terugetrokken maar aanval ging door

bonke35

Actief lid
gister deed ik een aanval in ge, een tijdje daarvoor had ik me in hetzelfde gevecht teruggetrokken omdat ik in het tweede deel niet zou winnen
dus toen de tegenpartij al een aantal zetten had gedaan ( mocht beginnen) trok ik me terug om mijn legereenheden te veranderen zodat ik het tweede deel wel kon winnen
ik had mijn eenheden vervangen en klik weer op aanvallen , en nu komt het
waar de aanvallende eenheden in de vorige aanval al een aantal zetten gedaan had bleven die zetten nadat ik eenheden had veranderd hetzelfde
de aanvallende eenheden mochten weer beginnen ( stonden dus op dezelfde plek nadat ik me had overgegeven) en zo was ik in de eerste ronde al meteen een paar stukken kwijt
geen idee of het een bug is of dat je op die manier tussendoor je eenheden kan veranderen
 

Mr.Quib

Actief lid
Je kunt niet tussendoor je eenheden veranderen, als je terugtrekt begin je weer gewoon vooraan bij het eerste gevecht. Het enige dat je kunt doen is voor het tweede gevecht dia's gebruiken om eenheden te genezen.
 

bonke35

Actief lid
Je kunt niet tussendoor je eenheden veranderen, als je terugtrekt begin je weer gewoon vooraan bij het eerste gevecht. Het enige dat je kunt doen is voor het tweede gevecht dia's gebruiken om eenheden te genezen.
dat dacht ik dus ook
maar de krijgersmonniken die als eerste lopen stonden nadat ik terugetrokken had in het tweede spel op dezelfde plek waar ze in het eerste spel stonden en mochten weer de aanval beginnen
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Weet je zeker dat het krijgermonniken waren en niet ninja's? Daarbij zou het kunnen door de snelle inzetbaarheid.
 
Bovenaan