Zoekresultaten

  1. bonke35

    mini-event zelf starten

    het mini-event start s'morgens vroeg als een boel mensen al op het werk zijn ikzelf zal dan rond een uurtje of 5 met het event kunnen beginnen en mis dus al een uur of 8 om de opdrachten te kunnen doen:) misschien is het dus handig om er een starttimer op te zetten bv : je hebt 12 uur de tijd...
  2. bonke35

    Geen Bug schatkisten doen vreemd

    de kisten die ik op mijn landje vind op c die staan al een aantal dagen allemaal op dezelfde plek op b heb ik daar geen last van
  3. bonke35

    mooi op tijd?

    morgen begint een nieuw evenement en ik heb er nog geen info over gezien hier op het forum is het meer de moeite waard dan het verjaardagsevenement of kan ik deze ook overslaan?:)
  4. bonke35

    sellectiekitjes, fragmenten en bonuskratten

    kunnen we daar niet een keer mee stoppen want er is bijna niemand die zit te wachten op een sellectiekit of fragmenten van een stammenplein, opslagkit,terrasboerderijen enzz en die bonuskratten gaan helemaal nergens over want er zit altijd een aanvals, munten of voorraad icoon onder...
  5. bonke35

    ultieme aanvalskracht

    is het mogelijk om zoveel aanvalskracht te hebben dat een aanvallend leger ( uit het eigen tijdperk) met 1 klap te vernietigen is ?:) of blijft er altijd een streepje staan ?
  6. bonke35

    kasteellevel antiquair

    geen idee wanneer dat begonnen is en wat houd het kasteellevel in ? in ?:)
  7. bonke35

    geluid bij een voltooide missie

    sinds kort krijg ik een geluidje te horen als ik een evenementmissie gedaan heb bv: de missie vraagt om 6 legereenheden te verslaan en als ik dat bv via de gsp gedaan heb dat hoor ik een piepje dit heb ik alleen op b, op c hoor ik niks hoe kan dit en is het gewoon uit of aan te zetten ergens?
  8. bonke35

    Geen Bug energie kanon vs lazerschip

    venus energiekanon kan niet aangevallen worden door artillerie eenheden een lazerschip is een artillerieeenheid en schiet toch een energiekanon kapot komt dat misschien omdat een lazerschip defensieve vaardigheden negeert of is het een bug
  9. bonke35

    sellectiekitjes

    kunne we de rest niet gewoon weglaten en alleen sellectiekitjes krijgen tijdens evenementen ed nu krijg je dus een niveau 1 gebouw daarnaast heb je weer upgrades en dan heb je nog de sellectiekitjes waar je het gebouw en of de upgrades kan krijgen
  10. bonke35

    evenementverassingskisten

    als je die bv niet opent tijdens het evenement kan je diezelfde kist dan gebruiken in een volgend event ?:) dus dat je twee kisten ( of meer ) verzameld ?
  11. bonke35

    toekomst naar virtueel continentenkaart

    ik zit in toekomst tijdperk en heb op de continentenkaart bijna oceanisch klaar ga je daarna door naar virtueel of stopt het dan ?:)
  12. bonke35

    reset knopje voor productie

    als je flink aan het verbouwen bent in je stadje raakt al je productie in de war omdat een verbouwing soms een aantal uur duurt om al de productie weer gelijk te trekken zou een reset knopje wel eens makkelijk zijn als de grootste producties dan ge'int zijn klik je ff op het knopje en de rest...
  13. bonke35

    munten/fp

    als ik mijn muntenbalk leeg wil maken door fp te kopen moet ik nu minimaal 15.000 keer klikken en dan is die nog niet leeg arbotechnisch zou ik zeggen doe daar eens wat aan want op een klikvinger zit niemand te wachten :) zet er bv 10 fp, 100 fp of 1000 fp bij :)
  14. bonke35

    Geen Bug snel innen met de diamantenknop kost altijd 5 dia's

    ook al druk je op x om te cancelen
  15. bonke35

    gildestrijdperk belegeringen verwijderen

    Zou het mogelijk zijn om degenen die de rechten hebben om gebouwen neer te zetten ook het recht krijgen om een eigen belegering te verwijderen? Dit omdat sommige gildeleden zomaar wat doen en je niet of moeilijk kan zien wie een belegering gezet heeft Omdat sommige gildes in de gsp afspraken...
  16. bonke35

    verhaal missie's

    zou het kunnen dat die op een gegeven moment op zijn, want ik heb nu 3 keer een herhalende missie en geen verhaalmissies meer ben trouwens bezig met de laatste sector in mars continenten
  17. bonke35

    Bevestigd fp balk blijft op 10 fp staan

    nadat ik 10 fp in een treintje gestort heb blijft de fp balk waar er 10 instonden op 10 fp staan dit blijft staan tot ik een refresh heb gedaan ook is af en toe het bouwen menu helemaal leeg ( leeg als in een groot leeg vak waar je niks kan aanklikken ( ook hier moet ik dan refreshen
  18. bonke35

    mars continentenkaart loopt af en toe vast

    dit gebeurd als ik mars erts verzameld heb en doorga naar een andere provincie voor meer erts regelmatig loopt de overgang van het ene naar het andere continent vast en moet ik opnieuw opstarten
  19. bonke35

    terugetrokken maar aanval ging door

    gister deed ik een aanval in ge, een tijdje daarvoor had ik me in hetzelfde gevecht teruggetrokken omdat ik in het tweede deel niet zou winnen dus toen de tegenpartij al een aantal zetten had gedaan ( mocht beginnen) trok ik me terug om mijn legereenheden te veranderen zodat ik het tweede deel...
  20. bonke35

    deelnemerslandgoedjes krijgen voorrang op fp gebouwen

    zag ik vandaag een aantal deelnemerslandgoedjes die gemotiveerd waren ipv kennisaltaren ed is dat een bug of blijft dat zo?
Bovenaan