sellectiekitjes

bonke35

Actief lid
kunne we de rest niet gewoon weglaten en alleen sellectiekitjes krijgen tijdens evenementen ed
nu krijg je dus een niveau 1 gebouw daarnaast heb je weer upgrades en dan heb je nog de sellectiekitjes waar je het gebouw en of de upgrades kan krijgen
 

nietje52

Actief lid
Ik heb juist een hekel aan die selectiekitjes.
Als je een niv 10 gebouw gaat neerzetten en je hebt een niv 1 en 9 upgrades kun je die upgrades er in 1 moeite door opzetten.
Bij selectiekitjes moet je voor elke upgrade terug in je inventaris, zoeken naar de kitjes, kiezen tussen niv 1 en upgrade en dat 9 keer.
 

DarthRonin

Actief lid
Bij selectiekitjes moet je voor elke upgrade terug in je inventaris, zoeken naar de kitjes, kiezen tussen niv 1 en upgrade en dat 9 keer.

Juist, zou mooi zijn als daar een oplossing voor zou komen zodat je die dingen ook gewoon ineens allemaal op kunt maken net als upgrades.
Niet dat het een dagelijkse bezigheid is, maar die enkele keer vraag ik me toch altijd af waarom het zo'n gedoe is met die kitjes.
 

blafke

Actief lid
Ik heb juist een hekel aan die selectiekitjes.
Als je een niv 10 gebouw gaat neerzetten en je hebt een niv 1 en 9 upgrades kun je die upgrades er in 1 moeite door opzetten.
Bij selectiekitjes moet je voor elke upgrade terug in je inventaris, zoeken naar de kitjes, kiezen tussen niv 1 en upgrade en dat 9 keer.
Dat ligt niet zozeer aan het feit dat het ding in kwestie een selectiekitje is, dat ligt aan de amateuristische software. Een schuifbalkje met een minimum van 1 en een maximum van (totaal aantal upgradekits plus totaal aantal selectiekits), of aantal nog uitvoerbare upgrades voor het gebouw zelf als dat lager is en hop, jouw probleem is opgelost.
 
Bovenaan