bijna 700% aanvalsbonus en eveneens hele force verdedigingsbonus. Mijn units sloegen nog geen deuk in een pakje boter. Er was een tijd dat GG max. naar level 10 gingen. Op een gegeven moment is dat losgelaten en vanaf dat...
  2. Idee (Of meer verzoek) Op niveau brengen aanvalsbonus van def.

    Dag, In dit spel zijn er stapels mogelijkheden naast de 3 bekende aanvalsgg om je aanvalsbonus op te krikken. Aanvallers met bonussen boven de 300% moet je niet meer van opkijken. Ook je verdedigingsbonus kun je omhoogbrengen middels 2 def GG en bijv. wachtvuren. Wat een beetje buiten de boot...
  3. datum fp

    Simpel idee, maar het zou best prettig zijn als datum (en evt. tijd) van je fpstorting in een vreemd GG in het overzichtslijstje erbij stonden. Is wat makkelijker dan om je deals bij te houden. edit: verduidelijking. Als je op je stadhuis dubbelklikt kun je daarna met de onderste knop op het...
  4. gvg tijdperkbeperking

    Hi, Vanaf het begin van Gvg is er al geëmmer mee. Als kleiner gilde liepen we er op de ijzertijdkaart al tegenaan dat er megaildes waren die enorme bonussen en middelen hadden waar we niets tegenin konden brengen. Op de autopiloot werden we in 10 minuten weggespeeld. Nu zat ik me te...
  5. AI aanpakken

    Hoi, Zou hier willen voorstellen om nieuwe features even te laten liggen en de AI van FoE eens onderhanden te nemen. Ik irriteer me iedere keer weer mateloos dat ik battles verlies die met de hand makkelijk te winnen zouden moeten zijn, gewoon vanwege de ongelofelijke stupiditeit van de AI...
  6. eenheden venster, aleen aantal van selectie

    Hoi, Kleine suggestie eigenlijk. In het eenhedenvenster heb je nu 2 blauwe velden, de ene geeft het aantal units weer en kun je kiezen in afhankelijk en onafhankelijk of alles. De andere laat je kiezen voor een tijdperk of gewoon alles. Helaas, als je een tijdperk kiest blijft het aantal...
  7. Status doorgegeven ideeën

    Hoi, Op dit forum is het vrij duidelijk wat goedgekeurde en afgekeurde ideeën zijn. Echter, Wordt er ergens ook bijgehouden wat er met de doorgegeven ideeën bij Inno gebeurt? Zo wilde ik dit idee: http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?580-Oorsprong-legereenheid/page3...
Bovenaan