Status doorgegeven ideeën

Hoi,

Op dit forum is het vrij duidelijk wat goedgekeurde en afgekeurde ideeën zijn.
Echter, Wordt er ergens ook bijgehouden wat er met de doorgegeven ideeën bij Inno gebeurt?

Zo wilde ik dit idee: http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?580-Oorsprong-legereenheid/page3 doorgeven, maar het bleek 2 jaar geleden als geopperd te zijn. Staat in de lijst met afgekeurde ideeën, maar is toch doorgegeven en er zijn zelfs vroege screenshots van een mogelijke implementatie te zien.

En toen was het stil?
Of is het pas bij de afgekeurde ideeën gekomen op aangeven van Inno?
Is het een idee als ergens in dit subforum een lijst wordt bijgehouden van doorgegeven ideeën en hun uiteindelijke status?



Weet iemand wat de status van dit idee is?
 

DeletedUser

Guest
Dit onderwerp is inderdaad meer een vraag dan een idee. Ik heb je topic daarom verplaatst naar het vragenforum.

Het is mogelijk dat sommige oude doorgegeven ideeën in het forum voor de afgekeurde ideeën staan. We hebben immers recentelijk een nieuwe structuur voor het ideeënforum doorgevoerd, die ervoor moet zorgen dat we ideeën beter kunnen behandelen. Bij het opzetten van die structuur hebben we ervoor gekozen om alle oude ideeën naar het forum voor afgekeurde ideeën te verplaatsen. We wouden immers geen tijd steken in het doorlopen van 50+ pagina's om daar de reeds doorgegeven ideeën uit te filteren. Als je doorgegeven ideeën in het afgekeurde forum ziet staan, dan mag je die altijd doorgeven aan FunkyEendje zodat hij ze kan verplaatsen naar het juiste forum. Ik heb het idee waar je naar verwijs nu verplaatst naar het juiste forum.

Het idee om de oorsprong van eenheden weer te geven staat nog steeds op onze planning. We zijn het dus met jullie eens dat dit een handige functie zou zijn. Dat betekent echter niet dat we dit ook onmiddellijk kunnen implementeren. Dergelijke ideeën moeten immers worden ingepast binnen de reeds bestaande planning. Het is dus mogelijk dat sommige ideeën gedurende lange tijd in een fictieve schuif worden gelegd totdat we die kunnen inplannen. Het is ook daarom dat het geen nut heeft om regelmatig een update te geven van doorgegeven ideeën. Als een idee is doorgegeven, dan ligt het bij onze ontwikkelaars. :)
 

DeletedUser

Guest
@3Dimensional, is het misschien nog een idee om in de toekomst, voor de topics ook wat te zetten,
[Uitgevoerd]
[afgewezen]

Dan kunnen we ook zien of een idee al geweest is, of dat deze niet meer komt, en ook welke nog een kans heeft, (hier staat niets voor).
 

DeletedUser

Guest
deze vraag heb ik ook al 2 jaar geleden gesteld.

helaas nix meer van gehoort :(

idee forum staat vol met dubbele doorgegeven en verzonnen ideen die allemaal op elkaar lijken.
 

Seconddream

Actief lid
@3Dimensional, is het misschien nog een idee om in de toekomst, voor de topics ook wat te zetten,
[Uitgevoerd]
[afgewezen]

Dan kunnen we ook zien of een idee al geweest is, of dat deze niet meer komt, en ook welke nog een kans heeft, (hier staat niets voor).

Een doorgegeven idee ligt dus bij ontwikkeling en hoewel ik best begrijp waar je heen wilt denk ik niet dat het te doen is aangezien ontwikkeling onmogelijk alle fora`s kan bedienen. Tenslotte zijn wij niet de enige markt die ideeën naar voren draagt.
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt, maar ik als speler, en ik ben zeker niet de enige, vind het belangrijk om te weten wat er komen gaat, en wat niet te vinden zal zijn in de nog komende update's.
Ik zou het een grote verbetering vinden, ik zeg uiteraard niet dat het niet verbeterd is, ik geef alleen de suggestie dat het zelfs nog beter kan.
 

DeletedUser5428

Guest
Duizenden ideeën, 7 goedgekeurd. Dan weet je het wel zeker?
 

DeletedUser6867

Guest
Dat klopt, maar ik als speler, en ik ben zeker niet de enige, vind het belangrijk om te weten wat er komen gaat, en wat niet te vinden zal zijn in de nog komende update's.
Ik zou het een grote verbetering vinden, ik zeg uiteraard niet dat het niet verbeterd is, ik geef alleen de suggestie dat het zelfs nog beter kan.

Snap best dat de feedback beter kan zeker maar wij mods zijn ook afhankelijk van wat wij horen van boven af :)
Als wij nieuws krijgen proberen wij dit zo snel mogelijk op het forum te verwerken zodat iedereen van het nieuws kan profiteren :)
 
Bovenaan