Geen Bug snel innen met de diamantenknop kost altijd 5 dia's

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De x is alleen voor het opnieuw starten van de productie, dit is dus geen fout.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Klopt, en als je op het kruisje drukt start je geen productie opnieuw. Of bedoel je een ander kruisje?
 

bonke35

Actief lid
kruisje om de boel te cancelen
dan pak ie automatisch een productie en kost het je 5 dia
alleen als je uitlogged kost het niks
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hij zou niet automatisch een productie moeten kiezen, dat knopje is er om wel alles op te halen maar niet alles weer opnieuw te starten.
 

Felair

Actief lid
Ik kan helaas bevestigen dat het een paar maanden terug in ieder geval werkte zoals Leones aangeeft, toen ik er gruwelijk langs klikte en mijn TB's handmatig nog aan kon zetten xD
 

bonke35

Actief lid
als je eenmaal op het icoontje om middels 5 dia te innen klikt dan kost het je al 5 dia
als je geen keus gemaakt hebt omdat je er bv per ongeluk op geklikt hebt ( of handmatig wil innen ) zou je via het kruisje rechtsboven gewoon af moeten sluiten
je sluit er wel mee af maar de productie word er ook meteen mee ge'int en ben je 5 dia kwijt
dit was voorheen niet zo
je raakt de 5 dia niet kwijt als je opnieuw inlogged
 

Felair

Actief lid
Ok, dat klinkt alsof je de bevestiging bij het uitgeven van diamanten uit hebt staan dan? Dan gebruik je de optie dus meteen en zit je meteen in het keuzemenu van de productie opties. Maar dat is hoe de functie werkt volgens mij.
 

bonke35

Actief lid
Ok, dat klinkt alsof je de bevestiging bij het uitgeven van diamanten uit hebt staan dan? Dan gebruik je de optie dus meteen en zit je meteen in het keuzemenu van de productie opties. Maar dat is hoe de functie werkt volgens mij.
die staat gewoon aan :)
maar als je dus in het keuzemenu zit om te kunnen innen en je besluit het niet te doen en via het kruisje rechtsboven het menu weer verlaat dan int ie toch en kost het je 5 dia
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat hoort dus te gebeuren, op dat moment heb je er al gekozen om te innen en kan je alleen nog kiezen om de productie opnieuw te starten.
 

bonke35

Actief lid
Dat hoort dus te gebeuren, op dat moment heb je er al gekozen om te innen en kan je alleen nog kiezen om de productie opnieuw te starten.
is dat altijd dan zo geweest want ik kan het me niet herinneren
als ik eens een foutje had gemaakt door per ongeluk op het icoon te klikken kon ik er altijd weer zonder kosten uit
 

bonke35

Actief lid
beetje raar dat als je de fout maakt om per ongeluk op dia innen te klikken en je eruit wil via het kruisje, dat het dan alsnog 5 dia kost
komt op hetzelfde neer als dat je aan het handelen bent en je besluit toch maar te gaan vechten dat je wel je goederen van de eerste keer kwijt raakt, terwijl je hem alleen maar wegklikt
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je hebt dan al bevestigd dat je diamanten wil uitgeven, je hebt dus al 2x aangegeven dat je die functie wil gebruiken.
 

bonke35

Actief lid
dan nog, achteraf wil je er geen gebruik van maken dus klik je op het kruisje om het weg te halen
dan kan je dat kruisje ook wel weglaten want die heeft dan geen nut meer
btw het kruisje om af te sluiten zou gewoon niks mogen kosten
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het kruisje heeft dus als nut dat je geen productie opnieuw start, het staat compleet los van het ophalen van de productie.
 

bonke35

Actief lid
dus op het kruisje klikken waarbij je de productie toch op haalt betekent hier, niet ophalen van de productie ?|
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Nee, dat betekent dat je de productie niet opnieuw wil starten. Het kruisje staat ook duidelijk boven het schermpje waarmee je de productie opnieuw start.

Zo werkt het nu eenmaal, dat gaat voorlopig niet veranderen, maar we zullen de feedback doorgeven.
 
Bovenaan